חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסת כרטיסי ביקור - בוחרים בית דפוס

מאת: אסף יהלומימיתוג28/01/2013808 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוצר הדפוס נפוץ ושימושי

כרטיסי ביקור הם פריט חיוני בעבור כל בעל עסק או אדם פרטי שמבקש להציגאת כישוריו. על כרטיס הביקור נהוג לציין פרטי התקשרות ותחומי התמחותספציפיים. הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שומרים את הכרטיס ומשתמשים בו בעתהצורך. עיצוב הכרטיס משמעותי לבניית התדמית של בעליו. כרטיסי ביקוראלגנטיים ומקצועיים מעבירים מסר דומה על בעל הכרטיס. כרטיסים שמודפסים עלנייר באיכות נמוכה תוך העמסת פרטים ועיצוב לא מקצועי מעבירים מסר תדמיתישלילי.

בית הדפוס המתאים

הדפסת כרטיסי ביקור ואיכותית דורשת פנייה לבית דפוס מקצועי. בית דפוס מקצועי יוכל לייעץ לכללקוח על סגנונות העיצוב המתאימים לו ביותר, הכמויות שכדאי להזמין, סוגיהנייר ומיתוג העסק בעזרת הגרפיקה הנכונה.

ההחלטות הקטנות ביותר בעיצוב כרטיס הביקור שלכם משמעותיות להצלחההעתידית שלכם. הרושם שיוצר כרטיס ביקור מקצועי בא לידי ביטוי בקבלת פניותרבות יותר מלקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.

הזמנה ועיצוב ברשת האינטרנט

השימוש ברשת האינטרנט מאפשר לבעלי העסקים לעצב ולהזמין את כרטיסי הביקורשלהם מבלי לצאת מהמשרד. בתי דפוס מתקדמים גאים להציג את השירות באתרהאינטרנט שלהם. כל שיש לעשות הוא לבחור את העיצוב המתאים, להקליק על הכמותהדרושה, לציין את פרטי האשראי ולהמתין לחבילה.

בתי דפוס מציעים גם ייעוץ של גרפיקאים, לפני הדפסת כמות גדולה של כרטיסים כדאי יהיהלשאול לעצת הגרפיקאי ולבצע שינויים בהתאם. חוות דעת מקצועית בשלביםמוקדמים תוכל למנוע טעויות שגוררות בזבוז של זמן וכסף.

מחירים של כרטיסי ביקור

את המחירים קובעים בתי הדפוס בהתאם לכמות הכרטיסים הדרושה, סוג הנייר,סוג הדיו, שימוש בצבעים והדפסה דו צדדית. ככל שהכרטיס יותר יוקרתי ומעוצבהמחיר עולה בהתאם. הכמות המינימלית שנהוג להדפיס היא 100 כרטיסים, כאשרמדפיסים כמויות גדולות יותר התעריף בעבור כל כרטיס יהיה נמוך יותר.

השוואת מחירים חיונית לאיתור הצעות המחיר הטובות ביותר. בעלי עסקים שזקוקים למוצרי דפוס נוספים כמו : הדפסת חשבוניות או הדפסת מגנטים יוכלו לקבל הצעות מחיר משולבות. כמו בכל תחום אחר, גם בענף הדפוס, לקוחותקבועים שמזמינים כמויות גדולות יוכלו ליהנות ממחירים נוחים יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131132 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13946 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131472 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131029 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131159 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131051 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131022 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176197 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162190 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica