חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי ועסקי

מאת: אבי ישראלאימון עסקי16/01/2013944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל אחד טמון חלום. זה יכול לבוא לידי ביטוי בבחירת חלום מקצועי או אפילו אישי. יש הרוצים לבנות משפחה ולהצליח בחיי הזוגיות, יש שירצו להרוויח את הונם ויש שירצו להצליח בשניהם. האם זה אפשרי? המון אנשים לא ממש מצליחים לגעת בהצלחה. כאן למעשה נכנסת הנישה של אימון אישי ועסקי. באמצעות אימון אישי ועסקי ניתן להגשים את החלום וזאת בזכות המטרות, הכלים ובעיקר הדרך. במאמר זה נגע יחדיו ברזיי אימון אישי ועסקי.

על חלום ועל הגשמה

מדוע רובנו מוותרים על החלום? למה אנחנו מחכים? מסתבר שלא מעט אנשים חוששים מהגשמת החלום ומימושו. לרוב האנשים נוח ובטוח להיוותר במקום הישן והטוב. המון אנשים חוששים משינויים. בין אם זה טוב או רע, כולם רוצים לגעת במקום המוכר והידוע. חוסר הוודאות אינה מנת חלקם של רוב האנשים, הם כמו מעדיפים ללכת על בטוח. מה עושים? כיצד פותרים ופוטרים את עצמנו מהתחושה הזו? חוסר הרצון להתפשר, מציל את המצב ומגלה לנו נישה שלא הכרנו, קוראים לזה אימון אישי עסקי.

על קוא'צינג ועל עולם שלם

קוא'צינג הינו בעצם אימון אישי ועסקי בנשימה אחת. הוא מהווה את האפשרות לספק לאדם להעז ולהגשים את החלומות. כאשר עובדים מול מאמן, עובדים יחד לשם השגת מטרה. המטרה נבחרת על ידי המתאמן והיא קשורה הן בעולם העסקי והן בעולם האישי. לזה קוראים אימון אישי ועסקי. היכולת לשים בראש הדברים את המטרה והרצון להשיג ולמשש, עונה על כל השאר.

כיצד מתרחש התהליך

תהליך של אימון אישי ועסקי מתרחש באמצעות בדיקת המצב נוכח היום.  היכן נמצא המתאמן נכון להיום? מה המטרות אשר תקבענה? מה נמצא במודע ומה בתת מודע? תהליך העבודה אל מול המטפל תספק לכל אחד מאיתנו את היכולת להסתכל בעיניים ולגעת בבחירות אשר המציאות מביאה עימה. אימון אישי בודק את המקום החדש אליו רוצה המתאמן להגיע. מה החזון ? איזה עתיד ירצה לצור לעצמו? בסופו של דבר, כאשר ניגשים לאימון בודקים את חייו של האדם נוכח 30 השנה האחרונות בעוד פנינו לעתיד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי ישראל

מאת: אבי ישראלהשקעות05/06/131240 צפיות
בתי השקעות הם הדרך הטובה ביותר כיום לניהול השקעות אופן מיטבי. ישנם כל כך הרבה אפיקי השקעה בשוק, וכדי לבחור את האפיק המתאים ביותר בשבילך, בין אם אתה משקיע פרטי או חברה, יש להיעזר באנשי מקצוע המיומנים ביותר.

מאת: אבי ישראלהשקעות05/05/131214 צפיות
תחום ההשקעות הינו תחום כל כך רחב וסבוך, ונראה שהסיכוי לצלוח ניהול תיק השקעות בצורה נכונה ויעילה הוא כמעט בלתי אפשרי. אנו הגענו למסקנה שבעזרת כמה עצות מועילות ניתן להתקדם בצורה משמעותית ולהגיע למצב בו ניהול נכון יביא לרווחים ותשואות רחבות. במאמר זה נסקור נושא אחד המעסיק כלכלנים רבים, והוא ניהול תיק השקעות באג"ח לטווח ארוך.

מאת: אבי ישראלאימון עסקי08/04/131132 צפיות
כולם מחפשים לבצע שינוי בחייהם, יש לא מעט אנשים אשר חשים שחיקה נוכח השנים הרבות שהם עוסקים באותו תחום, הגיע הזמן לשנות דברים? מסתבר שכן.

מאת: אבי ישראלהשקעות03/04/131093 צפיות
IRA הוא כלי פיננסי חדש אשר הובא לישראל מארצות הברית ואירופה, לאחר ששם הוא אפשרי כבר עשרים שנה, ואנשים רבים מצטרפים אליו ורואים בו אפיק חיסכון משמעותי וכדאי ביותר.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/131241 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלייעוץ עסקי03/04/135874 צפיות
לאחרונה הגיעה לישראל שיטת תגמול עובדים שכבר מקובלת שנים רבות בארצות הברית. שיטת תגמול זו מקובלת ביותר בעולם ההייטק ובחברות הזנק (חברות START UP), הן בחברות שכבר נסחרות בבורסה, והן בחברות שעדיין לא עשו פריצת דרך משמעותית, אך הן מאמניות שמצפה להן עתיד כלכלי שיהיה ריווחי במיוחד.

מאת: אבי ישראלהשקעות17/02/131249 צפיות
אם בעבר הידע של ניהול מסחר בבורסה היה נחלתם של בודדים, ואם בעבר המסחר בבורסה עבר כולו דרך פקיד הבנק, הרי שהיום המצב שונה לחלוטין בזכות הטכנולוגיה המודרנית שמנגישה את הידע ואת הפרקטיקה של המסחר בדרך קלה לכל אחד. אין עוד קושי לנהל לבד את תיק ההשקעות ולעסוק באותו מסחר עצמאי בבורסה.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193611 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica