חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תעשו הדברת תולעי עץ

מאת: אביהדברה06/01/2013717 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכרסמים וחרקים הם מטרד במרבית הגינות והבניינים בארצנו, ובתאכל'ס אין הבדל אם חיים בפנטהאוזבכפר שמריהו או בכלל בדירונות בשכונת התקווה. יש לא מעט סוגים של מזיקים המתקיימים בדירות שלנו, חיות כמו: עכברי הבית, טרמיטים ואף נחשים לדוגמת אפעה.

הסוגיה המהותית היא ללא ספק באיזה אופן מרחיקים אותם? הפתרון לסוגיה הזו הוא די מסובך. הוא מותנה בסוג המזיק ועומק הבעיה. בכל אופן הדבר שמהותי לקחת בחשבון הוא פשוט, רצוי בתחילת הדרך לשמור ולמנוע את הנגע הנוראי הזה.

הדברת עטלפים

בהדברת מזיקים, כמו בנקודות ונושאים שונים בעולם שלנו, מועלים המון רעיונות שימושיים. אך מראש, כדאי להפנים שלצערכםרוב רובם של הטיפים והפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל דירה ומעבר לזה, חשוב לקבוע ולבחור בתשובה בהתאם לסוג המזיק שמעוניינים להעלים.

אוסף הצעות וטיפים

פתרונות יצירתיים -
יש בעיתון הרבה טיפים בנושא הזה, כגון מספר חומרים ותבלינים בייתים הוכחו כיעילים: כורכום ופפריקה עוזרים רבות כדי להפטר מחיפושיות ונמלים קטנות שמהלכות להן בקיץ ובאביב בארונות האמבטיה.

ריסוס בלי מדביר - הנושא הזה כולל כמות מכובדת של חומרים שימושיים שמסייעים: תוצרים שמשמשים לטיפול בבעיה נקודתית ואף נהדרים ללריסוס שטחים גדולים. אבל חשוב להבין שפעמים רבות חומרים אלו מהווים תשובה חלקית בלבד, והבע''ח נוטים לרוב לצוץ שוב אחרי פרק זמן קצר.

חברות הדברות - מענה מסוג זה הנו לדעת הרוב הטוב ביותר עבורכם. יתכן והוא אמור לעלות הרבה יותר אבל חשוב מכך בד בבד יכול, בדר''כ, לפתור את המטרד שלכם לחלוטין. יש שפע של מומחים' השייכים לענף הזה אולם כדאי לזכור שמעט מהם אכן יביאו לפתרון המבוקש.

קבלת ההחלטה

שאתם באים לייצור קשר עם שירות מדבירים מקצועי יש צורך שתוודאו טוב שלוש סוגיות:

מהי העלות - השוק הזה כולל המון נותני שירות, כך לרוב תקבלו מחיר טוב.

עוסק מורשה - הכרחי מאוד לוודא שיש למדביר רישיון עיסוק (בתוקף), ומעבר לזה, שהוא עובד עם תכשירים מאושרים ע''פ חוק אבל חשוב מכך שיתאימו לסוג הבעיה.

מתן אחריות - חלק גדול מבעלי המקצוע (אלו שטובים באמת) נותנים אחריות למספר חודשים על השירות שנתנו, אני כמובן ממליץ להזמין ולהתקשר לזה שנותן את זה.

להיות מוכנים

ברור שיש מספר הכנות וסידורים שכדאי מאוד להיערך אליהם טרם הזמנת השירות. ע''מ לחסוך שלבים בזמן ההדברה ויותר מכך, כדי שהכל יעבור חלק.

כאשר העבודה מתרחשת במקום סגור כדאי לדאוג לפנים הבית באופן הבא - איסוף והחבאת מוצרי שתייה ומזון במקומות נסתרים, הצנעת כלי אוכל ולדאוג שאין לכלוך טרם הגעת בחברה.

אם הריסוס מתרחש בגינה של הבית אני ממליץ לקבץ שולחנות וכסאות שנמצאים בגינה שלכם, ואף חשוב יותר לדאוג מראש שהחברה משתמשת באמצעים אקולוגיים.

אם גם יש לכם חמוס יהיה עליכם לדאוג למקום חלופי לטווח זמן מסוים ע''פ סוג התכשיר.

יש עוד טיפים והמלצות נוספים בהקשר של הדברה, ואם אתם תרים אחר עוד אינפורמציה הדברת תולעי עץ.

דאגה לסביבה

אספקט קריטי שמהותי לכתוב אודותיו הוא ללא ספק האספקט האקולוגי. בוודאי שאתם רוצים ומשתוקקים להשמיד, בהקדם האפשרי, את החרקים הקטנים שמסתובבים ללא רשות בחדרים שלנו, אולם מומלץ שנזכור שבמאמץ להעלים חרק מסוים אנחנו מסוגלים לפגוע בבצמחיה ובבעלי חיים מזנים נוספים ואפילו גם בנשים וילדים, ולכן מומלץ לפעול באחריות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131067 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131226 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131154 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131093 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131037 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131098 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131143 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191740 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181640 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181248 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181369 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181375 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181351 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181268 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica