חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקני תצוגה

מאת: hapachmcחקלאות07/01/20138317 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

התחרות הגדולה בעולם השיווק, מביאה חברות רבות לפנות לחברות מיתוג ושיווק המתמחות בייצור אמצעי חשיפה כמו מתקני תצוגה וסטנדים עליהם תוצג הסחורה בצורה בולטת כאשר הלקוח לא יוכל להישאר אדיש בשעה שיחלוף על פניהם. סטנדים רבים ניתן למצוא בסופרמרקטים ובחנויות אופנה גדולות וכן בבתי מרקחת וחנויות רבות אחרות. סטנדים לתצוגה יכולים להיות רצפתיים, שולחניים או תלויים וגם יכולים להיות עשויים מחומרים שונים כמו עץ, פרספקט או אלומיניום.

מתקני תצוגה אמורים למשוך את העין ולהוות גירוי מיידי לקנייה על ידי הלקוח ולשם כך כדאי שישאו את הלוגו המוכר של החברה המציגה וכן אלמנטים בולטים. כדי לבלוט מעל כולם יש להשקיע מחשבה רבה בייצור המתקן ולשם כך חברות מובילות בתחום מעסיקות מעצבי מוצר שתפקידם להיפגש עם הלקוח, לשמוע מהן מטרותיו של המוצר וכיצד נראה המוצר. לאחר פגישה עם הלקוח ניגש המעצב לתכנן את מבנה הסטנד ולהפוך אותו לאמצעי שיווק ומכירה יעיל .

 

מכירות שעובדות בשטח

מתקני תצוגה חייבים להיות גדולים יותר, מרשימים יותר וחזקים יותר וכך גדל הסיכוי שקהל היעד המטייל ברחבי הסופר, חנות גדולה או מרכז מכירות גדול, יתעכב ויעמוד ליד מתקן תצוגה כלשהוא ולא יחלוף על פניו. לשם כך הוא חייב להיות מושך ומובדל ממתקני תצוגה אחרים ולנשוא גימיק צבעוני כלשהוא או חיתוך מיוחד. בעולם שבו הכל מהיר,חד ומשתנה במהירות יש צורך בגירויים אינסופיים על מנת לגרום ללקוח להתעכב דווקא על מוצר מסויים אותו רוצים לקדם ולכן, רצוי להשקיע מחשבה רבה בתכנון מתקן תצוגה. לשם כך יש לפנות לחברה המתמחה בתחום ולה תיק עבודות גדול ממנו ניתן להתרשם. חברות רבות משקיעות כספים לא מבוטלים בקידום מכירות מוצריהם ולכן חשיפה טובה יכולה להיות מתורגמת למכירות רבות. כדי להיות נבדלים ממוצרים אחרים יש להעמיק את החשיבה וליצור מתקני תצוגה בשטח שיגרמו להגדלת המכירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת הפח תעשיות מתכת הינה החברה המובילה בישראל לייצור, יבוא, ייצוא ושיווק מוצרים מגוונים לתחומי החקלאות והתעשייה כגון: בניית לולים, סטנדים, גדרות ועוד בזכות למעלה מ -60 שנות ניסיון החברה ביצעה וממשיכה לבצע פעילות נרחבת ביותר בתחומה ומספקת מענה מדויק ואיכותי לכלל לקוחותיה המרוצים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת hapachmc

מאת: hapachmcחקלאות30/12/128332 צפיות
סטנדים הם שם כולל למתקנים עליהם אפשר להניח חפצים מסוימים לצורך תצוגה או שימוש בהם קיימים סוגים רבים של סטנדים העשויים מחומרים שונים ובעלי צורה שונה בהתאם לשימוש או לצורך שלהם.

מאמרים נוספים בנושא חקלאות

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171368 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: אדירום אוורור תעשייתיחקלאות05/07/153877 צפיות
מהם סופחי לחות, אילו סופחי לחות קיימים בשוק ועבור מי הם מיועדים? יבשנים עבור השוק הפרטי, לתעשייה ולחקלאות.

מאת: שפריר גודלחקלאות05/03/151654 צפיות
הודו איננה רק גסטהאוס בשיפולי ההימליה או בגואה ותמונות צבעוניות של השונה והאחר. 70% מהתפוחים שלה מיובאים, כך מרבית ההדרים, התמרים ועוד ועוד. הודו מתקשה לספק את המזון לאוכלוסייתה ולכן מייבאת חלק ניכר ממנו. היצואנים החקלאיים, כמו רבים אחרים בישראל, נוטים בטעות ש"לא לספור" את הודו שנתפסת אצלם כמרוחקת, אקזוטית, עניה ולא מתאימה כשוק.

מאת: ליאורחקלאות02/02/151874 צפיות
מלגזות למכירה בתנאים מעולים, יעזרו לכם לשנע סחורות ביעילות רבה. מלגזות למכירה, מתאימות לעבודה במחסנים, במפעלי ייצור, בחקלאות, בנמלי ים ועוד.

מאת: רוני מיכאלחקלאות29/10/143289 צפיות
למרות שהביקוש למשרות גבוה יותר מהיצע העבודות, ישנו מגזר אחד בו הביקוש לעובדים תמיד יישאר גבוה. מדובר בענף החקלאות, ענף שדואג הן לספק סחורה רבה למגזרים שונים במשק הישראלי והן לייצא החוצה את הדברים בהם הם הכי מתמקצעים.

מאת: שפריר גודלחקלאות11/08/131574 צפיות
עסקים חקלאיים, בין אם מדובר במגדלים, חברות יצוא תוצרת, חברות סטרט-אפ או חברות יצרניות, עשויים ליהנות ממסלולי הלוואות וסיוע שונים העומדים לרשותם בסיוע המדינה וגופים נוספים. במקרים רבים המנהלים אינם מודעים לאפשרויות הללו ומחמיצים את ההזדמנות להסתייע בכלי הסיוע הנוחים הללו. הרשימה הבאה סוקרת בקצרה את אופי מסלולי הסיוע הזמינים כיום.

מאת: hapachmcחקלאות30/12/128332 צפיות
סטנדים הם שם כולל למתקנים עליהם אפשר להניח חפצים מסוימים לצורך תצוגה או שימוש בהם קיימים סוגים רבים של סטנדים העשויים מחומרים שונים ובעלי צורה שונה בהתאם לשימוש או לצורך שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica