חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הילדים רק רוצים בגדי ילדים מעצבים

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי13/01/2013785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעת שילד חדש יוצא לאוויר העולם, רוב האנשים מוצפים בהתרגשות וציפייה ולמעשה גם מצפים בכליון עיניים לדקה שיהיה בחיקנו, בעיקר בשביל שנוכל לפנקו בלבוש מושקע בול כמו אחיו הגדול - ג'קט עור לפיצפונים, כפפות, מכנסון ועוד שלל חלקי לבוש יפים.

אך נקודת החיסרון היא, שהמשך הרכישה של הבגדים היוקרתיים והאקססוריז המקסימים בשבילם מאוד יקרה, הילדודס שלנו נעשים גדולים במהירות ועל כן אנחנו מתבאסים להוציא כסף על לבוש שלא נרצה אחרי מספר חודשים.

עיצוב בגדי ילדים

הזמנת מוצרים במחשב זה עסק נפוץ. אנחנו רוכשים אביזרים לאייפון, מתהדרים בצמיד מדהים, קונים לעצמם תכשירים קוסמטיים... והכל קורה באמצעות הרשת. הרכישה קלה להבנה ויש אופצייה לאפיין בצורה כמעט מדוייקת את מה שרצינו מבלי כל הריצות בחנויות שברחוב. סוף-סוף פשוט למצוא בגדים נחשקים לילדים היקרים ובמחיר מציאה.

כדאי לקנות ברשת?

בדר"כ ישנם אנשים שמפחדים להזמין בגדים באינטרנט, מהסיבה המבאסת שאין הזדמנות לנסות למדוד לפני. ואע''פ כן אנו יכולים לשוב ולנשום, במרבית החנויות הממוחשבות של הקטנטנים נוכל למצוא טבלה של מידות עם סנכרון לגדלים בארצנו, על מנת שתהיה אפשרות לבחור בצורה זהה לאורכים והגדלים שרובנו מכירים מהרכישות והקניות בקניונים.

מלבד טבלת המידות, כל החנויות הממוחשבות מכבדות אופציה לשלוח חזרה את הפריטים בתוך 14 יום מהקנייה, כך במידה והמכנס, למשל, אינו תואם או לא כמו שרצינו, אפשר להעביר אותו דרך הדואר.

באינטרנט אפשר לברור בין אינספור דגמים שיש באתרי המכירות, כשאנו נשארים בבית, מבלי לחזור אחרי הסיבוב בחנויות הרוסים, ובזמן שאנו מייעלים את זמננו כשמתאפשר לנו לעשות מטלות אחרות תוך כדי.

פריטי הלבוש באינטרנט ברוב הפעמים טובים ומיובאים ובמחיר מאוד נוח. לרוב, בחנויות, הפריטים המוצעים למכירה נבחרים אחד-אחד ויש מעט פריטים, ועקב כךהמתוק שלכם יהיה קרוב לוודאי הילד היחיד בבית-ספר שקנו עבורו את הווסט השיקי הזה. הכיצד ממשיכים? מידע נוסף ב-בגדי ילדים מעצבים.

חשוב להבהיר

בלתי אפשרי לשלם במזומן. אי לזאת, תהיו חייבים להקליד אתספרות מספר האשראי וכן ספרות ת.ז, ואעפ''כ רבים מאיתנו מעדיפים שלא להזין את פרטיהם באתרים באינטרנט. לכן, מומלץ לרכוש ברשת מאובטחת או לעשות שימוש בPAYPAL, פלטפורמת תשלום עם מיגון ואבטחה שלא מפרסמת את נתוני הכרטיס לבעלי אתרי מכירה ברשת האינטרנט, אלא מיישמת את פעולת התשלום בעצמה.

במהרה נמצא את עצמנו מתמסרים לקנייה החופשית, לסיור האינטרנטי ולאתרי המכירות כשזה קורה בעודנו נחים בבית, נועלים נעלי בית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131067 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131226 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131154 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131093 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131036 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131098 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131142 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215143 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204661 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201168 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201460 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201422 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173402 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica