חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות מקוריות לפסח עבור בני המשפחה

מאת: מיכאל רומנסקיקניות 24/01/20132436 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוב האביב בפתח ולמרות השמחה הרבה אנו מגלים ששוב נותרנו בידיים ריקות רגע לפני החג. וכמו בכל שנה מתחילים החיפושים הנואשים אחר המתנה המקורית, המיוחדת, שתשמח את הקרובים ותשאיר את כולם, כולל אותנו, מרוצים. וכמו בכל שנה, עם פריחת השקדיות, אנחנו ממהרים אל מרכזי הקניות יחד עם מרבית עם ישראל ומוצאים על המדפים את אותן מתנות ארוזות כ"שי לחג" כאילו נותרו במקומן מליל הסדר שעבר.

השנה הגיע הזמן להפסיק עם ההרגל. די, מספיק, לא עוד כלי בישול שניתנו בשנים עברו, לא עוד מפצחי אגוזים וצלחות פסח עם מקום למצות. הגיע הזמן לאזור מעט יצירתיות, לאמץ את ה"קלבסה", ולהעניק משהו שבאמת יקסים את מי שיקבל אותו. במיוחד עבורכם, אלו שאינם מוכנים להיכנע לרכישת מוצרים בנליים החוזרים על עצמם מדי שנה, ליקטנו במאמר זה כמה סוגי מתנות מקוריות אשר יגרמו לחג להיות בלתי נשכח.

מתנות שימושיות

ישנה נטייה להעניק בזמן החגים מתנות אשר משמשות את מקבליהן לאורך זמן. כך למשל נוסד המנהג להעניק כלי בישול, צלחות חגיגיות, ושאר אביזרים לבית. על פניו, אין כל פסול במנהג זה, שכן הוא מתחשב ולוקח בחשבון את אורך חיי המתנה. מתנה שימושית היא מתנה שבכל פעם שנעשה בה שימוש מתלווה אליו זיכרון הנסיבות שבהן ניתנה. אך מאחר וסוג המתנות הפך מזמן בנלי וקבוע- מסירים ועד מפות, יש צורך לרענן את האפשרויות. מתנה שימושית אין פירושה מתנה שחוקה. על מנת להעניק מתנות מקוריות לפסח יש לחשוב תחילה על מי שמקבל אותן.  לרגישים מבחינה אקולוגית ניתן לקנות מוצרים ירוקים שיעזרו להם לשמור על הסביבה, מארזים חגיגיים וירוקים, שקיות בד מעוצבות, ועוד. לבעלי מצפון רגיש מומלץ לקנות מוצרים אשר יוצרו בשיתוף עם אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים. לחובבי הטיולים ניתן להעניק ערכות קפה לפיקניקים, או סט כיסאות מתקפלים. רעיונות ומוצרים מקוריים לא חסר, אך המצרך החשוב ביותר לקניית מתנות מוצלחות הוא כמובן הכוונה.

מתנות מפנקות

כמו שכבר הזכרנו, על מנת להעניק מתנה מוצלחת הכי חשוב לכוון למה שרוצה וצריך מי שמקבל אותה. אז נכון שלעתים קרובות מדובר בחפץ, או משהו שעשוי להיות שימושי, אך ישנם גם אלה שמה שהכי דרוש להם זה להשתחרר ולהירגע. כולנו מכירים הרי את הטיפוס שמטפל תמיד בכולם אך לא לוקח את הזמן לטפל בעצמו (סינדרום שלא מעט אמהות לוקות בו). עבור כל אותם אלטרואיסטים, בחג הזה, אפשר לתת להם את ההזדמנות להתפנק באמצעות הענקת מוצרי ספא ופינוק, או שובר טיפולים אלטרנטיביים. מתנה מסוג זה תזכיר להם לפנות קצת זמן ומקום גם לעצמם, ותראה שיש מי שדואג להם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144850 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144839 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147843 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144887 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144888 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144979 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148393 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213708 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205166 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186755 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica