חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית חנות וירטואלית: חלון אל תוך מרחב הזדמנויות עסקיות

מאת: אירה פינסקרמסחר אלקטרוני22/01/2013776 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תפיסת פלחי שוק חדשים היא חלק מאסטרטגיה עיסקית של עסקים רבים, ולעתים קרובות בניית חנות וירטואלית היא המתכון האופטימלי, פעולה שהשפעתה החיובית על ביצועי העסק תהיה ניכרת גם בטווח הארוך.  המאבק על לקוחות פוטנציאלים חדשים יכול להתנהל בחדרי חדרים, ממאחורי מסך המחשב, ומה שחשוב יותר – ללא הדרדרות אל מלחמת מחירים, המחסלת במקרים רבים את התחרות העסקית.

ישנם מספר שלבים עיקריים בבניית חנות וירטואלית. ראשית כל יש להבין שמדובר באתר אינטרנט, המאפשר ביצוע פעולות מסוימות. מרבית החנויות מאפשרות עיון בקטלוג מוצרים מאורגן, שיטוט בגלריית תמונות, מילוי של סל קניות, ביצוע הזמנה ותשלום במספר ערוצים. בנוסף, יש לאפשר ללקוח ליצור קשר עם נציג החנות באמצעות טופס מקוון, דואר אלקטרוני, צ'אט או טלפון.  מכלול ההגדרות הקובעות את מערכת הקשרים בין דפי האתר ואת תכולתם נקרא איפיון.

השלב השני בבניית חנות וירטואלית הוא תרגום האיפיון לאחת משפות התכנות המקובלות על ידי כתיבת קוד מתאים. שלב זה מבוצע בדרך כלל על ידי איש מקצוע המומחה בתחום. לאחר כתיבת הקוד יש לעצב את האתר, כלומר לקבוע את המאפיינים הגרפיים שלו. בחנות וירטואלית חשוב מאוד לדעת להציג את המוצרים בצורה מחמיאה אך בהירה וברורה. כמו כן, חשוב להקל על הגולשים את ההתמצאות באתר על מנת שתהליך הבחירה והרכישה יהיה נעים ונוח.

השלב הבא בבניית חנות וירטואלית זה העלאת האתר אל האוויר. מהנקודה הזאת ואילך יש לפעול לתחזוקת האתר: לנהל את התוכן שלו, לדאוג לאחסון האתר, ולקדם אותו במנועי החיפוש. בשלב זה חשוב לפעול במהירות ובדייקנות, בדיוק כמו בחנות רגילה. בחלק מהחנויות המקוונות יש מקום גם לפרסומות, מה שמהווה לעתים מקור הכנסה נוספת.

לסיכום, בניית חנות וירטואלית היא חלון אל תוך מרחב עסקי חדש וגדול מימדים, מרחב בו מיליוני גולשים עשויים להפוך ללקוחות נאמנים של העסק. נראה שיחס עלות תועלת בהקמת חנות מקוונת טוב בהרבה בהשוואה לחנות רגילה, אשר  הקמתה מצריכה משאבים רבים, וקהל הלקוחות שעתיד להכנס אליה קטן הרבה יותר. במציאות עסקית בת ימינו חנות וירטואלית הופכת להיות לסניף חשוב מאוד , אם כי לאו דווקא הסניף היחידי, של כל בית עסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131195 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183253 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172818 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172702 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172119 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162417 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152730 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica