חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת כנסים לעסקים

מאת: אביהפקות אירועים03/01/2013624 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמיד תכננתי לקיים אירוע חתונה מרהיב ומדהים, ארוע יוקרה שיותיר את קרובינו ללא מילים. עקב כך, כאשר גדלתי והתארסתי סיכמנו שאפנה לחברת הפקה בשביל לזכות בכל הקופה. רוצים ארוע מיוחד?

ארועים בטבע

נכון כנכון היום, קיימים לא מעט נשים וגברים שרוצים לערוך חתונה מיוחדת ועקב כך מקציבים לכך את מיטב כספם. אבל, בתכלס, כמעט כול אירועי החתונה נראים זהים. אך כיצד ניתן לערוך חתונה מיוחדת? התשובה ברורה - הולכים למפיקה מקצועית!

כיצד בוחרים מפיקי אירועים

לאחרונה קיימים המון עסקי הפקה אבל, בכלל לא טריוויאלי לשכור חברה שיכולה להעניק את המיטב. ולכן, עת שקובעים עם מארגני אירועים עלינו לבחון את מידת יכולתם. מעוניינים ללמוד איך לשכור מפיקים?

הכרחי לבחון כמה היבטים מסוימים:

כישרון- בשביל לתכנן ארועים יוקרתיים, עסק ההפקה מוכרח להפעיל חוש יצירתי. הנה דוגמא - אם החתן והכלה רוצים לערוך ארוע ביער, על המפיק הן לאתר אזור מדהים וגם להפוך אותו לסימפטי ונעים תוך שימוש באביזרים ולדוג' מקומות ישיבה, גנראטור, מאוורר תעשייתי, אוהלים וכולי.

ידע וותק - הוצאה לפועל של חתונה בטבע דורשת ניסיון וכח רצון.

מקצועיות- המפיק האיכותי יצלוח כהלכה שיבושים, בזמן שאיש הפקה חובבן בהחלט יכול לחבל לכם. לכן, כדאי לבקש חוות דעת מלקוחות קודמים.

העבודה של מתכנני אירועים

אנשי ההפקה אמונים על כול הגורמים שקשורים לאירוע: החזון, פנייה לגני אירועים, ספקים, אמנים, תאורנים, צלמים וכולי. צוות ההפקה מתנהל מולם ובודק שכל הצוות עושים את עבודתם כמו שצריך. וככה, תדעו בבטחה שאין בעיות.

בגלל מה רצוי לשכור אוונט פלנר?

שריר וקיים, די הרבה זוגות נוטים לחשוב שפנייה לחברת הפקה תפגע עמוק בכיס, אך זה לא נכון. מאיזו סיבה? פשוט מאוד- באותה הנשימה שכולנו לאו נמצאים בקשרים עם מקצוענים ומפאת זאת כלל לאו מודעים לתמחורם האמיתי, מתכנן האירועים הינו בעל ידע. ע''כ, הוא מסוגל לצמצם הוצאות. חוץ מזה, הגם אם זו חינה ובין אם מדובר באירוע במשרד, המפיק מתכנן הכל. כלו', הלקוחות מסוגלים להירגע מבלי לדאוג.

באם נדגים - חולמים על ארוע ביער? יפה מאוד! יודעים כיצד להגשים החלום לבד? סביר שלאו.. אלא שאיש ההפקה וודאי מבין כיצד לגרום לזה לקרות מא' ועד ת'!

חפצים לקיים אירועי יוקרה? זקוקים לעזרה ממתכננת אירועים מהימנה ומאוד מוכשרת? הכנסו ל-הפקת כנסים.

לסיכום העניין

בנקודה זו, לאחר הארוע, אני יכולה להגיד בפה מלא - מפיקי ארועים יגשימו לכם חלום. אבל, כדי שנזכה במיטב אנו חייבים לשכור מתכננת אירועים בעלת קבלות. ולכן, כדאי מאוד לבקש חוו''ד והמלצות ולבחון את מידת הניסיון, הקשרים המקצועיים וכדו'. אני מאמינה שסייעתי, רק בשורות טובות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131069 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131227 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131154 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131095 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131037 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131100 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131144 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195899 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181474 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181570 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181594 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181715 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica