חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההורים לא מרפים ממכם?

יש רבים הטוענים שאנחנו לא חייבים להשלים 12 שנות לימודים רק בשביל למצוא עבודה. בגרות ולא משנה הציון אינה מדד שמשפיע הסיכוי למצוא ג'וב טוב, ועל אף זאת, בגרות טובה זאת עוד תוספת טובה בקורות החיים ויותר מכך, למי שרוצה ללמוד לתואר. איפה אתם ממוקמים בנושא? בואו לעיין בכמה עצות על האפשריות של ההשכלה הגבוהה.

הייתם כבר במזרח? עכשיו צריך לחפש וגם למצוא מקצוע לעתיד שלכם,, יש לשקול ברצינות אתנושא ההשכלה הגבוהה לבחור מסלול שיכול להיות מתאים לכם. אם תחכו יותר מדי יהיה קשה יותר להתרגל למסגרת לימודים. אז ללא כל דחייה, נסו לחשוב מה מעניין אתכם ותתחילו ללמוד!.

שיפור בגרויות- תעודת בגרות הכרחית לכל מי שרוצה להמשיך ולהתקבל ללימודי תואר, אם אין לכם תעודה מלאה, אתם יכולים לקחת קורס ולהשלים, אם אתם רוצים לשפר ציונים, תוכלו להירשם למגוון מסלולים קצרים. הירשמו לקורסי הכנה לבגרות המציעים אווירה נעימה שמאפשרים לעבוד תוך כדי ולא פחות חשוב צוות הוראה מוביל. ואם עכשיו סיימתם שירות צבאי- מגיע לכם לקבל הטבות.

עושים פסיכומטרי- הפסיכומטרי הוא צעד חשוב בדרך למכללה אבל גם את זה עוברים, ממוצע ציונים טוב עם התוצאות של הבגרות קובע את התחומים שאותם תרצו ללמוד. ציון גבוהה ואתם יכולים ללמוד כל תחום, אם לא קיבלתם תוצאה גבוהה אל תוותרו, לרוב לוקח יותר מפעם אחת זה הולך יותר טוב בפעם השנייה.

אתה בכיוון של תואר או משהו אחר? ייתכן ולא ידעת אך לכמעט מחצית מהנשים והגברים בארץ יש טוב. ומה אתם חושבים? העניין הוא שרבים לא לומדים את ללמוד את התחום הנכון ומבזבזים שנות לימוד יקרות על תואר במקצוע שאפשריות התעסוקה בו מוגבלות. לכן אסור להיות פזיזים. ערכו ברור לגבי הביקוש לעבודה בתחום השכר המשולם בתחום והאם זה בכלל תחום מבוקש? ורק בסוף קבלו את ההחלטה.

נמאס לך שההורים לוחצים? תתחילו לבנות קרירה! מתעניינים לגבי בגרות בלשון? עכשיו זה הזמן, אלפי צעירים פונים לקורסים מקצועיים בתי ספר ומכללות- ארצנו היא מדינת לימודים ויש שפע של אפשריות: לימודי מנהל עסקים לימודי תעודה, מחשבים ועוד, רק קבלו החלטה על מהו התחום שמתאים לכם ותתחילו לצעוד. שהכל ילך לכם חלק!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131139 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131133 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131159 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131177 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131185 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131112 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214004 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204855 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica