חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לומדים אדריכלות?

מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים. רק שלא משנה כמה נהיה מעוניינים להשקיע, נדיר שיש לנו את הידע המקצועי, הניסיון, הסבלנות או הזמן לעשות את הפרויקט - מה עושים? קוראים לארכיטקטים ובעלי מקצוע לעזור לנו במשימה.

רוצים אינפורמציה על אדריכלים בצפון? לא בטוחים היכן מוצאים אדריכלים במרכז? להלן טיפים ומידע שיעזרו לכם להתוודע להתחום.

אדריכלות היא שם של תחום רחב מאוד אשר נחלק למספר קטגוריות בינים: אדריכלות והנדסת בניין, עיצוב פנים ואדריכלות נוף.

תחילה, ניגשים לאדריכל הבניין הכללי, שהוא מעצב את הבית על כל היבטיו, תוך כדי מחשבה על שילוב מתאים בין שימושיות ואסתטיקה, וגם את התכנונים שכל מבנה צריך, כצנרת, חשמל וגם גז.

מעצבי הפנים תפקידם הוא לשדרג החלל של המבנה לארגונומיים ויפים, באמצעות בחירה טובה של הריהוט, הפריטים הדקורטיביים והמבניים לפי הפונקציה הנפרדת של כל חלל - חדר שינה, סלון שטח מסחרי וכדומה.

אדריכלי הנוף הם חייבים להתאים את האזור הסובב את הבניין לתנאים בשטח ולהעדפת הלקוח - מבחירה של הסגנון ועצים וצמחים, וכלה בבחירה של פרגולות וסוככים, עיצוב אלמנטים עם מים וצמחים, בשילוב של אסתטיקה ורקטיות.

צריכים אדריכלים בדרום? ומה לגבי כמה טיפים בנושא מוצרים לבית?

צריכים מקצוענים מהתחום? שווה לכם לברר עם חברים וקרובים האם יש להם המלצה על אדריכל מסויימים ששכרו לעבודה בעצמם.

בחיפושים אחר אדריכל מכל סוג שהוא, ההמלצה היא להתרשם באמצעות עיון בפורטפוליו.

אך אין להסתפק בזה בלבד, דרשו לראות עבודה או שתיים במבנים אשר עוצבו על ידי האדריכל.

לכו לפגישה כשבידכם רעיונות מגובשים ככל האפשר, אך תהיו מוכנים להתגמש ולאפשר לאדריכל לעשות את עבודתו במלואה.

יש לכם שאלות? תנו מבט באתר שלנו לכל המידע העדכני ביותר בתחום האדריכלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131130 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131157 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131175 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131183 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131110 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאת: ירון וקניןשיפוצים10/02/13849 צפיות
שמרתם קצת כסף בצד ואתם רוצים לחדש את הבית? אם חשבתם ליהנות מבית משופץ ואף לעלות את מחיר הנכס שלכם, שיפוצים בבית הם הדבר הנכון עבורם.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211324 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica