חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עלות הריסוס לבית

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/20131132 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

לא מצליחים לתפוס את העכבר? הזמינו עכשיו מדביר תל אביב, לפניכם עצות חשובות בנושא מדביר פרעושים ודגשים נוספים שישימו לכם סוף לבעיה.

צריכים מדביר? כמו כן, בקשו שיציג בפניכם תעודת מדביר לא כל אחד יכול לעבוד עם חומרים מסוכנים, כך תהיו רגועים שהמדביר קיבל את ההסמכה הדרושה כדי ושלא יהיה ביקור חוזר מטעמם של המזיקים בנוסף כדאי לדעת נותן שירות אמין והגון נוהג להציע אחריות על העבודה.

רוצים להדביר בכוחות עצמכם? איך לסלק לתמיד אתכל הג'וקים האלה? קחו מלפפון סחוט והשאירו אותו בסיר סגור עם מים למשך שעה, סננו את התמיסה ובמה שנותן תשתמשו לשטיפת הרצפות.

סובלים מעש בארונות הבגדים? איך נפטרים מעש? קנו עלים של אזדרכת ופזרו באזור שעליו אתם מעוניינים להגן. במקרים רבים שימוש בהדברה רגילה לא יביאו לכם פתרון.

כדי להרחיק יונים טורדניות משיגים כמה דיסקים ישנים ותולים אותם על הצמחים במרפסת והן לא יחזרו יותר זו אפשרות יעילה ללא דוקרנים וללא הדברה. אל תעשו שימוש בחומרי הדברה יונים וציפורים יכולות למות מהרעל ולהפוך למפגע ריחני ובריאותי מאוד חמור.

הזמנתם ריסוס? רצוי לנקות את רצפה בסחבה לחה וללא חומרי ניקוי אבל בשום אופן לא לעשות שטיפה. יחד עם זאת, אם יש בעלי חיים בבית שאלו מתי מותר להכניס אותן הביתה.

איך מרחיקים מזיקים בצורה ירוקה? נסו לברר אם ישנה האפשרות לשימוש בחומרי הדברה ירוקים, עכשיו כמעט כל מדביר עושה שימוש בחומרים תקניים ידידותיים לסביבה וירוקים גם לבריאות.

אם אתם צריכים מדבירים בחיפה הקפידו להזמין מדביר עדיף בתחילת עונת הקיץ בנוסף חפשו המלצות על בעל מקצוע, בדקו מחירים ובכדי לשמור על הבית נקי לחודשים רבים הזמינו מדבר בעל ניסיון. אם תעשו את הכל נכון- כך תהיו בטוחים שלא יהיה ביקור חוזר של כל החרקים בתום תקופה קצרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131139 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131159 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131177 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131185 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131111 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאת: ירון וקניןשיפוצים10/02/13850 צפיות
שמרתם קצת כסף בצד ואתם רוצים לחדש את הבית? אם חשבתם ליהנות מבית משופץ ואף לעלות את מחיר הנכס שלכם, שיפוצים בבית הם הדבר הנכון עבורם.

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181354 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica