חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש אנשים טובים בזכרון

מאת: תות נייראיכות הסביבה 09/02/2013946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בזמן האחרון אני שומעת מסביבי המון תלונות – על יוקר המחייה, על פוליטיקאים שאבד האמון בהם, על המצב הביטחוני והרשימה עוד ארוכה. האם באמת כל מה שמסביבנו הם חדשות רעות??
אני מאמינה שלא, שיש המון דברים טובים שקורים פה, אם רק יודעים איפה לחפש.

לפני כחודש וחצי נתקלתי במקרה במודעה, ש"תפסה לי את העין" – ביום שישי הקרוב מסיבת החלפת חפצים בחצר החנות "תות נייר", משעה 10:00 ועד 15:00.תהיתי במה מדובר, אספתי את החפצים שאיני זקוקה להם יותר ויצאתי לבדוק את העניין.

הגעתי לחצר החנות ואת פניי קיבלו שקד נוימן (האיש והחיוך) וקופאית נחמדה שהסבירה לי את ה"כללים". המבקרים נכנסים, מסתובבים, מסתכלים, מפשפשים. אם הם בוחרים לקחת חפץ (או חפצים, ללא הגבלה) הביתה – עליהם לשלם מחיר סמלי של 10 שקלים. אחרת, אין חובת תשלום. בנוסף, מתחת לגיל 18 לא חייבים בתשלום וגם מי שיש לו קשיים כלכליים.

שקד סיפר לי, שאת ההכנסות הם תורמים לנזקקים. "נחמד מאוד" חשבתי לעצמי והתחלתי לנבור בין כל המציאוֹת. בסופו של דבר יצאתי משם עם צעיפים, ספרים, חוברות ושמחה גדולה בלב והכל תמורת המחיר הזעום של 10 שקלים. אישה אחרת, שפגשתי שם, יצאה מצוידת בסל פיקניק (מעניין אם היא תרבה להשתמש בו...) ומעיל יפהפה. אני ממליצה לכם בחום להגיע, להביא איתכם חפצים, שאין לכם צורך בהם, ולחפש אוצרות.

איפה? בחצר "תות נייר", במדרחוב בזכרון יעקב. מתי? מדי חודש, ביום שישי השלישי של החודש, בין 10:00 ל-15:00.

מתי הפעם הבאה? יום שישי ה- 15.2.12

מה להביא? כל דבר שאין לכם צורך בו והוא במצב טוב: ספרים, צעצועים, בגדים, דיסקים, מוצרי תינוקות וכל דבר שעולה בראשכם. תנו ליצירתיות שלכם לפרוח.

למה? כי "הזבל של אחד הוא אוצר של האחר". זה אקולוגי וזה מחמם את הלב.
מומלץ בחום.

חפשו את מסיבת החלפת חפצים בפייסבוק

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תות נייר

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191296 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171564 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143052 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142650 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138677 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica