חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תוכנה להנהלת חשבונות

מאת: אסף יהלומיהנהלת חשבונות20/01/20131048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטכנולוגיה פוסעת בצעדי ענק ובשנים האחרונות ניתן לומר כי רוב העסקים והחברות עברו לעבודה בסביבה ממוחשבת. דבר אשר מוביל לחשיבות הגדולה של תוכנה להנהלת חשבונות אשר מייעלת את כל הקשור לתהליכים הפיננסים של כל עסק. מה זה אומר? המשיכו לקרוא.

תוכנה להנהלת חשבונות- סוגים שונים

קיימים סוגים שונים של תוכנות. קיימות תוכנות להנהלת חשבונות אשר מכילות פונקציות מוגדרות מראש ומתאימות לעסקים קטנים, יש תוכנות בהתאמה אישית המגיעות עם מודולים בסיס וניתן להוסיף להן בהתאמה אישית מודולים נוספים.

ישנן תוכנות להורדה למחשב ויש כאלו המאפשרות לכם להיכנס אליהן מכל מקום על ידי הקלדת שם משתמש וסיסמה באתר האינטרנט של החברה. בנוסף, חשוב לשים לב כי ישנן תוכנות אשר פועלות בשיטת הנהלת חשבונות כפולה, אחרות בשיטה הצידית ואילו אחרות מאגדות את שתיהן ומאפשרות לכם לבחור בזו המתאימה לכם. ניתן לומר כי בעשר השנים האחרונות שוק התוכנות של תחום הנהלת החשבונות התפתח בצעדי ענק וכל אחד יכול למצוא את אותה תוכנה אשר תשרת אותו בהתאמה מושלמת לצרכיו.

תוכנה להנהלת חשבונות - לימודי חובה

כיום, כל אדם אשר מחליט כי נרשם אל קורס הנהלת חשבונות ילמד את הנושאים הבסיסיים יותר של התחום (תלוי ברמת הקורס) וכן כל הקשור אל תפעול ושימוש בפונקציות שונות של תוכנה להנהלת חשבונות וניתן לומר כי לימודי תוכנה זו מוגדרים כחובה. כיום, החברות מודעות לחשיבות התוכנה לכל עסק, חברה או עצמאי ולכן מדי שנה יוצאות לשוק תוכנות המתאימות לעסקים בסדר גודל שונה.

חשוב לדעת כי התוכנות הפופולאריות יותר בקרב החברות הן תוכנות בהתאמה אישית, כאן קיימים מודלים בסיסיים ומודלים המוגדרים כרשות, כל עסק מאפיין את צרכי החברה שלו והתוכנה מותאמת לצרכים אלו. תוכנות אלו פועלות לרוב בשיטת מערכות מדף, דבר אשר מאפשר סנכרון שלה עם תוכנות אחרות וכן שקיפות של הנתונים (בהתאם להרשאות הניתנות) לכל מחלקות החברה. דבר אשר לא רק מייעל את עבודת הנהלת החשבונות, אלא עבודתם של מחלקת השיווק ומחלקות נוספות בחברה.

תוכנה להנהלת חשבונות - חשוב לוודא טרם רכישה

  • הפקה- יש לוודא כי התוכנה מפיקה חשבוניותוקבלות- מקור ועותק.
  • דו"חות- יש לוודא כי התוכנה מאפשרת לכםלהוציא מדי שבוע/ חודש או כל פרק זמן אותו תבחרו דו"חות פנימיים על פיפילוח אותו אתם תקבעו. בנוסף, יש לוודא כי התוכנה מאפשרת הוצאת דו"חותחובה לרשויות.
  • ידידותית- תמיד יש לוודא כי הממשק שלהידידותי ולברר האם יש דמו להורדה על מנת שתוכלו לנסות אותה ולהגיע להחלטההנכונה.
  • חתימה דיגיטלית- יש לוודא האם המסמכים מופקיםבצירוף חתימה דיגיטלית של החברה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131132 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13946 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131472 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131029 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131159 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131051 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131022 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143688 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142737 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142413 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138806 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138461 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica