חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים לפתוח עסק?

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/20131157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

תחום הדיור בארץ תמיד משתנה ורכישת בית חדש יכול להפוך לתהליך ארוך ומתיש ולמרות זאת, בעזרת כמה כללי יסוד שאותם נפרט כעת אתם יכולים למצוא שירותי תיווך שיעשו עבורכם סדר בכל התהליך.

הצעד הראשון לרכישת דירה מתחיל בתכנון ותקצוב קודם כל, חשוב ביותר להגדיר במדויק ככל האפשר היכן אתם רוצים לגור, בשפלה או בדרום? דירת גן או בית פרטי? לאחר ההחלטה הסופית, הכינו לכם מסגרת תקציבית שבה תוכלו לעמוד בשביל שיהיה קל יותר, הוסיפו עוד 10 אחוז.

צריכים מתווך דירות? מה אתם צריכים לדעת על תיווך מסחרי? המלצות מחירים וקיצורי דרך במאמר הבא.

יש הרבה מאוד מתווכים המציעים שירות בתחום- תיווך פרטי או מסחרי וילות או בתים פרטיים ועוד לכן לפני כל פגישה עם מומחה תיווך מומלץ לבדוק האם יש לו התמחות בתחום רלוונטי לא כל המתווכים מתמחים בכל התחומים.

לא בטוחים איך מוצאים חברת תיווך? משתלם לברר עם חברים קרובים אם הם יכולים להמליץ לכם על תיווך יפו כולם יודעים שאין כמו המלצה מאדם שעליו אתם סומכים.

מצאתם מתווך? כעת קבעו אתו פגישת התייעצות לא מחייבת בקשו הצעת מחיר לשירותי התיווך ולוח הזמנים המשוער למציאת בית חדש. במידה ותנאי העסקה מקובלים עליכם עגנו את הכל בחוזה שאמור להגן עליכם.

שאתם רוצים למצוא מתווכים ביפו זכרו לעשות השוואת מחירים חפשו חוות דעת והמלצות ורק אז צאו לדרך. ועוד נתון חשוב מחיר לשירותי תיווך עבור השכרת דירה הוא חודש שכירות, עבור תיווך ברכישת בית הממוצע לתשלום הוא, 1.5 אחוז.

חיפוש אחר בית חדש יכול להיות מורכב וקשה, אבל אם תעשו הכל בדרך הנכונה ותעגנו את כל תנאי העסקה בתוך חוזה מסודר אחרי זמן קצר החלום יהפוך למציאות.

בית חדש הוא ללא ספק דף חדש ולכן כדאי להתחיל על רגל ימין אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושא רכישת דירות אנחנו מזמינים אתכם לפורטל שלנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131137 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131131 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131176 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131184 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131111 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאת: ירון וקניןשיפוצים10/02/13850 צפיות
שמרתם קצת כסף בצד ואתם רוצים לחדש את הבית? אם חשבתם ליהנות מבית משופץ ואף לעלות את מחיר הנכס שלכם, שיפוצים בבית הם הדבר הנכון עבורם.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201619 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201314 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191536 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181792 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica