חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כך תעצבי שמלות כלה וינטג

מאת: אביחתונות08/01/2013738 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה קרה, בן זוגך מעוניין בך כרעיה! את מאושרת ומתחילה לתכנן את ההכנות לניהול הערב שלכם, דבר ראשון לסגור גן אירועים, ולבסוף גם תכנון ירח הדבש. אבל ישנו חלק אחד שבנוגע לו יכול להיות שהחלטת בטרם נפגשת עם אהוב ליבך: שמלת הכלה שלך! כולנו מתעניינות בהשימלה המושלמת מימי יום הולדת 8, לכן ראוי שתשקיעי זמן במירוץ לשמלה, על מנת שתיצרי זיכרון יפה מיום החתונה.

עיצוב שמלות כלה

ארצנו הקטנה שופעת בהרבה מאוד מעצבי שמלות ערב, אשר מפרסמים כל תקופה מאגר של סגנונות יוצאים מן הכלל ליום הגדול, בנוסף לא מעט סלונים לשמלות כלה מציגים ברירהלשמלה ביחס למה שאת תרצי. ההחלטה אינה פשוטה, רצוי להיערך לכך מראש. את בטח שואלת, כיצד מחפשים תלבושת לחתונה?

היי כמו שנוח לך: לפני הכל, רצוי שתחושי טוב עם המראה שלך. לא להעדיף תלבושת לחתונה בעקבות אופנה מסוימת, בחרי מראה אשר מאפיין את האישיות שלך. יש מצב שהמראה הנפוח מתאים ליפהפייה בפרסומת, אולם האופי שלך יחליט בנוגע לשמלה!

לכי על תופר שמלות מוכר: תופר שמלות הגון יציע מלבישה מוסמכת, יבנה לו"ז ביחס למדידות אליהן הוזמנת, ויקפיד לידע אותך באשר לסטטוס השימלה.

כמה לשלם? נושא האירועים סוחף אחריו קהלים רחבים. הרבה ישרפו אלפי שקלים בשביל הערב הגדול. דברי עם החצי שלך והחליטו על סכום שהגיוני עבורכם. היום סלוני כלות מציעים חבילת שירותים שונים, כמו עיצוב שמלה, יחד עם פגישת ייעוץ לתסרוקת.

החליטי מי החברה התומכת: בקשי ליווי לסלון הכלות ביחד עם חברת ילדות, ואפילו עם בת דודתך הקרובה. סמכי עליהן שיתנו דעה נאותה, במקביל להצעת המעצבת. ייעצי גם את למלווה ותקבעי איתה לצאת לחיפוש שמלה. אפילו זאת דילמה מבלבלת, ודעת הכלה מסייעת. אם כבר יתכן שמעצב שמלת הכלה שתלבשי משכיר סגנונות משגעים למלוות. מי יודע, אולי תקבלי מתנה מבית העסק...

באיזו עת החלטתם להינשא? ערב החתונה נקבע ליוני? תשקלי ללבוש שמלמלה קלילה. יום הכלולות חל בעונת החורף? חשוב שתבקשי שרוולים ארוכים לשמלה, כדי שלא תמותי מקור תוך כדי צילום בהגנים הבאהיים.

חולמת על השמלה המושלמת? לחצי וגלשי ל-שמלות כלה וינטג

המלצה שלי, תשתדלי להנות מהמדידות. רבים יעידו שהדרך לערב החתונה לא פשוטה, לכן הקפידילאהוב את עצמך במדידות השמלה. ובמידה ויש משהו שמרגיז אותך, שבעלך לעתיד יפתור את הבעיה. מבחינתך הכי חשוב: הלוק שלך באירוע!

מזל טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131067 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131226 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131154 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131093 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131036 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131098 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131142 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica