חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופציות בינאריות

מאת: איאן טריידרמסחר יומי07/02/20136036 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופציות בינאריות נקראות גם אופציות דיגיטליות והן בעצם מסחר מרענן שהתפתח בשנים האחרונות. מסחר אופציות בינאריות התפתח בכל העולם ומאידך בישראל נחשב כחדש. כיצד שונות אופציות בינאריות מבחירה של מסחר באופציות אחרות? מה ההבדל בין אופציות כאלה לבחירת אופציות מעוף לצורך העניין? אספנו עבורכם כמה נקודות על מנת לחדד את הדברים.

מסחר באופציות

אופציות מעוף לצורך העניין מדברות על רכישה וקניית אופציות באמצעות שערי פקיעה. אופציות בינאריות הן בעצם אופציות שנין לרכוש בלבד והדברים ירחשו באמצעות שער נוכחי. האם מדובר במסחר למקצוענים? לא בהכרח, אופציות בינאריות מביאות גם יכולות של מסחר מתון וזאת באמצעות סוגי אופציות מהסוג הנ"ל שעליהן נדבר במאמר הבא. אופציות בינאריות הן פשוטות ביחס לאופציות אחרות, הן מאפשרות רק קנייה והן לא מסבכות את העניין בכך שהנישה תלויה רק בכיוון אחד. מסחר בשוק המעוף יצריך מכם לצורך העניין סכומים גדולים בעוד אופציות בינאריות יצפו מכם לסכומים קטנים אשר יקנו לכם את האפשרות להיכנס למגרש המסחר בקלות.

סוגי אופציות בינאריות


אופציות בינאריות הן גם אופציות נגיעה והן באות לידי ביטוי בבחירת נכס בסיס, שער אשר בו תצטרכו להגיע ולגעת וכמובן זמן אשר יקבע מראש. כשיודעים הכול מראש, הופכות אופציות אלו למתונות יותר ומספקות מסחר מתון ביחס למסחר האחר. אופציות בינאריות מביאות עלויות של נכס בסיס, רווח, הפסד וכל מה שביניהם באופן שידוע מראש. אז אולי לא תדעו אם תפסידו או תרוויחו אך לפחות תדעו מראש באילו סכומים מדובר. העולם הבינארי מסתמך על ספרות 0 או 1 וכך גם הסיכוי לרווח או הפסד.  

על ההבדל בין אופציות מעוף לאופציות בינאריות


אופציות מעוף הן בעצם גם מדד ת"א 25 והן מדברות על 25 חברות הצמודות למדד ואשר מביאות הצלחות גדולות בשוק המסחר. מדד המעוף הוא בעצם כלי פיננסי המאגד 25 חברות חזקות שכולם רוצים להיות חלק מהצלחתן, מכאן ההסבר והרצון למסחר בהן. הסיבה למינוף הגבוה בתחום המעוף, נובע משינויים המתרחשים בכל דקה נתונה וזאת בעקבות חיבור ל25 חברות המגלות שינויים ללא הבחנה. האם מדובר בחיסרון? מדד המעוף אולי מניב תוצאות ותשואות גבוהות בעקבות מינוף גבוה ועדיין אם מדובר בסוחרים חדשים אולי עדיף לגעת ולו בשביל ההתחלה בהצלחה הבינארית. מסחר הבינארי יבקש מכם השקעה קטנה וגם שם תוכלו להרוויח תשואות מכובדות ביותר. אם עדיין תחששו ממסחר שכזה, שהרי תוכלו לרכוש  אופציות מגודרות במסגרת אותן אופציות בינאריות. מדובר בלא פחות מאשר רכישת אופציות put אשר תספק הגנה מפני נפילות במסחר. במידה והמדד יצנח, אולי תפסידו את התשואה ואת הפקיעה החיובית ועדיין תוכלו לקבל את מה שהשקעתם בחזרה, מן הסתם, כך תוכלו להמשיך וללמוד על שוק המסחר ולהשאיר את הפחד במקום האחר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איאן טריידר

מאת: איאן טריידרמסחר אלקטרוני11/04/134677 צפיות
שנייה לפני שנדבר על אופציות בינאריות או על מסחר באופציות בינאריות בואו נדבר על אופציות. אופציות הן למעשה מכשיר פיננסי לצרכי מסחר אצל אנשים שמעולם לא סחרו במסחר ההון. רוב האנשים יודעים ומודעים להפסד לצד הרווח ולכן באמצעות אופציות הם מאפשרים לעצמם לסחור נכונה. אופציות מביאות לא מעט שימושים וזאת על מנת להפיק רווח ואף לגדר את הסיכון או את ההשקעה בדומה לנישה של אופציות בינאריות המהוות מסחר מתון ביותר ביחס לכל השאר. מסחר באופציות משמש ללא מעט תחומים והוא ידוע בקרב לא מעט גופים פיננסיים.

מאת: איאן טריידרמסחר אלקטרוני03/04/131275 צפיות
במה עדיף לבחור? אופציה בינארית? אופציות דיגיטליות או שאולי אופציות בינאריות להרוויח וכמה שיותר? במאמר זה נספק לכם מידע מדוע עדיף ואפילו רצוי להתחיל את שורות המסחר בנישה של אופציות בינאריות. היכן בא היתרון לידי ביטוי? אופציות בינאריות מביאות לא מעט אפשרויות בעוד המסחר מתון ורגוע.

מאת: איאן טריידרמסחר אלקטרוני28/03/131094 צפיות
כיצד ניתן להחשיב אופציות בינאריות להרוויח? מדוע אופציות בינאריות הן גם אופציות דיגיטליות? האם אופציה דיגיטלית נעה על ציר קבוע שעל שמו בעצם ניתנה לאותה אופציה האפשרות להיקרא בשמה הפרטי? מסחר באופציות בינאריות נע על ספרות 0 או 1 הסוחר אמור לנחש את הרווח או ההפסד על פי הנתונים ועל פי כלי שעליו מתבססת בפועל האופציה.

מאת: איאן טריידרמסחר אלקטרוני17/03/131047 צפיות
כאשר מדברים על אופציות בינאריות, יש בהחלט מקום לדבר על יתרונות ועל כסף עם אופציות בינאריות. רוב האנשים מחפשים להרוויח כסף בזמן הקצר ובתשואה הגדולה. לזה קוראים אופציות בינאריות. כאשר מדברים על אופציות דיגיטליות מדברים יותר על אופציות בינאריות. במאמר זה נעסוק בהבדל בין מסחר באופציות מעוף ובנישה של אופציות בינאריות. במה שונים כל כך סוגי המסחר בפועל? כל המידע במאמר הבא.

מאת: איאן טריידרמסחר אלקטרוני07/03/131014 צפיות
לא פעם מתבלבלים הסוחרים בכל מה שקשור לנישה של אופציות מעוף. מדובר בנושאים לא פשוטים כאשר מדברים על מסחר באופציות מעוף. בין אם מדובר בנישה של אופציה בינארית או אופציה דיגיטאלית אופציות מעוף באות לידי ביטוי בכך שהן שונות ביחס לשאר הכלים הפיננסיים במסחר ההוני ומאידך יש בהן יתרונות לצד חסרונות שעליהם נדבר במאמר הבא. כיצד ניתן לקבל ידע והבנה בהתאם? יש לענות על כמה שאלות שאספנו מבעוד מועד במאמר הבא.

מאת: איאן טריידרמסחר אלקטרוני28/02/131748 צפיות
רגע לפני שתתחילו לגעת במסחר שוק ההון ראוי לברר מה גורם לרוב האנשים לגעת בנישה של אופציות בינאריות לצרכי מסחר. אופציות בינאריות הם בעצם דרך ראשונית לסוחרים מתחילים ומתקדמים כאחד. מי שמחפש לבצע דריכת רגל ראשונית בתחום המסחר, בחירת מסחר באופציות בינאריות יספק לו את התשובות. לא מעט אנשים מחפשים להצליח בתחום המסחר ובחירת אופציות בינאריות בהחלט יכולים לשרת את המטרה. כשמדברים על אופציות בינאריות אין צורך לדעת באופן מורכב את התנהלות השוק.

מאת: איאן טריידרמסחר אלקטרוני20/02/131195 צפיות
כאשר מדברים על אופציות בינאריות כמסחר ישראלי, מדברים על מסחר תופס תאוצה ורווחי במיוחד בקרב משקיעים מנוסים ופחות מנוסים. לצורך העניין בואו ונדבר על משקיעים חסרי ניסיון, הם יעשו את הצעדים הראשונים שלהם בעולם המסחר באמצעות השקעות שוק ההון. אופציות בינאריות מספקות יכולת להשקעה מהבית באמצעות אתר האינטרנט המספק פלטפורמות ואסטרטגיות מסחר המסייעות למסחר מוכר ובטוח. במאמר זה נעסוק לרוב בנישה של אופציות בינאריות בישראל ביחס למדינות העולם.

מאמרים נוספים בנושא מסחר יומי

מאת: שלום כהןמסחר יומי13/07/161646 צפיות
רבים מאמינים כי מסחר בבורסה מבוסס על מזל בלבד, ממש כמו מילוי של טופס לוטו. עם זאת, במציאות המצב שונה בתכלית. למעשה, לפני שסוחרים בבורסה חשוב מאוד

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161455 צפיות
כיום, בעקבות התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, התחום של מסחר בבורסה השתנה באופן משמעותי וניכר. כיום, מסחר במניות ומסחר בבורסה בארץ ובעולם הפך להיות קל יותר מאי פעם, ואת רוב הפעולות ניתן לבצע באופן עצמאי...

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161489 צפיות
בעבר, כמעט ולא הייתה אפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה, וזאת כיוון שלא הייתה נגישות למסחר והוא היה צריך להתבצע פיזית ממקומות מסוימים. עם זאת, כיום המצב שונה בתכלית. עקב התפתחות הטכנולוגיה ורשת האינטרנט, כיום ניתן לבצע...

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152465 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151659 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141783 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141642 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica