חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גדרות אלומיניום - יעילות היא מעל לכל!

מאת: אסף יהלומיאבטחת הבית28/01/2013728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם היו אומרים לכם כי קיים חומר העמיד לקור, חום, יובש, לחות וניתן ליצור ממנו אינספור דגמים, צורות ועוביים? אין צורך לומר יותר ממילה אחת! אלומיניום. אלומיניום מהווה מהפיכה של ממש הן בצריכה הפרטית והן בצריכה תעשייתית. קלילותו, גמישותו ועמידותו מקנה לו יתרונות רבים מעל פני חומרים אחרים כגון פלסטיק, עץ, ברזל ועוד. קל לשנע אותו ממקום למקום וניתן לשלבו עם חומרים אחרים.

יושב על הגדר-

גדרות הינן אלמנט המגדיר תחום או שטח מסוים, מפריד אותו מרצף השטח סביבו. ניתן לראות סוגים שונים ומגוונים של גדרות מעוצבות, גדולות, עם דקורציות ועוד. על מנת להתקין גדר ראשית יש למדוד את היקף השטח אותו נרצה לגדר. שנית, מומלץ לקבל ייעוץ מאיש מקצוע בתחום, כך נוכל לדעת בוודאות את טיב הגדר אותה נתקין על פי אקלים, עמידות, גמישות חומר וכיו"ב. ייעוץ והתקנה יוכלו לחסוך לנו לבטים רבים וטעויות בטיחותיות רבות ושיקולים שלא ניקח בחשבון בעת התקנת גדר בצורה עצמאית.

גדרות רבותיי, גדרות!

כאשר אנו בונים, מתקנים, משפצים - חשוב לנו כי החומר יהיה עמיד, בטיחותי, ללא שבבים בולטים ומתאים לכל אקלים בכל מקום בעולם. בעולם הגדרות נעשה שימוש רב באלומיניום. גם ללא ידע מקדים על עומסים, רוחות, בלאי, ריקבון וכיו"ב, ניתן לדעת בוודאות כי אלומיניום הינו חומר עמיד היכול לשאת משקלם של עציצים, ולא ישבר ממשב רוח קלילה.

מומחים בהרכבת גדרות אלומיניום מהווים פיתרון מושלם מהיר ויעיל לשם התקנה, הארכה והחלפת גדר קיימת. תחזוקה מינימאלית-אם בכלל, ניתן לצבוע ישירות על הגדר, לקבלה בצורה מרושתת, דוגמת קרשים, בכל עובי, גובה, צורה ודקורציה שתרצו.

גדרות - הלהיט המושלם

קשה לתאר את חיינו ללא גדרות. ישנם סוגים מגוונים - גדרות פלסטיק איכותיות הקלות להתקנה ותחזוקה. גדרות עץ - למראה הכפרי המושלם. גדרות ברזל, במבוק, אלומיניום ועוד שלל חומרים. היתרון האדיר בהקמת גדר הוא בכך שניתן ליצור אותה כמעט מכל חומר ושילוב בין חומרים. ניתן ליצור גדר בגבהים שונים, מרווחים, רשתות, מדפם, חורים  - כיד הדמיון.  גדרות מתאימות לכל תקציב, וניתן אף בחינם על ידי מחזור חומרים, ניקיונם והרכבתם כגדר לכל דבר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131131 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13945 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131471 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131029 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131156 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131049 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131019 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201188 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191538 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191964 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181795 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181443 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica