חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי רכיבה – לטפל תוך כדי תנועה

מאת: יובל רכיבה טיפולית22/09/20132027 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימודי רכיבה שייכים אל תחום הרפואה המשלימה. הרפואה המשלימה הפכה להיות שיטת טיפול פופולארית ביותר במהלך השנים האחרונות -  אנשים רבים מגיעים אל מרפאות שונות ומקבלים טיפולים וסטודנטים רבים נרשמים אל מוסדות הלימוד ולומדים את המקצועות השונים. הרפואה המשלימה מאמינה כי הגוף והנפש קשורים לזה לזה וכי לא ניתן להפריד ביניהם. בכדי לטפל באדם יש להתמקד בשניהם.

אם אתם מעוניינים ללמוד את אחד המקצועות, תוכלו להירשם אל המכללה שלנו. במכללה תוכלו לרכוש ידע נרחב במגוון תחומי לימוד. .בין מגוון שיטות הטיפול הקיימות, תוכלו להירשם ללימודי רכיבה. במסגרת הלימודים, תרכשו ידע במגוון תחומים, ביניהם תלמדו ווטרינריה, תלמדו על תנועת הסוס תלמדו כיצד לטפל בסוס, תלמדו על פרזול, ציוד ואביזרים, תרכשו ידע תיאורטי ותלמדו על אנטומיה, פיזיולוגיה, פיזיותרפיה, קינסיולוגיה, יסודות הריפוי ועיסוק, חינוך מיוחד, פסיכולוגיה, לקויות רגשיות, לקויות חברתיות ופיזיות, תעברו הכשרה טיפולית, תתרגלו מיומנויות ביחסי מטפל מטופל, תלמדו רכיבה וממשק, הדרכת רכיבה ותלמדו כיצד לטפל באוכלוסיות שונות באמצעות הרכיבה.

לימודי רכיבה -  להתחשל ולהתחזק במהלך הטיפול

המכללה שלנו נעימה, ירוקה ובעלת סגנון כפרי. האווירה אצלנו רגועה ונינוחה, היא שונה לגמרי משגרת החיים הלחוצה והתובענית אשר קיימת בערים המרכזיות של הארץ. אצלנו במכללה, ילמדו אתכם מרצים מצוינים והלימודים יתבצעו בכיתות לימוד קטנות, כך שכל סטודנט יקבל את מלא תשומת הלב.  תוכלו לבחור בין מגוון תחומי לימודי כמו למשל: לימודי דמיון מודרך, לימודי שיאצו, לימודי קינסיולוגיה ואימון המוח, לימודי רפואה מערבית, לימודי פרחי באך ,לימודי תזונה, קורס צמחי מרפא, קורס רפלקסולוגיה, קורס דיקור סיני ועוד. כמובן שתוכלו להירשם אל קורס רכיבה טיפולית. במידה ותבחרו להירשם ללימודי הרכיבה הטיפולית, יפתח בפניכם עולם מרתק ומלא אתגרים והעבודה תגרום לכם לחוש תחושת סיפוק ושמחה.

עם סיומם של לימודי רכיבה טיפולית, תוכלו לעבוד בחוות שונות בתפקידי ניהול, הדרכה וטיפול. כמו כן, תוכלו לפתוח קליניקה פרטית. במידה ומגוון תחומי הלימוד מבלבל אתכם ואתם זקוקים למידע נוסף, תוכלו לקבוע לעצמכם פגישה עם אחד מהיועצים שלנו. במהלך הפגישה תקבלו את כל הידע הדרוש ותוכלו לבצע את הבחירה הטובה ביותר.

רוצים להתחיל ללמוד ?

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה, ניסיונם של המרצים המקצועיים אשר עובדים אצלנו, מגוון תחומי הלימוד שהמכללה שלנו מציעה לסטודנטים או במידה ויש לכם שאלות לגבי רכיבה טיפולית, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה. לימודי רכיבה הפכו להיות תחום פופולארי ביותר. התחום לא מפסיק להתפתח. אם תרצו בכך, תוכלו להשתלב בעולם הנפלא ולטפל באמצעות הסוסים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת Spirit כרכור - המכללה ללימודי רפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל

מאת: יובל רכיבה טיפולית14/10/131948 צפיות
רכיבה טיפולית - לרכב כל הדרך אל המכללה !

מאת: יובל רפואה משלימה14/10/131354 צפיות
רפואה משלימה – מקצוע שאתה אוהב ומתחבר אליו

מאת: יובל חינוך ולימודים - כללי03/02/131073 צפיות
לימודי רפואה משלימה- הכירו אותה לימודי רפואה משלימה הינם תחום לימודים מרתק ומאתגר. תחום נרחב זה מחייב צורת הסתכלות רחבה על האדם המטופל.

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121056 צפיות
שיאצו משמעו טיפול בנגיעה באמצעות הפעלת לחץ בעזרת כפות הידיים על גוף המטופל. שיטה זו מקורה ברפואה הסינית והיא נועדה לשחרר חסימות אנרגטיות בגוף, באמצעות מגע ולחיצות על האזורים החסומים אשר מוציאים את הגוף מאיזון ולא מאפשרים לאנרגיית החיים הקיימת בגופינו לזרום בחופשיות.

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121104 צפיות
שיאצו היא שיטת טיפול המתבצעת באמצעות מגע, או במדויק יותר, לחיצות במגע. טיפול באמצעות שיאצו מסייע בפתרון בעיות וקשיים רבים של המטופל מהאספקט הגופני והרגשי.

מאת: יובל לימודי תעודה ומקצוע03/10/121096 צפיות
למה משמשת רכיבה טיפולית? התחום של רפואה טיפולית נודע בעולם כבר שנים ארוכות אולם בעשורים האחרונים הוא זוכה לעדנה של ממש.

מאת: יובל קורסים וסדנאות19/09/121177 צפיות
כולנו מכירים את הליצן. המילה "ליצן" מעלה בדמיוננו את האיש עם הסרבל הצבעוני, האף האדום והפנים המאופרות כשלראשיהם כובע קונוס, כשמטרתם להצחיק את הסובבים ולהעלות את מצב הרוח.

מאמרים נוספים בנושא רכיבה טיפולית

מאת: sharondan80רכיבה טיפולית13/01/152661 צפיות
רכיבת סוסים היא סוג של ספורט קליל ואהוב, שעבור רבים מהווה סמל לשחרור אמתי. כיום, רכיבה מהווה אלטרנטיבה פופולארית בהחלט לטיולי שטח, כאשר רבים וטובים מעידים כי הדרך הטובה והאותנטית ביותר לחוויית שטח, היא רכיבה.

מאת: יובל רכיבה טיפולית14/10/131948 צפיות
רכיבה טיפולית - לרכב כל הדרך אל המכללה !

מאת: מיכל זרכיבה טיפולית10/10/132292 צפיות
לימודי רכיבה טיפולית נותנים משמעות חדשה למשפט "לעלות על הסוס". מלבד העובדה שהם עוזרים לבעלי מוגבלויות ונכויות להרגיש שווים, הם חוויה מיוחדת במינה. אם גם אתם רוצים, זה אפשרי.

מאת: yakovco51רכיבה טיפולית22/01/138564 צפיות
רוצים להתפנק? הגעתם למקום המתאים. למה שלא נדבר לרגע אודות כיף אמיתי. לא מדובר בארוחה מוצלחת, כמו כן לא על כוס שמפניה טובה ואף לא אודות צימר חלומי. אלא על פינוק איכותי המכיל בו מגע, אוירה, והרבה צמרמורת מהסוג הטוב ביותר. כיף איכותי משיגים אך ורק באמצעות ספא במרכז המדינה.

מאת: penglרכיבה טיפולית25/01/119201 צפיות
חוות סוסים במרכז מספקת מגוון רחב של סוגי רכיבה בין היתר גם רכיבה טיפולית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica