חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות פסנתרים, משרדים, מחשבים והובלות גדולות- איך למצוא את המובלים האידיאלים?

מאת: Eli Levyקניות 16/01/2013823 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הובלות הוא תחום שלעין לא מקצועית יכול להיות להיראות פרוץ לגמרי, אך לא כך, חברות הובלה רבות הן מקצועיות, מורשות ומנסות לשכלל את הביצועים שלהם באמצעות הכשרת עובדים יסודית וציוד נשיאה והעברה חדיש וייעודי. חברת הובלות טובה תהיה חברה שיש לה משרד פיזי שאליו ניתן לפנות, היא זו שיש לה עובדים קבועים שהיא המעסיקה שלהם, שיש לה את ההגינות לטעון ליכולתה להעביר רק מה שהיא אכן ערוכה להעבירו, לדוגמא לא כול חברה ערוכה לביצוע הובלות גדולות, לא כול חברת הובלות ערוכה עבור הובלות מחשבים שהינם ציוד רגיש או הובלות פסנתרים שם מדובר בהובלה של חפץ אחד גדול וכבד, הובלת משרד דורשת הערכות שונה לגמרי מהובלת דירה והובלת משרד בתחום אדמנסטרטיבי וארכיוני שונה מתרחישי הובלות הייטק. לכן הכלל הראשון לפני כול הובלה הוא – להבין מה אתם רוצים להוביל ולאן. זה נשמע פשוט אבל חשוב מאד שהגדרת החומרים שיש להוביל תתאים לחברה אותה אתם בוחרים.

כיצד נבחר חברה טובה להובלה?

עדיף לחפש ארוכות עד שבטוחים מאשר לבחור ליום הקריטי חברה שביצועיה יסכנו את רכושכם והצלחת המעבר. אם מדובר בהליך הובלות הייטק הרי רצוי לפני ההובלה להתיעץ עם צוות המומחים בחברה בדבר הפירוק הנכון של מערכות המחשבים היקרות, מערכות הזיכרון, המיזוג למיחשוב וכו'', כדאי לבסס איתם את שיטת הפירוק האידאלית ואז לבחור בחברה שיש לה אך ורק ניסיון מוכח וחיובי, לקבוע פגישה עם נציג מטעמה ולשכלל ולהתאים את תוכנית הפינוי וההובלה, כמו בעוד הובלות גדולות של הובלות משרד – רצוי לבקש את סוג הביטוח של החברה, ולבדוק את תקפותו לגבי מרכיבים שונים בהובלה. הובלות רבות דורשות מפקח עבודה מטעם החברה שימצא ביום המעבר וינחה את הצוות של המעבירים בשלבים השונים של ההובלה. רצוי בהובלות משרדים, הובלות מחשבים וכו'' שהצוות של המובילים יבצע את האריזה, אם מדובר בציוד רגיש אך אחיד ורב פרטים עדיף להשאיר זאת למובילים המומחים באריזה.

הובלות יוצאות דופן

ישנו חלק בתחום ההובלות המוקדש להובלת פרטים יוצאי דופן, בין פרטים אלו הנפוץ ביותר הוא הפסנתר, הובלות פסנתרים חשוב לבצע בחברה מומחית בלבד, הפסנתר הינו כלי אחד, כבד ביותר ומאד מאד רגיש, גם בחומריותו וגם בחשיבותו לבעליו, לכן אין להפריז בחשיבות בירור החברה המתאימה ביותר עבור הפסנתר. הובלות פסנתרים מבצעים רק עם חברת הובלות שמציעה לכם את הביטוח המקיף ביותר עבור מעבר פסנתרכם, ורק עם חברה שיש לה ניסיון מוכח ומכירה את הדגם או לפחות את התצורה של הפסנתר שלכם


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132520 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133198 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132484 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132512 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213734 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205191 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186801 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica