חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גן אירועים: בחירת טבעת נישואין בהתאם לאופי המיועדת

מעוניין להציע נישואין לחברתך? לפניך משימה לא פשוטה: עליך לבחור טבעת אירוסין יפהפייה ומרשימה, שתקלע בול לטעמה ותרגש אותה עד דמעות.

חשוב לא לחפף במשימה זו ולא להתפתות לבחור טבעת עלובה וזולה בחצי מחיר עם יהלום זול.  טבעת אירוסין תסמל לחברתך עד כמה אתה מוכן להשקיע בה.

הנה סוד קטן: בחירת טבעת תלויה מאוד באופייה של חברתך. יש בנות שלא אוהבות טבעות מהודרות מידי. אחרות רוצות יהלום ענק ככל האפשר, שבולט ומנצנץ למרחקים. גן אירועים בשרון שמח להעניק כמה טיפים, כיצד להבחין בין עיצובי הטבעות השונים ולהתאים את הטבעת לאופייה של חברתך:

טבעת אירוסין דקיקה
טבעת זו דקיקה למדי ויש לה נוכחות מינימאלית על האצבע. היא אינה מעיקה ואינה "חונקת". זו הטבעת המושלמת לבנות שלא רגילות לענוד טבעות ולא אוהבות את המגע שלהן על אצבעותיהן (כן, יש גם כאלו). היא  מתאימה גם לבנות שאוהבות תכשיטים עדינים וקלילים או לבנות שאוהבות את המראה הלא-מתאמץ ולא מנסות לעשות רושם. המחיר שלה מאוד נוח, שכן אין בה משקל רב של זהב.

למרבה הצער, טבעת דקיקה אינה אהובה על נשים רבות, שחושבות שאין לה מספיק נוכחות. הן מעדיפות טבעת מרשימה ועבה יותר, אך עתידות לגלות שככל שהטבעת דומיננטית, גדולה ועבה יותר, כך היא פחות נוחה בחיי היומיום.

טבעת אירוסין יוקרתית
טבעת יוקרתית היא שונה לחלוטין מטבעת דקיקה. היא מתהדרת ביהלום בגודל ענק, שאי אפשר להתעלם ממנו. היא יפהפייה ומרשימה במיוחד. המחיר שלה בהתאם - בשמיים.

הטבעת היוקרתית מושלמת לבנות שאוהבות לעשות רושם ו"לנקר עיניים", משתגעות על תכשיטים ומשקיעות תשומת לב עצומה בטיפוח ציפורניים ארוכות ומטופחות ללא רבב. טבעת יוקרתית לא תתאים לבנות בסגנון "שנטי", שאוהבות טבע, פשטות וצניעות. בנות כאלו עלולות להיבהל,כשיגלו שארוסן השקיע סכום אסטרונומי בתכשיט קטנטן.

טבעת אירוסין ייחודית

טבעת אירוסין ייחודית היא למעשה סוג של טבעת יוקרתית. גוף הטבעת מעוצב בצורה א-סימטרית יפהפייה ומשובץ ביהלומים קטנים ועדינים. במרכז הטבעת יהלום מרשים וגדול.

רכישה של טבעת מיוחדת כזו היא מעין הצהרה מרגשת שאומרת לאהובת ליבך כמה אתה חושב שהיא מיוחדת, יוצאת דופן ויפהפייה. טבעת כזו מתאימה לבנות שחושבות שהן ממש לא כמו כולן, שאוהבות לבלוט ולהפגין טעם ייחודי אישי.

טבעת אירוסין קלאסית
טבעה זו מתאפיינת בעיצוב קלאסי ועל-זמני, שמפגין טוב טעם ועידון. היא מתאימה לנשים שאוהבות אלגנטיות קלאסית ועל-זמנית.

לסיכום, אין ספק שעלייך להשקיע מחשבה רבה בבחירת הטבעת, כדי להתחיל את כל תקופת ההכנות, חיפוש גן אירועים, בחירת ספקים ורב ברגל ימין. בהצלחה!


מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם - אירועים בניחוח אחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/162095 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/162437 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161951 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161583 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161617 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161407 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/161464 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205029 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204989 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182373 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161968 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152685 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica