חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מעצבי שמלות כלה

מאת: אביחתונות10/01/2013862 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זהו זה, חבר שלך רוצה שתתחתנו! את מלאת שמחה ומתחילה לחשוב על הפרטים לארגון היום הגדול, החל מההודעה לחברים, ולבסוף גם סידורי השולחנות. אלא שיש תחום אשר בקשר אליו יש מצב שהיית בטוחה מלפני שנפגשת עם החצי השני שלך: כמה יפה תהיי! רובינו חולמות על שמלת הכלולות מימי יומולדת 12, אי לכך עדיף שתתני השקעה בחיפוש שמלות כלה, ע"מ שתזכי בזכרון מרגש מיום חתונתך.

שמלת כלה צנועה

ארץ ישראל מרובה במספר גדול של מעצבי שמלות ערב, שמוציאים לאורך השנה אוסף קטלוגים נהדרים לכלה המיוחדת, בנוסף לכך מרבית הסלונים לשמלות כלה מעמידים אפשרות בחירה לתפירה ביחס לרצון הכלה. כדי שלא תתייאשי, אני ממליצה לך להגיע מוכנה. נשאלת השאלה, באיזו צורה תרים אחר שמלת כלה?

תהיי נינוחה: תחילה, ראוי שתרגישי בנוח עם התלבושת הכלה. לא לבחור שמלת כלה כלשהי בגלל אופנה מסוימת, לכי על סטייל התואם אותך ואת אופייך. יש מצב שהמראה הנפוח יושב פיקס על האשה בפרסומות, אבל האופי שלך מחליט בנוגע לשמלת הכלה!

לכי על סלון כלות מוכר בשוק: סלון כלות שירותי ייתן לך הכוונה, יקפיד על לו"ז בקשר לפגישות אשר קבעת, וידאג לעדכן אותך בקשר לאיפה עומדים כעת.

מהו התקציב? עסק החתונות שובה לא מעט אנשים. לא מעט ישלמו אלפי שקלים למען היום הגדול. תתייעצי עם בעלך לעתיד וקבעו תקציב ריאלי. בימינו תופרים מעידים אופציה של דילים, כגון השאלת שמלה קיימת, במחיר משודרג עםמעצב שיער לחתונה.

החליטי מי התומכת ליום החתונה: הגיעי לפגישה בסטודיו המעצב עם המלווה שלך, או בליווי אמא. בטוח שהן ישקפו דיעה בלתי משוחדת, יחד עם הצעות התופרת. פרגני לחברת האמת שלך ותקבעי איתה לצאת למדידות שמלה. גם פה הבחירה רבת ברירות, ודעת הכלה עוזרת. יתר על כן ככל הנראהתופר התלבושת של יום חתונתך מוכר סגנונות נהדרים של חליפות ערב. אי אפשר לדעת, יתכן שתזכי ביתרון בצורת הטבה במחיר...

באיזו עת החלטתם להינשא? ערב החגיגה אביבי? כדאי ללבוש שמלמלה שאינה כבדה. הערב הגורלי מתקיים בדצמבר-ינואר? הוסיפי חלק עליון לשמלה, על מנת שלא תחטפי איזו שפעת בצילומי החוץ בפארק הפתוח.

תרה אחרי המראה המושלם לחתונה? הכנסי ל-מעצבי שמלות כלה

המלצה שלי, מותר לך להרגיש מאושרת. למרבה הצער הדרך ליום החתונה מעייפת, אם כך אז תשתדלילהנות מעצמך במדידות השמלה. ובמידה ויש דבר שמעצבן אותך, שהגבר שבו בחרת יתמודד. מבחינתך הכי חשוב: השמלה שלך!

תהנו מכל רגע!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131067 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131224 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131153 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131093 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131036 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131098 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131142 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182894 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181366 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181500 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181579 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172055 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172174 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172102 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica