חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכיבה טיפולית – מקצוע שאני אוהבת. מקצוע שמאתגר אותי

מאת: יובל רכיבה טיפולית14/10/20131947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאז שטינה זכרה את עצמה, היא עבדה בחוות הסוסים. עוד כשהייתה קטנה היא הייתה עוזרת לאמא שלה (אשר הייתה מדריכת רכיבה) להאכיל את הסוסים, לתת להם מים, להבריש אותם ולשטוף אותם. טינה הייתה גם האחראית על השמות של הסוסים הצעירים שנולדו, השמות "ברק", "סערה" וכ"כתם" נקבעו לפי ההחלטה שלה.

השנים עברו, טינה סיימה את הבית ספר היסודי, החטיבה, התיכון והצבא. היא שינתה מסגרות, מעגלים חברתיים, תחומי עניין ועוד, אך הסוסים תמיד היו שם. הם היו העיסוק הקבוע שלה, לכן, היא החליטה להירשם למכללה לרפואה משלימה וללמוד את המקצוע. היא הרגישה מעט מוזר להירשם למכללה, כי היא הייתה בטוחה שהיא כבר יודעת הכל, ועדיין, היא הייתה זקוקה לתעודה בכדי להיות מטפלת באמצעות רכיבה טיפולית.

הלימודים במכללה היו מהנים ביותר. טינה נהנתה ללמוד במכללה הירוקה. היא הרגישה משוחררת. היא הייתה רגילה לחיים בכפר ולעבודה בטבע. כמו כן, טינה הייתה מרוצה מאוד מהמרצים שלה אשר העבירו את החומר בצורה ברורה ומרתקת. נוסף על כך, היא התחברה מאוד לסטודנטים מפני שכולם אהבו אנשים וסוסים. כמו כן, היא הופתעה לגלות שהיא לא יודעת הרבה דברים ותחומים כמו פיזיותרפיה, קינסיולוגיה ופסיכולוגיה היו חדשים עבורה.

רכיבה טיפולית – לגדול אל תוך המקצוע !

המכללה הציעה לסטודנטים מבחר נרחב של תחומי לימוד. בין מגוון התחומים יכלו הסטודנטים להירשם אל קורס דמיון מודרך, קורס קינסיולוגיה ואימון המוח, לימודי דיקור סיני, לימודי תזונה, קורס רפלקסולוגיה, קורס אימון לקשב, לימודי פרסנולוגיה, קורס אבחון ותזונה בעיניים סיניות קורס מדריכי רכיבה, קורס בטיפול קבוצתי עם סוסים, קורס מדריכי רכיבה טיפולית ועוד.  המבחר הנרחב בלבל סטודנטים רבים ולכן הם קבעו לעצמם פגישת ייעוץ. בניגוד אליהם, לטינה לא היה שום ספק שהרי, היא כבר בחרה מזמן.

לאחר שטינה סיימה את הלימודים היא החלה לעבוד עם אמא שלה בחווה. טינה אהבה את העבודה שלה, היא נולדה אליה וחשה שמחה וסיפוק כאשר הצליחה לקדם את המטופלים שלה ולגרום להם להרגיש טוב יותר מבחינה פיזית ונפשית.

זקוקים למידע נוסף לגבי המכללה והקורסים השונים ? אל תהססו ליצור קשר !

אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי המכללה הירוקה, המרצים המקצועיים והניסיון שהם צברו במהלך השנים, הקורסים המגוונים שניתן ללמוד במכללה, פגישת הייעוץ עם יועצי המכללה או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי רכיבה טיפולית, שיעורי רכיבה, טיפולים ברכיבה או הכשרות מטפלים ברכיבה, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם המכללה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה וסבלנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכללת Spirit כרכור - המכללה ללימודי רפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יובל

מאת: יובל רפואה משלימה14/10/131354 צפיות
רפואה משלימה – מקצוע שאתה אוהב ומתחבר אליו

מאת: יובל רכיבה טיפולית22/09/132027 צפיות
לימודי רכיבה – רפואת הנפש, הרוח והגוף

מאת: יובל חינוך ולימודים - כללי03/02/131073 צפיות
לימודי רפואה משלימה- הכירו אותה לימודי רפואה משלימה הינם תחום לימודים מרתק ומאתגר. תחום נרחב זה מחייב צורת הסתכלות רחבה על האדם המטופל.

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121056 צפיות
שיאצו משמעו טיפול בנגיעה באמצעות הפעלת לחץ בעזרת כפות הידיים על גוף המטופל. שיטה זו מקורה ברפואה הסינית והיא נועדה לשחרר חסימות אנרגטיות בגוף, באמצעות מגע ולחיצות על האזורים החסומים אשר מוציאים את הגוף מאיזון ולא מאפשרים לאנרגיית החיים הקיימת בגופינו לזרום בחופשיות.

מאת: יובל קורסים וסדנאות23/10/121104 צפיות
שיאצו היא שיטת טיפול המתבצעת באמצעות מגע, או במדויק יותר, לחיצות במגע. טיפול באמצעות שיאצו מסייע בפתרון בעיות וקשיים רבים של המטופל מהאספקט הגופני והרגשי.

מאת: יובל לימודי תעודה ומקצוע03/10/121096 צפיות
למה משמשת רכיבה טיפולית? התחום של רפואה טיפולית נודע בעולם כבר שנים ארוכות אולם בעשורים האחרונים הוא זוכה לעדנה של ממש.

מאת: יובל קורסים וסדנאות19/09/121177 צפיות
כולנו מכירים את הליצן. המילה "ליצן" מעלה בדמיוננו את האיש עם הסרבל הצבעוני, האף האדום והפנים המאופרות כשלראשיהם כובע קונוס, כשמטרתם להצחיק את הסובבים ולהעלות את מצב הרוח.

מאמרים נוספים בנושא רכיבה טיפולית

מאת: sharondan80רכיבה טיפולית13/01/152661 צפיות
רכיבת סוסים היא סוג של ספורט קליל ואהוב, שעבור רבים מהווה סמל לשחרור אמתי. כיום, רכיבה מהווה אלטרנטיבה פופולארית בהחלט לטיולי שטח, כאשר רבים וטובים מעידים כי הדרך הטובה והאותנטית ביותר לחוויית שטח, היא רכיבה.

מאת: מיכל זרכיבה טיפולית10/10/132292 צפיות
לימודי רכיבה טיפולית נותנים משמעות חדשה למשפט "לעלות על הסוס". מלבד העובדה שהם עוזרים לבעלי מוגבלויות ונכויות להרגיש שווים, הם חוויה מיוחדת במינה. אם גם אתם רוצים, זה אפשרי.

מאת: יובל רכיבה טיפולית22/09/132027 צפיות
לימודי רכיבה – רפואת הנפש, הרוח והגוף

מאת: yakovco51רכיבה טיפולית22/01/138564 צפיות
רוצים להתפנק? הגעתם למקום המתאים. למה שלא נדבר לרגע אודות כיף אמיתי. לא מדובר בארוחה מוצלחת, כמו כן לא על כוס שמפניה טובה ואף לא אודות צימר חלומי. אלא על פינוק איכותי המכיל בו מגע, אוירה, והרבה צמרמורת מהסוג הטוב ביותר. כיף איכותי משיגים אך ורק באמצעות ספא במרכז המדינה.

מאת: penglרכיבה טיפולית25/01/119201 צפיות
חוות סוסים במרכז מספקת מגוון רחב של סוגי רכיבה בין היתר גם רכיבה טיפולית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica