חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקנות או לחכור ואיך זה קשור לנושא של ליסינג פרטי?

לקנות או לחכור ואיך זה קשור לנושא של ליסינג פרטי?

כאשר אתם מחפשים מקום לגור, אתם בוודאי מתלבטים בשאלה האם לשכור דירה, או שאולי כבר הגיע הזמן לקנות דירה ולהשתקע. גם כאשר אתם קונים רכב, עומדות בפניכם שתי אופציות: לקנות רכב חדש או לחכור רכב, חכירה של רכב מוכרת לרובכם בשם ליסינג. ליסינג לרוב מתקשר אל חברות גדולות אשר חוכרות רכבים ונותנות אותם לשימוש של העובדים שלהם, לפעמים כחלק מהעבודה ולפעמים כהטבה לעובדים. אולם, כיום ניתן לבצע סוג נוסף של ליסינג, אותו אפשר לעשות גם כאנשים פרטיים ולא ככאלה המשויכים לחברה זו או אחרת: ליסינג פרטי. כאשר יודעים מהן האפשרויות העומדות בפניכם, ניתן להכריע בשאלה האין סופית: לקנות או לחכור?

למה כדאי ליסינג פרטי?

יש אנשים אשר התמזל מזלם וזכו לעבוד בחברה אשר נותנת לעובדים רכב ליסינג כהטבה. נכון, יש תשלום על כך בסוף החודש, אך מצד שני יש לכך יתרונות רבים. לעומתם, ישנם אנשים רבים מאוד אשר עובדים במקומות רגילים ופשוטים, אשר אינם יכולים לתת לכל העובדים הטבות של ליסינג ודומיו. אנשים אלו צריכים למצוא אופציות אחרות, החל מתחבורה ציבורית וכלה בקניית רכב משלהם. אחת האופציות החדשניות ביותר שקיימת כיום מגיעה גם היא מתחום ליסינג, ונקראת בשם ליסינג פרטי.

ליסינג פרטי

ליסינג פרטי מוכר למרבית האנשים בשמו הקודם, ליסינג מימוני. למעשה מדובר בפריסה של התשלומים על הרכב לאורך זמן רב של כמה שנים, כאשר התקופה המקובלת היא של כשלושים ושש חודשים. בתחילת תקופת התשלום של ליסינג פרטי משלמים סכום גדול יותר, בערך של כשלושים אחוז מעלות הרכב. לאחר מכן במשך התקופה משלמים כל חודש סכום נמוך יותר, ואילו התשלום האחרון הינו גבוה יותר ודומה לתשלום הראשוני. לאחר שמסיימים את כל התשלומים ניתן לרכוש את האוטו מחברת הליסינג וכך הרכב עובר לבעלות הפרטית שלכם.

מבחר רחב של מכוניות

ליסינג פרטי מאפשר לכם לחכור מכונית לתקופה מסוימת בלי צורך להתחייב ולקנות אותה בסיומה של התקופה. כאשר באים לבחון את האפשרות של ליסינג פרטי, מגלים כי ההיצע של המכוניות העומד לבחירתכם הוא רכב במיוחד. תוכלו לחכור מכוניות קטנות וחסכוניות בדלק, מכוניות משפחתיות, מכוניות מנהלים או מכוניות מיני ואן המתאימות למשפחות גדולות במיוחד.לכל חברות הליסינג יש מכוניות מכל החברות ומכל היצרנים. האפשרות לבחור במקום אחד את המכונית המתאימה ביותר הינה אטרקטיבית במיוחד וחוסכת לכם זמן רב והתרוצצות.

משתלם כלכלית

יתרון נוסף של ליסינג פרטי, או ליסינג מימוני בשמו האחר, נעוץ בנקודות הכלכליות. אמנם התשלום על ליסינג מימוני עלול להיות גבוה מעט יותר מאשר ליסינג שנעשה באמצעות חברה, אבל הוא מאפשר לכך לפרוס את התשלומים לאורך תקופה ארוכה. פריסת התשלומים של ליסינג מימוני הינה ייחודית ויוצאת דופן בכל שוק האפשרויות של קניית רכב, ועל כן היא מפתה במיוחד ומתאימה לאנשים אשר אינם מעוניינים לקחת הלוואה מהבנק או אינם יכולים להשתמש בחסכונות שונים. נקודה חשובה ומשמעותית נוספת היא העובדה שבסיומה של תקופת התשלומים, ניתן לרכוש את הרכב או להחזיר אותו ולהזדכות על סכום כספי מסוים שבעזרתו תוכלו להתקדם לעסקה נוספת של טרייד אין או המשך ליסינג אחר.

אז למה בעצם ליסינג מימוני?

ליסינג מימוני הינו בעל כמה יתרונות משמעותיים אל מול קניית רכב. ראשית, אפשרויות התשלום נוחות יותר. כאשר קונים רכב חדש יש צורך לשלם את מלוא הסכום בתשלום אחד, ללא אפשרות לפרוש את התשלומים. ליסינג מימוני מאפשר לכם לשלם סכומים קטנים יותר מדי חודש בחודשו ולא להיאלץ לקחת הלוואות מהבנק לצורך כך. יתרון נוסף הוא האפשרות לבחור האם להמשיך עם הרכב או להחליף לרכב אחר לאחר תום תקופת התשלומים וההתחייבות.

לשקלל את כל העלויות

כאשר אתם נמצאים בצומת דרכים ומתלבטים בין ליסינג לבין קנייה של רכב, חשוב מאוד לשקלל את כל העלויות הכרוכות בכך: הביטוחים, הטסטים, התיקונים והבלאי. בנוסף, יש צורך לחשב את ירידת הערך של הרכב כדי לדעת מה יהיה שוויו של הרכב, בין אם מדובר בחכירה או בקנייה, לאחר תקופת התשלום. כך ניתן יהיה לקבל החלטה מושכלת ונכונה לגבי הרכב החדש שלכם.

לבחור את הרכב שמתאים ולהתחיל לחיות

אנשים רבים מוצאים את עצמם במבוי סתום כאשר אין להם רכב. התחבורה הציבורית אינה מוצלחת במיוחד וקשה להסתמך עליה, ומאידך קשה לקנות מכונית באמת טובה בסכום שניתן לעמוד בו בקלות. ליסינג מימוני מציע לכם את האפשרות לקבל מכונית טובה ואיכותית, כזו שבאמת מתאימה לכם ולצרכים שלכם, לשלם עליה את הסכום שבו אתם יכולים לעמוד ולחיות בקלות ובנגישות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141213 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141593 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141333 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141231 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141258 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205332 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192950 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181344 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181338 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172905 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172382 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162107 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica