חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים ושימוש במערכות ניהול תוכן

מאת: אירה פינסקרבניית אתרים08/01/2013622 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 בניית אתרים היא מקצוע לכל דבר, הדורש הבנה מעמיקה בתחום וידע בתכנות. בבניית אתרים מתורגם איפיון האתר כפי שהוגדר על ידי הלקוח (בשיתוף עם מומחה לבניית אתרים) לאחת משפות התכנות המקובלות, מה שמאפשר למערכות השונות הפועלות ברשת לזהות אותו, להציג אותו לגולשים בצורת דפי אינטרנט שכולנו מכירים, ולבצע את הפעולות השונות בו.

חלק מהפעולות האלה נעשות על ידי הגולש (שיטוט בין דפי האתר, בחירה באופציות השונות המופיעות בו, וכדומה). חלק אחר מבוצע על ידי מי שמתחזק את האתר: עדכון תוכן האתר, מענה לפניות הגולשים, שינויים בהגדרות האתר וכדומה.

בשיטה המסורתית של בניית אתרים עדכון התוכן שלהם צריך להיעשות תוך התערבות בקוד האתר. בדרך כלל, בעלי אתרים שאינם בקיאים בתכנות, יאלצו להיעזר באנשי מקצוע אשר יוכלו לעדכן את תוכן האתר מבלי לפגוע במבנה שלו. יחד עם זאת, קיימות כיום מערכות מיוחדות המפרידות בין תוכן האתר לבין המבנה שלו. בצורה כזאת ניהול התוכן מתאפשר לכולם, גם למי שאינו יודע לתכנת, ולא קיים סיכון לפגיעה במבנה האתר בעת עדכון הטקסטים או התמונות המופיעים בו. מערכות כאלה נקראות מערכות ניהול תוכן.

מערכות ניהול תוכן מודרניות מרחיבות את תחום בניית האתרים והופכות אותו לנגיש וקל גם עבור אנשים שאינם מקצועיים. בניית אתרים בחלק ממערכות כאלה הופכת להיות דומה לכתיבת מסמך בתוכנה כמו וורד או פאוארפוינט. בניית אתרים בשיטה זו מתבססת על שימוש בתבניות מוכנות (כלומר, במבנים מוכנים של אתרים) והזנת התוכן הייחודי אל תוכן. בעל אתר אינו צריך להיות מומחה במחשבים: עליו לבחור את התבנית המתאימה לו, בעיצוב שנראה לו מיטבי, ולהזין את התוכן הדרוש תוך שימוש בתוכנה ידידותית, קלה ולעתים קרובות גם חינמית.

לסיכום, נראה שכיום הבלעדיות לבניית אתרים על ידי אנשי מקצוע שמורה רק לאתרים ולפורטלים מורכבים בעלי מבנה ייחודי. אתרים פשוטים או סטנדרטיים מבחינה מבנית (כגון בלוגים, אתרי תדמית, אתרי חנויות מקוונות וכדומה) יכולים בהחלט להיבנות במערכות ניהול תוכן, ולהינהל בהמשך על ידי בעלי האתרים באופן עצמאי. בצורה כזאת בעל אתר מתחיל יכול לקבל תוצר באיכות סבירה ללא השקעת תקציב משמעותי .

 



תגיות המאמר: בניית אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131618 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131194 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131189 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213594 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194076 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175717 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174874 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172709 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172275 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162128 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica