חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רפואה משלימה- מה זה?

התורה מתבוננת גם גופו וגם בנפשו של הפציינט. לימודי הרפואה המשלימה עשויים גם להימצא תחת הכותרת לימודי רפואה הוליסטית, רפואה אלטרנטיבית או רפואה קונוונציונלית. בעוד הרפואה המסורתית מביטה על האדם בצורה מסוימת ואחידה, בוחנת הרפואה המשלימה את המערך האנרגטי בגופו של האדם, את מצבו הפיזי- כפי שהוא מדווח ואת מצבו הנפשי. לפי תפיסתה של הרפואה ההוליסטית ניתן לפתור בעיות שונות ותחלואים בעזרת טכניקות וצורות עבודה מגוונות אשר מטרתן הינה איזונו של הגוף. בצורה כזו ובעזרת האיזון האנרגטי תשוב החיוניות והבריאות אל האדם והוא יחזור להרגיש ולתפקד בצורה האופטימאלית ביותר.

לימודי רפואה הוליסט לימודי רפואה משלימה, אז איך מטפלים?ית מכילים עולמות שונים ומגוונים. במידה ואתם מתלבטים בין התחומים, תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ אשר תעזור לכם להתמקד. כך תוכלו להבין טוב יותר אילו קורסים מבין לימודי רפואה משלימה הינם המתאימים לכם ביותר. בעזרת הרישום לקורסים שונים ולמידה רצינית תוכלו לטפל באנשים ולהשיב להם את האיזון אל הגוף.

תוכלו להירשם עבור לימודי הילינג, בעזרת לימודים אלו יוכלו התלמידים לטפל בלקוחותיהם, לאתר ולפתוח אצלם חסימות.  חסימות אלו יכולות להיות חסימות רגשיות או חסימות גופניות. תחום נוסף אותו ניתן ללמוד הינו לימודי פרחי באך, במסגרת הלימודים תלמדו כיצד לרקוח צמחים באופן נכון ומדויק  אשר יעזור לגוף המטופל שלכם להתאזן. בצורה זו תוכלו לשקם את המצב האנרגטי בגופו. במידה ותבחרו בקורסים של לימודי עיסוי, תלמדו על הקשר הקרוב והבלתי ניתן להפרדה של גוף- אישיות ונפש. לאחר קבלת התעודה, תוכלו לטפל בבעיות פתולוגיות שונות. נוסף על כך יקנו לכם לימודים אלו את היכולת לטפל בבעיות שלד ושרירים. לימודי רפלקסולוגיה ילמדו אתכם על העולם המרתק אשר באמצעות התבוננות בכף הרגל. מסתבר כי כל תביעות חיינו נמצאות בכפות רגלינו ובעזרת טכניקות שונות לעיסוי כפות הרגליים ניתן לשנות ולשפר את מצבו של המטופל.

שיפור חיים של האחר ושלכם

קיימים כמובן עוד מגוון תחומים אשר עשויים לרתק אתכם עד מאוד. היכולת לעזור לאדם אחר באמצעות מתן יחס, מגע נכון ומתאים ועוד היא יכולת אדירה. באמצעות הלימודים תלמדו כיצד לשפר את חייהם של רבים. ייתכן כי יגיעו אליכם מטופלים אשר ניסו למצוא פיתרון במסגרתו של עולם הרפואה הקונוונציונלית אך לא מצאו שם הקלה. ייתכן כי תוכלו לעזור להם מכיוון שהרפואה המשלימה מסתכלת על הגוף והנפש כמכלול. צורת הסתכלות זו הינה שונה לגמרי מצורת הסתכלותה של הרפואה המסורתית. לימודי רפואה משלימה יפתחו אתכם אל עולם טוב אשר מחבר בין אנשים ומחזק אותם מבחינה פיזית ונפשית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת Spirit כרכור - המכללה ללימודי רפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל

מאת: יובל רכיבה טיפולית14/10/131947 צפיות
רכיבה טיפולית - לרכב כל הדרך אל המכללה !

מאת: יובל רפואה משלימה14/10/131354 צפיות
רפואה משלימה – מקצוע שאתה אוהב ומתחבר אליו

מאת: יובל רכיבה טיפולית22/09/132027 צפיות
לימודי רכיבה – רפואת הנפש, הרוח והגוף

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121055 צפיות
שיאצו משמעו טיפול בנגיעה באמצעות הפעלת לחץ בעזרת כפות הידיים על גוף המטופל. שיטה זו מקורה ברפואה הסינית והיא נועדה לשחרר חסימות אנרגטיות בגוף, באמצעות מגע ולחיצות על האזורים החסומים אשר מוציאים את הגוף מאיזון ולא מאפשרים לאנרגיית החיים הקיימת בגופינו לזרום בחופשיות.

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121104 צפיות
שיאצו היא שיטת טיפול המתבצעת באמצעות מגע, או במדויק יותר, לחיצות במגע. טיפול באמצעות שיאצו מסייע בפתרון בעיות וקשיים רבים של המטופל מהאספקט הגופני והרגשי.

מאת: יובל לימודי תעודה ומקצוע03/10/121095 צפיות
למה משמשת רכיבה טיפולית? התחום של רפואה טיפולית נודע בעולם כבר שנים ארוכות אולם בעשורים האחרונים הוא זוכה לעדנה של ממש.

מאת: יובל קורסים וסדנאות19/09/121176 צפיות
כולנו מכירים את הליצן. המילה "ליצן" מעלה בדמיוננו את האיש עם הסרבל הצבעוני, האף האדום והפנים המאופרות כשלראשיהם כובע קונוס, כשמטרתם להצחיק את הסובבים ולהעלות את מצב הרוח.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214004 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204855 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica