חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכנתאות

מאת: בר רפאלימשכנתא30/12/2012808 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

 

אנשים רבים שעומדים לרכוש דירה נדרשים לקחת משכנתא. לאנשים רבים אין את הסכום הדרוש לרכוש דירה בעצמם והם פונים לבנקים ומוסדות פיננסיים אחרים כדי לקבל הלוואה הנקראת משכנתא. כדי לדעת איזה סוגי משכנתאות קיימים ואיזה משכנתא מתאימה לכל אחד דרוש ייעוץ משכנתאות.

היום באינטרנט יש הרבה מידע לגבי משכנתאות אך מידע זה לא מחליף ייעוץ משכנתאות. אפשר להכנס לאתרים רבים ולקבל מידע חשוב לגבי משכנתא, והלוואה. אחד הכלים המעניינים שיש באינטרנט הוא מחשבון משכנתא, שיכול לסייע לכם לחשב כמה תחזירו כל חודש וכדומה. כלים אלה טובים ויעילים אך אינם מחליפים ייעוץ משכנתאות מקצועי, אלא רק מכינים אתכם לפגישת ייעוץ משכנתאות. באמצעות כלים אלה תוכלו לשאול שאלות ענייניות יותר ומדוייקות יותר.

אנשים נוטים לבצע חישובים לא ריאליים של החזרי משכנתא. איזה חישובים שגויים אפשר לעשות? לא לקחת בחשבון תשלומים נלווים כמו מס רכישה, לא לקחת בחשבון שההוצאות של משפחה הולכות וגדלות. ייעוץ משכנתאות מאפשר לאנשים שמבקשים לקחת משכנתא לקבל תמונה ריאלית של יכולתם הפיננסית והמגבלות הפיננסיות. לשם כך דרושה חברה חיצונית של ייעוץ משכנתאות. אנשי מקצוע שאינם מטעם הבנק ואין להם אינטרס של הבנק אלא האינטרס שלך הלקוח.

חברת ייעוץ משכנתאות יכולה לסייע לכם גם לפני שלקחתם משכנתא,או הלוואות כדי שתוכלו לבחור את המשכנתא המתאימה לכם מתוך מגוון המשכנתאות שמציעים היום. חברת ייעוץ משכנתאות יכולה לסייע לכם גם לאחר שלקחתם משכנתא, במיוחד אם לקחתם משכנתא שאינה מתאימה לכם בגלל טעות בחישוב יכולת ההחזר שלכם. לעיתים חברת ייעוץ משכנתאות תציע לכם למחזר משכנתא כדי שתוכלו לעבור למסלול שמתאים לכם יותר מבחינה כלכלית. אז לפני שאתם מתכננים איך יראה הבית שלכם אחרי שתגורו בו כדאי שתגשו לחברת ייעוץ משכנתאות כדי שתקחו את המשכנתא המתאימה לכם ביותר. מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתא בכדי להיות בטוחים שעושים את הצעד הנכון ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר רפאלי

מאת: בר רפאליאימון אישי11/09/131111 צפיות
קואצינג, או אימון אישי בעברית, הוא תהליך שצבר תאוצה בלתי רגילה בעשור האחרון, שבו בעצם אדם הולך לייעוץ מקצועי במטרה לשפר היבטים מסוי

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131069 צפיות
ציפוי שיש משמש כיום יותר ויותר מעצבי פנים עבור שיפור מראה בית המגורים . ציפוי שיש עשוי להתאים לחלקים שונים בבית המגורים שלנו ל

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131184 צפיות
החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש לבית המגורים עשויה לעשות במקרים רבים את ההבדל בין בית מגורים רגיל לבית מגורים שנראה יוקרתי ומעוצב בקפידה . החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש למטבחים לבנים היא רבה מאוד במיוחד בכל הקשור לחלק העיצוב של בית המגורים שכן עמודי שיש מקנים למרחב פנימי של

מאת: בר רפאליפרסום באינטרנט09/07/131302 צפיות
עולם הפרסום היום הוא עולם אכזרי במידה רבה, אשר מחדיר לנו מוצרי פרסום מכל עבר - מוצרי פרסום מגיעים אלינו משילוטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתון, אתרים באינטרנט, וערוצי שיווק רבים נוספים. המפרסמים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאנחנו כקהל נהיה חשופים לסביבת מוצרי פרסום שלהם.

מאת: בר רפאליריהוט 02/07/131837 צפיות
בתים רבים מחפשים מזנונים לטלויזיה. ישנם שימושים שונים שאפשר לעשות עם מזנונים לטלויזיה, מעבר להיותם מוסיפים רבות לעיצוב הבית והסלון וליופיו החיצוני

מאת: בר רפאליעיצוב פנים16/06/131301 צפיות
בבואו של הצרכן הישראלי לבנות ביתו אחרי זמן מה עולה השאלה כמה כיורים להתקין בבית ? ומדובר בשאלה פרקטית וטובה . מדוע ? ובכן , התקנה של כיורים בבית מבטיחה נוחות וכעת נביא לכך דוגמאות . סוג הכיורים עליהם אנו מדברים הוא כיורים מפורצלן ומדוע כיורים מפורצלן ? ובכן , כיורים מפורצלן הם הכיורים הנפוצים ביותר בעלי המחיר ההגיוני ביותר למוצר שימושי כגון כיור . כיורים מפורצלן נהוג להתקין במקומות רבים בבתים ( לא שכולם עושים זאת כמובן ) ובשל כך נתייחס אליהם כאל סוג הכיורים ה – " דיפולט " .

מאת: בר רפאליבניין ואחזקה - כללי16/06/131066 צפיות
משטחי שיש משטחי שיש למטבח הינם משטחי עבודה פופולאריים מאוד בישראל ובעולם כולו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. שיש הוא חומר שמתאים מאוד לעיצוב הבית גם בגלל היופי שלו וגם בגלל הפונקציונאליות שלו, ולכן, בעיקר מסיבה זו הוא זוכה לפופולאריות רבה, אך לא רק בגין סיבה זו.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222530 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222833 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica