חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על סופחי לחות

סופחי לחות מיועדים ללקוחות פרטיים, לתעשייה ולחקלאות. במאמר הבא נסביר כיצד הם פועלים ונדגיש את היתרונות שלהם

סופחי לחות נקראים גם "יבשנים" ותפקידם להסיר לחות מהאוויר בחלל הפנים. הם עוזרים להתמודד עם בעיות עובש וטחב, מונעים הצטברות ריחות לא נעימים ומשפרים את בקרת האקלים יחד עם פתרונות אוורור אחרים ומערכות מיזוג.

יבשנים מגיעים במגוון רחב של דגמים ומדורגים לפי כמות המים המקסימאלית שהם יכולים להסיר מהאוויר ביום אחד. רוב הסופחים מאפשרים ניקוז אוטומטי של המים דרך צינור ואין צורך בריקון ידני של המיכל הפנימי. מבחינת מפרט טכני, השוואה בין יבשנים מבוססת על הפרמטרים הבאים:

  • יכולת ספיחה ביממה
  • ספיקת אוויר ממק"ש
  • התאמה לנפח
  • תכולת מיכל בליטרים
  • תחום טמפרטורה אפקטיבית
  • זרם והספק חשמלי
  • דרגת רעש בדציבלים
  • מידות ומשקל

אילו סופחי לחות קיימים בשוק ועבור מי הם מיועדים?

היבשנים מיועדים ללקוחות פרטיים ונפוצים גם בענף התעשייה והחקלאות. הסופחים הקיימים בשוק נבחרים לפי צרכי הלקוחות. לקוחות פרטיים משתמשים ביבשנים כדי לשמור על חפצים המאוחסנים בבית, כמו תשמישי קדושה או מוצרים יקרי ערך. מומלץ להתקין גם סופחי לחות בשירותים ובמקלחת כדי למנוע מצב של הצטברות עובש על הקירות.

במקביל, השימוש התעשייתי מיועד לספיחת לחות וייבוש במבנים תעשייתיים או חקלאיים סגורים. הפעולה גורמת להוצאת המים מתוך האוויר, מייעלת את העבודה עם ציוד טכני כבד ומחזירה אוויר יבש לצורך בקרת אקלים.

איך בוחרים את המוצר המתאים ביותר לאופי השימוש?

היתרונות הגדולים של סופחי לחות הנבחרים לפי צרכי הלקוחות הם ניידות וקלות הפעלה, יכולת לביצוע ספיחות לחות מהירה, עבודה שקטה ובטיחות וגם עמידה בתקנים בינלאומיים ויעילות בנפחים בעלי לחות וטמפרטורה גבוהים במיוחד. השאלה היחידה היא כיצד בוחרים את היבשנים ועל מה כדאי לשים דגש.

מומלץ קודם כל לבחור יבשנים לפי קריטריון של אמינות. זה קריטריון שניתן לבדוק בעזרת אמינות, שנות אחריות ופרטי תנאי האחריות המופיעים בחוזה מול היצרן או המשווק. קריטריון שני שעוזר לבחור סופחים הוא צריכת החשמל. את הקריטריון הזה בודקים לפי המפרט הטכני של המוצר ועל פי אופי השימוש הצפוי. המטרה היא כמובן להשתמש בסופח יעיל ככל האפשר, אך במקביל גם לחסוך בהוצאות חשמל ואנרגיה. לבסוף ניתן להפעיל את הקריטריון השלישי של מידת הרעש. רצוי לערוך סקר שוק ולהשוות בין רמת הרעש של המוצרים עבור הבית והחלל התעשייתי.

לסיכום, יבשנים הם חלק בלתי נפרד מפתרונות האוורור המותאמים לצרכי הלקוחות ולאופי השימוש. הם יעילים בחללים קטנים וגדולים ויש להם יתרונות שלא ניתן להשיג עם מערכות מיזוג רגילות. מומלץ להשקיע בהשוואה בין מותגים, לבדוק את המפרט הטכני ולהקפיד על התקנה עם אחריות ארוכה.

 



תגיות המאמר: סופחי לחות, יבשנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדירום אוורור תעשייתי

מאמרים נוספים בנושא חקלאות

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171369 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: שפריר גודלחקלאות05/03/151654 צפיות
הודו איננה רק גסטהאוס בשיפולי ההימליה או בגואה ותמונות צבעוניות של השונה והאחר. 70% מהתפוחים שלה מיובאים, כך מרבית ההדרים, התמרים ועוד ועוד. הודו מתקשה לספק את המזון לאוכלוסייתה ולכן מייבאת חלק ניכר ממנו. היצואנים החקלאיים, כמו רבים אחרים בישראל, נוטים בטעות ש"לא לספור" את הודו שנתפסת אצלם כמרוחקת, אקזוטית, עניה ולא מתאימה כשוק.

מאת: ליאורחקלאות02/02/151874 צפיות
מלגזות למכירה בתנאים מעולים, יעזרו לכם לשנע סחורות ביעילות רבה. מלגזות למכירה, מתאימות לעבודה במחסנים, במפעלי ייצור, בחקלאות, בנמלי ים ועוד.

מאת: רוני מיכאלחקלאות29/10/143289 צפיות
למרות שהביקוש למשרות גבוה יותר מהיצע העבודות, ישנו מגזר אחד בו הביקוש לעובדים תמיד יישאר גבוה. מדובר בענף החקלאות, ענף שדואג הן לספק סחורה רבה למגזרים שונים במשק הישראלי והן לייצא החוצה את הדברים בהם הם הכי מתמקצעים.

מאת: שפריר גודלחקלאות11/08/131574 צפיות
עסקים חקלאיים, בין אם מדובר במגדלים, חברות יצוא תוצרת, חברות סטרט-אפ או חברות יצרניות, עשויים ליהנות ממסלולי הלוואות וסיוע שונים העומדים לרשותם בסיוע המדינה וגופים נוספים. במקרים רבים המנהלים אינם מודעים לאפשרויות הללו ומחמיצים את ההזדמנות להסתייע בכלי הסיוע הנוחים הללו. הרשימה הבאה סוקרת בקצרה את אופי מסלולי הסיוע הזמינים כיום.

מאת: hapachmcחקלאות07/01/138318 צפיות
חברות רבות יעשו הכל על מנת להגיע לקהל היעד. חלק מקידום מכירות יעיל הוא הצבת מתקני תצוגה בחנויות המוכרות את המוצרים והבאה לחשיפת מקסימלית מול הלקוח.

מאת: hapachmcחקלאות30/12/128332 צפיות
סטנדים הם שם כולל למתקנים עליהם אפשר להניח חפצים מסוימים לצורך תצוגה או שימוש בהם קיימים סוגים רבים של סטנדים העשויים מחומרים שונים ובעלי צורה שונה בהתאם לשימוש או לצורך שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica