חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מונחים חשובים בתחום קידום אתרים

מאת: NeTargetקידום אתרים17/01/2013795 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשימת מונחים בסיסיים בקידום אתרים

  • קידום ממומן - זהו תחום קידום אתרים המתבצע באמצעות רכישת שטחי פרסום, בדרך כלל תמורת מספר הקלקות (Pay Per Click). כלומר, הלקוח אינו משלם עבור הצבת המודעה במנוע החיפוש, האינדקס או באתרים אחרים, אלא עבור מספר הכניסות אל המודעה.
  • קידום אורגני (Search EngineOptimization) - פירושו אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש. זהו תהליך המיועד לקדם אתרים באופן טבעי בתוצאות מנועי החיפוש תוך התאמה לדרישות ולסטנדרטים שהם מציבים, בעזרת כלים כגון מילות מפתח או ביטויים רלוונטיים. יש לציין כי מדובר בתהליך ארוך טווח ושחולפים בדרך כלל מספר חודשים עד שתוצאותיו ניכרות בפועל.
  • אלגוריתמים של מנועי החיפוש – אלו הם נוסחאות ותקנים סודיים לרוב, המורכבים ממאות ואלפי פרמטרים שעל פיהם מבוצע דירוג האתרים האורגני במנועי החיפוש. פרמטרים אלו כוללים בין היתר את איכות וכמות תכני האתר, מילות מפתח וכותרות, וכמות הפעילות באתר. עמידת האתר בדרישות נבדקת בעזרת חיישנים חכמים המכונים עכבישים או רובוטים, אשר סורקים את האתרים השונים באינטרנט וקובעים את דירוגם.
  • קישורים (Links) - אלו הן הפניות מודגשות המופיעות כמילה, ביטוי, תמונה או כתובת אתר, ומקשרות בין עמודי האינטרנט השונים. הקישורים הינם חיוניים לקידומו האורגני של האתר, ונחשבים כחלק מפעולות האופטימיזציה בהיותם משפרים את הדירוג במנועי החיפוש, ומפנים גולשים אל עמודים שמעניינים אותם.
  • ארגז החול של  גוגל - כל דומיין חדש המזוהה על ידי מנוע החיפוש של גוגל נכנס לתחתית הרשימות לתקופת הרצה של מספר חודשים, ללא קשר לרמת האופטימיזציה שלו. בסיום התקופה מועלה הדומיין ישירות לדירוג המתאים לו על פי הקריטריונים של גוגל.
  • חוות קישורים – מדובר באתרי אינטרנט שמשמשים להצבת קישורים בכל תחום. כיום נחשבת פעילות זו לבלתי מקובלת על מנועי החיפוש, ועשויה אף להוביל להחרמת האתר הנעזר בשירותי חוות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

NeTarget חברה לבניית אתרים אשר מספקת את כל סוגי האתרים - אתרי תדמית, אתרים קטלוגיים, חנויות וירטואליות והקמת אתר בהתאמה אישית. לפגיעה במטרה חייגו - 03-9397777

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת NeTarget

מאת: NeTargetאינטרנט - כללי10/01/13971 צפיות
בעשור השני של שנות האלפיים מתפקדת רשת האינטרנט כמדיום מרכזי ומוביל, הנוגע בקשת רחבה של תחומים כדוגמת עיתונות מקוונת, מכירת מוצרים, תקשורת בין אישית ועסקית, משחקים, סרטים ומוסיקה, ומתן מידע על נושאים רבים.

מאת: NeTargetעסקים מקוונים08/01/13902 צפיות
חנות וירטואלית היא שיטת המסחר המודרנית. כיום כל אחד יכול לפתוח חנות למכירת מוצרים/שירותים שתהיה פתוחה 24/7 וזמינה מכל מקום בעולם.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213416 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211705 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172900 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172644 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica