חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד לצוואות

מאת: tkidumדיני ירושה03/02/2013961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עו"ד לצוואות

אתם הורים, סבים לנכדים, וחלקכם לנינים. מעוניינים לכתוב צוואה בצורה מסודרת? רוצים להסדיר זאת עוד בטרם לא תוכלו? עורך דין לצוואות הינו מתמחה בתחום, ויוכל לייעץ לכם כיצד לעשות זאת בצורה היעילה והטובה ביותר. במידה ולא ערכתם צוואה, דעו שהאדם שאליו יורש חמי מרכושכם יהיה בן זוגכם: מחצית מהרכוש, מכונית, ועוד. החצי השני יקבלו ילדכם או הנכדים במידה והוריהם נפטרו. במידה ולנפטר אין משפחה קרובה, ההורים ירשו את הכול. עורך דין לצוואות  יסייע לכם לבצע את ההערכות בצורה שתענה על הדרישות והציפיות שלכם, עליכם לפנות אל עורך דין שיהיה מקצועי ומנוסה בתחום על מנת שלא תסתבכו בתהליך.

עורך דין לצוואות יכתוב את הצוואה על פי החוק

עוד לצוואות יעזור לכם להחליט כיצד לכתוב את הצוואה. ישנן מספר אופציות שונות: הלקוח רשאי לכתוב בכתב ידו עם תאריך את הצוואה וחתימה, בעדים – כלומר הצוואה תכתב בכתב עם תאריך ותהיה חתונה על ידי המצווה בעוד שיש שני עדים (כשהצהיר בפניהם שזו הצוואה שלו) והעדים יחתמו גם כן (צוואה בסגנון הזה, מתבצעת גם כן על ידי עוד לצוואות), רשות – המצווה יגיד בעל פה את הצוואה שלו לאחד מהנציגים של הרשות השופטת כלומר שופט או רשם, לחילופין המצווה יכתוב בעצמו את הצוואה וישלח אל השופט או לאחד מנציגיה. על מנת שלא יהיו טעויות בצוואה או אי הבנות שלא יוכלו להבין, וגם לא יוכלו לבקש את ההסבר משום שבעל הצוואה נפטר, רצוי שהצוואה תכתב על ידי עורך דין.

איך כדאי לכתוב צוואה?

עורך דין הוצאה לפועל ממליץ לכתוב את הצוואה בצורה מובהקת ויסודית, כלומר אם היא נכתבת בכתב יד צריך שהכותב יהיה בעל כתב ברור וקריא. הניסוח של הצוואה צריך להיות חד משמעית, וללא הסתייגויות לגבי המשמעות, כדי שלא יישאר מקום לספקות. עו"ד לצוואות בעל וותק בתחום ומקצועיות, יכתוב זאת בצורה הטובה ביותר משום שיש לו ניסיון והוא בקיא בניסוחים. עו"ד לצוואות יקפיד על כך שהתהליך יהיה זהיר, משום שמדובר על תהליך רגיש. לפני שאתם מחליטים לעשות צעד כזה או אחר, מומלץ שתתייעצו עם עו"ד לצוואות אשר יכוון אתכם לכתיבת צוואה בצורה מסודרת, וללא סוגיות מיותרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161501 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153713 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153266 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152537 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152359 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151966 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158249 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא דיני ירושה

מאת: רוני הכהןדיני ירושה30/09/201357 צפיות
עם השנים זה נעשה יותר ויותר ברור עד כמה זה חשוב להכין צואה.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה21/09/201061 צפיות
החיים ממשיכים בלעדי כל אלה, וכאן, טמונה לה תורה שלמה של ירושה.

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191102 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romדיני ירושה03/07/191506 צפיות
כשאדם קרוב אלינו נפטר זו בשורה לא נעימה במיוחד, לפעמים אפילו מכאיבה מאוד במידה ומודבר בבן משפחה קרוב או בן משפחה שנפטר בטרם עת. בנוסף לכאב הגדול על האובדן עצמו לעיתים מתעוררות בעיות נוספות שגורמות לכאב נוסף - בעיות הירושה שהותיר אחריו המנוח.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה24/04/181462 צפיות
כדי למנוע ריבים מיותרים אנשים רבים לקראת הזקנה עורכים מול עורך דין ירושה את כל הנדרש במסמך ירושה מסודר לכל הילדים.

מאת: יוסף מימוןדיני ירושה19/08/152609 צפיות
מאמר זה בא לתת מידע על סוגי צוואות ובמה יכול לסייע עורך דין צוואות, ירושות ועזבונות מומחה.

מאת: רגב אלקיים דיני ירושה04/12/144120 צפיות
ראוי להדגיש, כיעצם ההכרה בבן כ"בן ממשיך" אינה מעניקה לבן הממשיך זכויות קנייניות במשק. משמעות הצהרת בעל המשק על בנו כ-'בן ממשיך' מהווה הגדרת מערכת היחסים שבין 'הבין הממשיך', האגודה, הסוכנות והמנהל – ותו לא! ללא אישור בכתב של בעל המשק, וללא חתימת בעל המשק על המסמכים הרלוונטיים, הבן הממשיך אינו רשאי לבנות במשק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica