חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת כלים לאירועים - יאסו!

מאת: אסף יהלומיקייטרינג31/01/2013784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אירוע המפגיש אנשים מחייב לדאוג  עבורם למזון ושתייה. היות ורוב האירועים הינם חתונות, בריתות, מפגש משפחתי ביתי ועוד שלל דוגמאות - בכולן צריך צלחות, כוסות וכיו"ב. לע מנת לא לבזבז כספים מיותרים לטובת מפגש חד ]-עמי המתקיים פעם בעשור שדוד ירחמיאל מגיע מארה"ב, ניתן לשכור ציוד, לשכור את שרותיה ש חברת קייטרינג, המספקת בנוסך כלים לאירועים בחבילת עסקה. הדבר יעיל עד מאוד היות ובמידה ויש מלצרים מטעם החברה, הם יכולים אף לארגן את פרישת הכלים לפני ואחרי האירוע.

ניתן גם לבחור אילו כלים יוצגו באירוע שלכם. במידה ואינכם מרוצים מן ההיצע שיש לאולם האירועים להציע, תמי ד תוכלו לתת את הנגיעה האחרונה שלכם בתחום

השכרת כלים לאירועים - כי למי יש זמן לנקות?

על מנת להעניק מראה יוקרתי ועם טעם של עוד, חשוב להקפיד על נראות הצלחות, צלוחיות, סכו"ם, כוסות וכיו"ב. כאשר מסדרים שולחן עם הכלים המתאימים ומארגנים הכול כמו שצריך - ניתן לראות תוצאות מרהיבות עין, שאף בעלי המקום יופתעו מהנוף

השכרת ציוד לאירועים אסתטיים ומעוצבים - יש  לבחון את טיב החברה. חברה עם רישיון לעסוק בתחום, מוניטין חיובי - ניתצן לבקש המלצות מחברים או חיפוש קטן באינטרנט,

בנוסף ניתן להזמין כלים, ריהוט. במידה והאירוע מתרחש בחוץ ניתן לשכור אוהל ולמרות שירד גשם והאורחים נשאר יבשים

התאימו את הכלים אליכם -

במידה ואתם מעוניינים במותג, או בצורה מסוימת של צלחות הגשה או השכרת כלים לאירועים ברמה גבוהה שיש ראשית לברר האם קימת אספקה של הכלים שבחרתם ועיצובם. במידה ולא מה האפשרויות החלופיות.

השכרת כלים לאירועים יכולה לרומם את אווירת האירוע מרגע כניסת המוזמנים לאולם.שולחנות ערוכים, מפות, סוגי צלחות שונים ועוד רבדים נוספים בעולם הכלים לאירועים.

היגיינה מעל לכל -

כאשר אנו משכירים ציוד לאירועים ממיטב החברות יש צורך לבדוק בייחוד כוסות ומזלגות וכל שאר ההיצע, על מנת לוודא כי האורחים יקבלו את הטוב ביותר. במקביל חשוב לשים לב לאיכות הניקיון החברות להשכרת ציוד לאירועים

על מנת  לוודא כי המוזמנים לא אוכלים על גבי שאריות מאירוע  אחר, הכלים צריכים לעבור שטיפה ייבוש ואריזה לקראת האירוע שלם, וגם לאחר מכן שהכלים נאספים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131132 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13946 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131472 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131030 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131159 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131051 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131022 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica