חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד חקלאי

מאת: רוני מיכאלחקלאות29/10/20143288 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למרות שהביקוש למשרות גבוה יותר מהיצע העבודות, ישנו מגזר אחד בו הביקוש לעובדים תמיד יישאר גבוה. מדובר בענף החקלאות, ענף שדואג הן לספק סחורה רבה למגזרים שונים במשק הישראלי והן לייצא החוצה את הדברים בהם הם הכי מתמקצעים.

מדוע הביקוש לעבודה במגזר החקלאי מצד העובדים הינו נמוך

הסיבה היא שבניגוד לביקוש הרב במגזרים האחרים, דווקא במגזר החקלאי לא הרבה אנשים מעוניינים לעבוד בשל העבודה הקשה אותה הם נאלצים לעשות והשכר היחסית זעום אותו הם מקבלים תמורתה. אך אם אנשים אלה היו בודקים לעומק, הם היו מגלים כי כבר לא מדובר בעבודה שכל דבר בה כולל עבודה פיזית קשה, אלא עבודה שעיקרה נעשה עם מיכון ומכשור מתאים, עבודה אותה עושים בעיקר עם ציוד חקלאי. אז נכון, גם עם שימוש בציוד זה עדיין נאלצים העובדים לעשות עבודה לא קלה כלל וכלל, אך יחד עם זאת חשוב לזכור שביחס לעבודה אותה העובדים במגזר החקלאי היו עושים קודם לכן, מדובר בשדרוג משמעותי ובהקלה יוצאת דופן.

אילו סוגים של ציוד חקלאי ניתן למצוא בשדה

הציוד בו משתמשים העובדים במגזר החקלאי ולמעשה זה שמקל עליהם את העבודה הוא רב, כאשר כל ציוד מיועד למען פעולה אחרת. כך לדוגמא אחד הדברים בהם משתמשים פעמים רבות הינם סולמות לקטיף שמקלים את העבודה על האנשים שמבצעים את הקטיף ולא נאלצים חלילה לטפס על העץ, אלא יכולים לעלות על הסולם המיוחד ולקטוף את הפירות המיועדים. ציוד חקלאי נוסף שזוכה לשימוש רב הוא דודי דישון, המקום בו מאכסנים את הדשן על מנת שיישאר ראוי לשימוש וכדי שיהיה איכותי גם זמן מה לאחר שהוא הוכן. עוד ציוד אותו שכיח מאוד לראות בשדה החקלאי הוא הארגז האחורי לטרקטור שם שומר הטרקטור את כל הציוד הנחוץ לו לחריש בשדה או לעבודה בשטח החקלאי, כשכמובן שגם הטרקטור עצמו הינו מהציוד הכבד היותר נפוץ והיותר שימושי שיש במגזר החקלאי ובוודאי אחד מהיותר שימושיים שבו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני מיכאל

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/157018 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלתיירות ונופש - כללי21/05/152120 צפיות
אי אפשר להזכיר את צרפת מבלי לחשוב על מגדל אייפל והלובר המפורסמים. אך לצרפת יש כל כך הרבה להציע למבקרים בה. אטרקציות תיירותיות ופארק שעשועים, היסטוריה, מבנים ונופים עוצרי נשימה.

מאת: רוני מיכאלבריאות השן08/04/156033 צפיות
על פניו, רופא שיניים הוא לא מהמקצועות הנחשקים ביותר בישראל. אמנם מדובר במקצוע של רופא לכל דבר, אך משום מה ישנה מחשבה בקרב לא מעט אנשים שתפקיד רופא השיניים משמעותי פחות מתפקידם של שאר הרופאים, שכן אין הוא קובע דבר אודות חיים ומוות של כל לקוח.

מאת: רוני מיכאלאטרקציות23/03/153450 צפיות
פעמים רבות אנו רוצים לצאת מהשגרה מבלי לשבור את קופת החיסכון. ובכן נסיעה לחו"ל היא חוויה בפני עצמה, אבל כדי להעביר שבת מהנה עם החברים והמשפחה לא צריך יותר מדי. לא סתם אומרים שארץ ישראל היא "ארץ זבת חלב ודבש" יש בה מדבר מצד אחד, יערות וטבע מתפרץ בקצה השני וים מדהים לכל אורכה.

מאת: רוני מיכאלקניות 29/12/142699 צפיות
כל עסק חייב שיהיו לו לקוחות. לאחר שהעסק השיג את הלקוחות שלו, חשוב לא רק להעניק להם את מבוקשם אלא גם לשמור עליהם כך שאלו יחזרו לבצע רכישות נוספות.

מאת: רוני מיכאלאדריכלות פנים28/12/141925 צפיות
מעולם לא הייתה חשיבות לארונות כמו שיש בשנים האחרונות. האדם המודרני אוהב לצבור עוד ועוד בגדים, מותגים, חליפות, נעליים ולכל זה צריך שיהיה מספיק מקום.

מאת: רוני מיכאלאירועים וחתונות – כללי22/12/141778 צפיות
גן אירועים לחתונה הוא המקום המושלם לחגוג בו את האירוע המיוחד ביותר של החיים שלכם. החתונה היא רגע מאושר אשר אוסף אליו לא רק את הזוג המאושר אלא גם את קרובי המשפחה והחברים, כך שכולם רוצים ליהנות יחדיו במקום מיוחד ואין מקום טוב יותר מאשר גן אירועים לחתונה כדי לחגוג בו.

מאמרים נוספים בנושא חקלאות

מאת: eyalfatranחקלאות06/10/171366 צפיות
אז לפני שאתם חושבים מה תרצו שיהיה בחצר, בדקו את גודל השטח ואז תוכלו להתחיל להגדיר מה אתם רוצים, כאשר האפשרויות הן רבות ומגוונות: שטח דשא, גינת תבלינים, עץ הדרים, בריכה, מפלי מים, פינת ברביקיו, בריכה, שביל אבנים, פינת ישיבה, פסלים מעוצבים ועוד.

מאת: אדירום אוורור תעשייתיחקלאות05/07/153875 צפיות
מהם סופחי לחות, אילו סופחי לחות קיימים בשוק ועבור מי הם מיועדים? יבשנים עבור השוק הפרטי, לתעשייה ולחקלאות.

מאת: שפריר גודלחקלאות05/03/151650 צפיות
הודו איננה רק גסטהאוס בשיפולי ההימליה או בגואה ותמונות צבעוניות של השונה והאחר. 70% מהתפוחים שלה מיובאים, כך מרבית ההדרים, התמרים ועוד ועוד. הודו מתקשה לספק את המזון לאוכלוסייתה ולכן מייבאת חלק ניכר ממנו. היצואנים החקלאיים, כמו רבים אחרים בישראל, נוטים בטעות ש"לא לספור" את הודו שנתפסת אצלם כמרוחקת, אקזוטית, עניה ולא מתאימה כשוק.

מאת: ליאורחקלאות02/02/151872 צפיות
מלגזות למכירה בתנאים מעולים, יעזרו לכם לשנע סחורות ביעילות רבה. מלגזות למכירה, מתאימות לעבודה במחסנים, במפעלי ייצור, בחקלאות, בנמלי ים ועוד.

מאת: שפריר גודלחקלאות11/08/131572 צפיות
עסקים חקלאיים, בין אם מדובר במגדלים, חברות יצוא תוצרת, חברות סטרט-אפ או חברות יצרניות, עשויים ליהנות ממסלולי הלוואות וסיוע שונים העומדים לרשותם בסיוע המדינה וגופים נוספים. במקרים רבים המנהלים אינם מודעים לאפשרויות הללו ומחמיצים את ההזדמנות להסתייע בכלי הסיוע הנוחים הללו. הרשימה הבאה סוקרת בקצרה את אופי מסלולי הסיוע הזמינים כיום.

מאת: hapachmcחקלאות07/01/138316 צפיות
חברות רבות יעשו הכל על מנת להגיע לקהל היעד. חלק מקידום מכירות יעיל הוא הצבת מתקני תצוגה בחנויות המוכרות את המוצרים והבאה לחשיפת מקסימלית מול הלקוח.

מאת: hapachmcחקלאות30/12/128330 צפיות
סטנדים הם שם כולל למתקנים עליהם אפשר להניח חפצים מסוימים לצורך תצוגה או שימוש בהם קיימים סוגים רבים של סטנדים העשויים מחומרים שונים ובעלי צורה שונה בהתאם לשימוש או לצורך שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica