חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סקירה כללית על מכשירים משוק ההון

מדדים


מדד דאו-ג'ונס


כפי שאכן נמסר בסקירה הקודמת גילינו שהמדד התנהל לאיטו כלפי מטה במימושי הסוחרים, אולי בדרך לקראת עליות מחודשות. בסה"כ אנו עדים למצב בו השער ירד עד לנקודת בה הוא "נגע" בקו המגמה העולה. ובכל זאת לעת עתה אנו עדיין מוצאים שהמומנטום יורד, ובמקביל לו ניכר מסחר ער דווקא בכיוון הדובי. אולם יש לשקול את הצעדים בצורה מדודה, שכן כל מהלך הירידות מהווה תיקון מלא של פיבונאצ'י", במה שניראה כתחילת יציאה מתיקון כלפי מעלה. חשוב יהיה להמתין עוד יום או שני ימי מסחר כדי לבחון מה צופן לנו העתיד. 

נאסדק

גם הנאסדק ביצע מהלך ירידות כפי שהיה צפוי ועל כך נמסר בסקירה הקודמת. הירידות במדד זה, שלא כמו במדד הדאו-ג'ונס, ניכרות יותר ובאופן יותר משמעותי. אנו עדים למצב בו נעשו כמה ניסיונות כושלים להעלות את המחיר, התהוותה תבנית היפוך "טריפל-טופ", כשהנגיעה האחרונה הייתה למעשה ניסיון כושל נוסף לפריצה מעלה שגם נסגר בנר היפוך, שהוא זה שאותת על מהלך הירידות האפשרי – כפי שאכן קרה בפועל. גם הסטיות באינדיקאטורים השונים ממשיכים לאותת על המגמה הדובית. אמנם אין סימנים ממשיים שיכולים בשלב זה להעיד על היפוך המגמה כלפי מעלה, אולם בכל זאת יש להביא בחשבון שהשער הגיע לקו בלימה – הן מעצם היותו נקודת תמיכה, והן מעצם היותו נקודת האל-חזור. כך שבהחלט אנו יכולים להיות צפויים למהלך של תיקון כלפי מעלה לטווח קצר, כשהמשכו יהיה חזרה למהלך הדובי שהחל עוד קודם לכן, אך יש לעקוב אחר ההתפתחויות בימי המסחר הראשונים של שבוע המסחר הקרוב.

מדדים עולמיים מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח


הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום, תוך בקרה על פעילותם וגיבוש אסטרטגיות התואמות צרכיהם האינדיווידואליים ומייעלות ביצועיהם.
אזהרה: אין במובא משום המלצה לרכוש מכשיר השקעה פיננסי כלשהו או לסחור בהם. כמו-כן, אין במובא משום ערובה להצלחה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד. חשוב להדגיש שמסחר בשוק ההון נושא פוטנציאל רווח גבוה, אך גם טומן בחובו סיכון רב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח

http://www.forexpros.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון בורנשטיין

מאת: רון בורנשטייןשוק ההון14/12/091046 צפיות
מדד דאו-ג'ונס - אין למעשה הרבה חדש לגבי מדד זה מכפי שהובא בסקירה הקודמת. עדיין ניכר מאבק עיקש בין הקונים והמוכרים, בעוד הדבר מקבל את ביטויו בגרף מדשדש לאורך זמן רב יחסית. כמו-כן, אנו עדיין מוצאים שגל העליות נחלש, המומנטום גם הוא "מדשדש" ועם הפנים לכוח הולך ודועך, ובנוסף, גם האינדיקאטורים האחרים מצביעים על סיפור דומה.

מאת: רון בורנשטייןמט"ח14/12/091262 צפיות
דולר שקל: כמעט ואין שינוי מהסקירה משבוע שעבר. כפי שנמסר, קשה היה לומר שגל הירידות שפקד את המטבע האמריקאי הגיע לסיומו, ואכן גילינו במהלך שבוע המסחר החולף, שלאחר פתיחת מסחר בעליות, שאף חצו את המחיר 3.8000 ושאיפשר להיכנס לעסקת לונג צנועה, שהניבה רווח עד לקו ההתנגדות, מצאנו לאחר מכן שוב ירידות שערים שלוו בהתחזקותו של המטבע הישראלי דווקא.

מאת: רון בורנשטייןשוק ההון08/12/091052 צפיות
מדד דאו-ג'ונס - אכן האפשרות להמשך עליות, כפי שהובא בסקירה הקודמת, בא לידי ביטוי בשבוע המסחר החולף. יחד עם זאת, גם כן כפי שנמסר בסקירה הקודמת, גל העליות הולך ונחלש. הדבר משתקף ביתר שאת לקראת שבוע המסחר הקרוב.

מאת: רון בורנשטייןמט"ח08/12/091040 צפיות
דולר שקל: כפי שהובא בסקירה הקודמת – הצפי לירידות בשבוע המסחר החולף אכן לא אכזב. כמו-כן הומלץ לסוחרים שלא "ללכת שולל" אחר המגמה הדובית המסתמנת היות שעדיין ניכר הכוח אצל הרוכשים. גם תסריט זה אכן התממש – ביום המסחר האחרון של השבוע החולף הגיעו עליות משמעותיות באופן יחסי לאחר שבוע של ירידות שערים של הדולר מול עמיתו הישראלי.

מאת: רון בורנשטייןשוק ההון30/11/09984 צפיות
סקירה שבועית של הנאסדק והדאו ג'ונס מבית פורקס פרוז, הפורטל למסחר במט"ח

מאת: רון בורנשטייןמט"ח30/11/091057 צפיות
סקירת צמדי מטבעות נחברים מבית פורקס פרוז, הפורטל מסחר במט"ח

מאת: רון בורנשטייןהשקעות25/11/091012 צפיות
מדדים עולמיים וניתוח פנדומנטלי מבית פורקס פרוז, פורטל מסחר במט"ח הכותב, רן טוביה, ran.matah@gmail.com , מנכ"ל חברת "מעוף פיננסי" www.maoffinance.co.il , נושא הכשרה של דירקטור. עוסק בהשקעות בשוק ההון בכלל, וסוחר ותיק בעל ניסיון עשיר ומומחיות רבה בתחום מסחר בפורקס בפרט. כותב מאמרים בתחום ומעלה סקירות. מדריך סוחרי מט"ח מתחילים ומתקדמים במסגרת קורסים. מלווה סוחרים במפגשים של "אחד על אחד" באופן שמעצים הישגיהם ומסייע בידם להשיג מטרות ויעדים שהציבו לעצמם בתחום

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211351 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208663 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202952 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193014 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181364 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181611 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172021 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica