חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אל תקרוס עם אוסילאטורים ואינדיקאטורים

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/20141642 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

נקדים לציין שמדובר למעשה בקבוצה רחבה ומגוונת של מחוונים, שבאמצעות שיטות חישוב אלגוריתמיות כאלו ואחרות, מעניקים לסוחר מבט - אם תרצה על השוק, על המכשיר הפיננסי בו הוא צופה או על הגרף. תחליט לכנות זאת כיצד שתחליט, הרי שבסופו של דבר המטרה היא אותה מטרה.

לשירות הסוחרים העושים שימוש בניתוח הטכני עומדים כלים רבים, אבל בכל זאת מרביתם נוטים להוסיף לניהול הפוזיציות שלהם גם את האוסילאטורים והאינדיקאטורים. 
לעתים - כמעט אך ורק אותם, ולפעמים - רבים מהם על אותו גרף ובאותו מכשיר פיננסי!
המשמעות לכך מבחינתם היא, קבלת ההחלטות על ביצוע - או מניעה מלבצע - עסקאות, כמו גם נקיטה בגישה לאופי הפוזיציות עצמן ולניהולן לאחר הכניסה לשוק.

ובכל זאת תוכל למצוא שרבות מהעסקאות שמסתמכות על האינדיקאטורים למיניהם - משוכללים ומורכבים ככל שיהיו - נכשלות. במילים אחרות - הסוחר חווה הפסד!

למה זה קורה? האם הבעיה בסוחר? באינדיקאטורים? בשימוש הלא נכון בהם? אולי בכלל בשילוב של יותר מאחת מהסיבות האמורות?

אכן, עיקר הבעיה בשימוש בהם נעוצה בהתנהלות לא נכונה של הסוחר - כפי שבאה לידי ביטוי מהאופן שבו הוא מתייחס מלכתחילה לאינדיקאטור.

רבים מהסוחרים נוטים לייחס לו מעין יכולות ניבוי. והוא לא!!! הוא אף רחוק מכך!
הוא גם לא יועד לכך על ידי המפתח שלו. אם ייצא לך במקרה לשמוע נימה שונה מהמפתח שיכריז שהוא הוא זה שיביא לאוויר העולם את האינדיקאטור האולטימטיבי אשר יספק את המידע להצלחה - אתה חייב להתייחס לכך שהוא אינו אלא טועה ומטעה, וזה עוד בלשון המעטה...

עליך להיזהר מאוד משימוש באינדיקאטורים במידה וגם אתה נוטה להאמין שזהו טבעם וייעודם. זה יזמן לך הרבה מפחי נפש. 
זכור שמחוונים אלו מספקים לך מידע על מה שהיה עד אותו רגע במכשיר הפיננסי אודותיו מדובר. כל זאת, כאמור, בשיטות חישוב שונות - שיש בהן אמנם כדי ללמד אותך על צפי אפשרי, ואף שיש בהן כדי לסייע לך לקבל החלטה במסחר. אבל - ופה האבל הגדול - רק ככלי תומך החלטה, ולא כזה שתקבל החלטת מסחר על פיו! עליך לנתח את תמונת המצב גם על בסיס מרכיבי הניתוח הטכני האחרים כדי להבין מה עליך לעשות מאותו רגע והלאה.
לראות בהם מחוונים שניתן להסיק על פיהם בוודאות גבוהה על מה צפוי להיות בהמשך המסחר - הרי זו טעות חמורה, שממנה "צומחים" הכישלונות הרבים של הסוחרים העושים בהם שימוש.

אז כיצד כדאי לך להתייחס אליהם?
למד ביסודיות כל אינדיקאטור בפני עצמו - למד אודותיו, הבן מהו, מה הוא מודד וכיצד.
לאחר מכן שוב חזור ולמד אותו - אך הפעם ביחס למכשיר הפיננסי עליו הצבת את המחוון ולפעולות שאתה נוהג לבצע עם אותו מכשיר פיננסי - צמד מטבעות, מניה, סחורה, מדד או כל דבר אחר. צפה "בהתנהגות" שלו, והסק ממנה כיצד יש להתייחס אליו - ביחס לתמונת המצב בשוק.
רק בשלב הבא - התאם את השימוש בו לשיטת המסחר שלך, לא להפך! בחן את המצבים בהם הוא נמצא כאשר אתה מבין שנכון היה שתיכנס לעסקה, תצא ממנה או תנהל אותה באופן כלשהו.

בשורה התחתונה - אסור לך להסתמך על אינדיקאטורים ואוסילאטורים כמחוונים ש"מספרים" לך מה עומד לקרות במסחר בהמשך.
לעומת זאת, כן אתה יכול להביא אותם בחשבון כגורמים מסייעים ותומכים לקבלת ההחלטה שלך במסחר! רק שלשם כך - למד אותם תחילה, הבן קודם כל איך הם "מתנהגים" בגרף המכשיר הפיננסי שאיתו אתה מתכוון לבצע עסקה.


95% מפסידים בשוק ההון! - אל תהיה אחד מהם! 
למד את הסיבות החדות והברורות לכישלון רוב הסוחרים והבן כיצד אתה תימנע מכך! 
קבל את הדו"ח החינמי: "כיצד תימנע עצמך מהפסדים" הכותב הנו בעל האתר 
www.fxitsrun.com העוסק במסחר בשוק ההון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
אל תיפול בפח!

95% מפסידים בשוק ההון! - אל תהיה אחד מהם!

למד את הסיבות החדות והברורות לכישלון רוב הסוחרים והבן כיצד אתה תימנע מכך!

קבל את הדו"ח החינמי: "כיצד תימנע עצמך מהפסדים"

הכותב הנו בעל האתר www.fxitsrun.com העוסק במסחר בשוק ההון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן טוביה

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151976 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141783 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141854 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

מאת: רן טוביהשוק ההון24/11/141049 צפיות
תופתע די במהירה עד כמה הצעות מאוד מפתות יוצגו בפניך על-ידי ברוקרים שונים רק כדי שסה"כ תפתח את חשבון המסחר שלך דרכם! אבל מה שקריטי מבחינתך הוא כיצד להתמודד נכון עם ההצעות והפיתוי הרב מעומד מאחוריהן!

מאת: רן טוביהשוק ההון17/11/141282 צפיות
לאחר שעשית את כל ההכנות כדי להפוך לסוחר בשוק ההון - אתה משתוקק לצבור רווחים. לשם כך הרי פנית לתחום, לא?! זה בהחלט אפשרי, רק עליך לענות לעצמך על כמה שאלות כדי לוודא סופית את אפשרותך לקפוץ למים העמוקים.

מאמרים נוספים בנושא מסחר יומי

מאת: שלום כהןמסחר יומי13/07/161647 צפיות
רבים מאמינים כי מסחר בבורסה מבוסס על מזל בלבד, ממש כמו מילוי של טופס לוטו. עם זאת, במציאות המצב שונה בתכלית. למעשה, לפני שסוחרים בבורסה חשוב מאוד

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161457 צפיות
כיום, בעקבות התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, התחום של מסחר בבורסה השתנה באופן משמעותי וניכר. כיום, מסחר במניות ומסחר בבורסה בארץ ובעולם הפך להיות קל יותר מאי פעם, ואת רוב הפעולות ניתן לבצע באופן עצמאי...

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161490 צפיות
בעבר, כמעט ולא הייתה אפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה, וזאת כיוון שלא הייתה נגישות למסחר והוא היה צריך להתבצע פיזית ממקומות מסוימים. עם זאת, כיום המצב שונה בתכלית. עקב התפתחות הטכנולוגיה ורשת האינטרנט, כיום ניתן לבצע...

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152466 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151660 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141783 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי03/11/142335 צפיות
כאדם רציני, הגיוני והגון - האם יעלה על דעתך לנתח אדם כלשהו, כשברור לך שלא עברת שום הכשרה מתאימה? או לפתוח קליניקה ולשמש כפסיכולוג מבלי שלמדת וקיבלת רישיון אוניברסיטאי כנדרש בחוק?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica