חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בשמים רבותי בשמים | המחיר בארץ יותר זול תתפלאו

מי שמכיר קצת את ההיסטוריה של התחום יודע שהבושם קיים מאז ימיה הראשונים של ההיסטוריה האנושית. אולם רק בעשורים האחרונים הפך הבושם האצילי להיות מוצר שיש לכל אחד ואחת כמעט. במאה ה-17, במאה ה-18, בתקופת המלוכה באירופה, רק האצילים ובני המלוכה נהנו מהתענוג הריחני.

והיום, מאות שנים אחר כך, יש בשמים מגוונים כל כך וגם המחירים מגוונים. עם זאת, בשמים מפורסמים מפירמות ידועות ומבוקשות עדיין עולים די הרבה ואנשים רבים יעדיפו לשמור את כספם למשהו אחר או לחילופין לחכות שיהיו בשמים במבצע ובמחירים יותר משתלמים. בנוסף, אנחנו מכירים היטב את הרגע שבו נגמר לנו הבושם היקר והאהוב ואנחנו מתחילים מיד לחפש מישהו שנוסע לחו"ל ויביא לנו אולי איזה בושם קטן, קטנטן, שלא מרגישים במזוודה בכלל... ונשאלת השאלה, האם באמת בשמים יותר זולים בחו"ל? ומה לגבי קניות דיוטי פרי, האם בשמים בדיוטי פרי יקרים יותר מבשמים בחו"ל? שאלה טובה. והתשובה?... בואו תשמעו מה העלינו בחכתנו.

שופינג של בשמים: הזמן הכי טוב

מצד אחד, התחרות האדירה בין המותגים השונים, מותגי בישום יוקרה ואחרים, מייצרת כל הזמן מבצעים לא רעים בכלל ועל כן שווה לעקוב אחר הבושם האהוב עליכם כי יש סיכוי טוב שמתי שהוא גם הוא ייכלל באיזה מבצע מאוד אטרקטיבי. אבל גם אם לא תמצאו או שלא תזכרו כל הזמן לעקוב אחר מחירים הבישום ברשתות השונות

אתם ודאי כבר יודעים שפעמיים בשנה יש באופן קבוע מבצעים גדולים במיוחד שלרוב כוללים מספר מאוד גדול של מותגים משתתפים. אנחנו מדברים כמובן על התקופה שלפני ראש השנה והתקופה שלפני פסח - שתי תקופות בהן קניית מתנות מקובלת והרשתות המסחריות נלחמות על כל שקל ושקל של הצרכנים באמצעות מבצעים מדהימים ממש. ועל כן, יש דבר כזה הזמן הכי טוב לקנות בושם, בהחלט.

בנוסף, שווה לעקוב אחר מבצעים גדולים לקראת סוף השנה האזרחית שזו תקופה נוספת שמאופיינת בירידת מחירים ברשתות אופנה וקוסמטיקה. עשינו בדיקה וגילינו שבמהלך תקופות המבצעים ישנם בשמים שמחירם צונח ברמה כזו שיותר זול לקנות בארץ ואין צורך לחכות לנסיעה מיוחדת שלכם או של חברים.

שופינג של בשמים: המקום הכי טוב

אז אוקי, יש תקופה שבה משתלם מאוד לרכוש מוצרי בישום שונים. אבל איפה הוא המקום הטוב ביותר לרכישת בשמים? ובכן, בחו"ל לרוב יותר זול. אבל לא נוח במיוחד להמתין לנסיעה או למישהו שנוסע.. מי רוצה להסתמך על אחרים... אז במידה ואתם לא רוצים לחכות עד שתעברו את הבדיקה הביטחונית בנתב"ג יש עדיין איפה לרכוש בזול.

גם בזמן שבו אין מבצעים מיוחדים לרוב תמצאו בישום במחירים הזולים ביותר באחד משני מקומות; המקום הראשון הוא רשתות הדיוטי פרי. נכון, לפעמים מחירי הבושם שלכם יהיו זולים יותר בחו"ל, אבל לרוב ההפרשים אינם משמעותיים וקניה בארץ משמעותה חיסכון של מקום ומשקל עודף במזוודה שלפעמים עלול לעלות לכם הרבה יותר ביוקר. והמקום השני המומלץ היום לרכישת בושם הוא - הפתעה - קניה דרך האינטרנט: אתר בשמים בזול שפעמים רבות תמצאו בהם מחירים יותר זולים מאשר בחו"ל ודיוטי פרי.

בישראל המנהג של קניית קוסמטיקה בכלל ובשמים בפרט אונליין עוד לא ממש השתרש. בעוד שאצל האמריקאים זה כבר טבע שני. למה? כי כשאתה יודע מה אתה מחפש ואינך נוסע לחו"ל קרוב, הכי נוח וזול פשוט לרכוש באינטרנט. המחירים שם לרוב יהיו יותר זולים כי עלויות התפעול של אתר הן מן הסתם יותר זולות ועל כן יש לו את היכולת לשחק מעט בדרגות המחיר. אז אל תשברו את הראש, קניית בושם זול היא היום הרבה יותר נגישה ונוחה ממה שהיה פעם, אז כולנו יכולים גם להריח נפלא וגם להוציא על כך קצת פחות!...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בשמים - באתר בושמטיק זול יותר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אינטרוטר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/06/14925 צפיות
ביטחון עצמי או דימוי עצמי הפכו לערך משמעותי מאוד בעולמו של האדם המודרני. בעבר המעמד והדימוי של האדם היו נקבעים על פי סטנדרטים של יוקרה וכיום, למרות שנראה כי הדימוי של האדם נקבע על פי מעמדו שמתורגם לכסף ומקצוע, המהפכה התעשייתית ובמיוחד הגישה הקפיטליסטית,

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי02/04/141184 צפיות
בשמים הם אמצעי מצוין ליצירת ריח אשר מזוהה עם אדם מסוים, מכיוון שהם מאפשרים להתבשם קבוע ושגרתי ומתלווים אל יומו וחייו של האדם הנושא את הניחוח שלהם. למרות שלכל אדם ריח משלו, אשר משולב עם ריחות הבושם, ישנם סוגים עיקריים של בשמים אשר נחשבים לפופולאריים ואהודים יותר

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי29/01/14974 צפיות
למרות שריח הוא דבר טבעי וקסום, כמו כל דבר אחר בעולמנו, גם אותו התעקשנו לפרק ולתמלל. במרוצת השנים החלו להשתמש בטרמינולוגיה מיוחדת כדי לפרק את הבושם הממוצע למרכיבים שונים וכיום מוסכם על העוסקים בתחום כי כל בושם מורכב משלושה תווים או משלוש שכבות של ריח. התווים העליונים הם התווים המהירים ביותר להתנדף והם מסוגלים להישאר על הגוף למשך עשרים דקות לכל היותר.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי28/11/131118 צפיות
מוצרי טיפוח הם חלק בלתי נפרד מארגז הכלים של כל אישה שאוהבת להקדיש זמן לשדרוג המראה החיצוני שלה. בעזרת קרמים שונים, כמו קרם גוף או קרם ידיים, ניתן לטפל בבעיות עור פשוטות, להחזיר לעור יבש את מידת הלחות הרצויה וכמובן להדיף ריח נעים לכל עבר... אם מדובר בקרמים של ויקטוריה סיקרט.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי19/10/131231 צפיות
המותג "ויקטוריה סיקרט", שקיים כבר למעלה מ-30 שנה, הפך לאחד המותגים הפופולאריים בקרב נשים ונערות, בכל הקשור לאופנת הלבשה תחתונה ולטיפוח הגוף. למרות שהחברה ממעטת לפתוח חנויות ברחבי העולם, מוצריה משווקים ונמכרים ברשת האינטרנט, וכיום כל אישה יכולה להזמין לעצמה את המוצר המתאים לה. עקב התפתחות העולם הגלובאלי והתפתחותו של שוק המכירות אונליין, הקניות ברשת נהיו פופולאריות בקרב נשים, וכיום ניתן למצוא את מוצרי ויקטוריה סיקרט, במחירים מפתיעים ומשתלמים, שתואמים למחירים בחנויות המקוריות ואף עולים עליהם.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי05/10/131154 צפיות
חיזוק הביטחון העצמי – ממש כפי שלבישת בגד שמחמיא לגזרה שלך יכול לחולל נפלאות לביטחון העצמי שלך, גם התזת הבושם הנכון על עורך יכולה לעזור לרמת הביטחון העצמי שלך להרקיע לשחקים. אם תצליחי לבחור בושם אשר משקף את האישיות שלך, את באופן טבעי תרגישי ביטחון רב יותר להקרין את אישיותך הפנימית.

מאת: אינטרוטריופי וטיפוח - כללי17/09/131099 צפיות
כיום, הבושם הוא חלק מעולם האופנה והקוסמטיקה, וכמו כל דבר בעולם זה, נחשב לאביזר אופנתי המסמל אמירה וייחודיות. ההתפתחות המהירה בעולם הקוסמטיקה וריבוי הסוגים, הטכניקות והריחות, הפכו את הבשמים לעולם של ממש, כך שניתן למצוא בשמים ייעודיים לכל מין, גיל, מזג האוויר ואף סוג אירוע.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica