חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רוצים להכין גן פראי?

מאת: ירון וקניןגינון10/02/20131115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי, גינון סולידי- נדמה כי כל מקום מצטייר עם אופי שונה הן בתכנונו ובעיצובו, שילובה בפנים הבית והתייחסות לגינה כאל גינת בריאות עשירה בצמחי תבלין, נוי ופינה להרגעת הנפש..

איך הגינה שלכם? מעניין אתכם לשמוע על דשא סינטטי נפוליאון? מרגישים שאתם יכולים לעצב את גינת ביתכם ללא עזרה של אנשי מקצוע? על מה עליכם להקפיד כשאתם מחפשים שצריכים דשא לגינה?.

תחום הגינון מתאפיין במחשבה מוקדמת, חשיבה אמנותית, הבנה בצמחים ובפרחים, עיצוב ובחירה נכונה של זני צמחייה שונים..

תכנית הגינה ועיצובה המתוכננת בקפידה, עם התחשבות בכמה אלמנטים חשובים, למשל: התאמת הגינה לאקלים, תוואי נוף והשקעה- התייחסות לגורמים אלו תעניק לכל גינה להיות מוקד משיכה ללא הפסקה. ישנה חשיבות גדולה בין התאמת הצמחייה לאקלים. כשאנו מתכננים לעצב לנו גינה לבית מומלץ לנו לדעת מראש האם באפשרותנו להשקיע, או שלמעשה מדובר בתכנון גינה ללא צורך בטיפול והשקעה מוגזמת..

אם כן כיצד עלינו להתחיל? למי עלינו לפנות? מספר עצות בתחום דשא קבוע ועוד טיפים.

גינון הינו תחום הפועל לפי בחירתו וטעמו האישי של הלקוח. בעידן זה קיימים מגוון עצום של נותני שירות בנושא הגינון, הנותנים שירותי גינון והצעות רבות נוספות בטיפול בגינה, כגון: יישור השטח ושתילת הצמחים שנבחרו נותנים בנוסף באותה עסקת חבילה את האופציה לתכנון גינה, עם פרגולה, סככה, שבילי גינה ותוספות כיד הדמיון..

לעיתים ניתקל בחברות מקצועיות מסוימות, אשר יוכלו להעניק למבקשי השירות סרטוני הדמיה, כיצד הגינה נראית בסיום ההליך. כך שללקוחות לא תצפה הפתעה..

התאימו בקשותיכם לתקציב שברשותכם, כיוון כללי לגבי רצונכם מהגינה..

תדאגו לעבוד רק עם בעלי מקצוע שהמליצו לכם עליהם שתוצאות עבודתם מוצלחת בעבודות אלה. חוות דעת אפשר לקבל ממכרים. נתקלתם בעיצוב גינה מעניין שתפס אתכם? עצרו ושאלו מי עיצב ודאג לרמת גינון גבוהה שכזאת..

הכינו תכנית מראש! אם תפעלו באופן פזיז, ללא ספק תתקלו בסיכוי שתגלו טעויות, ככל שתתקדמו בפרויקט. כדי לחסוך לנו עיכובים ומפח נפש - כדאי שתקפידו על תכנית מפורטת מראש, הכוללת את כל הנדרש לגבי עיצוב גינה..

עבדו רק מול הסכם! כמעט תמיד אנו לא מבינים שלמילה או לחיצת יד יש נטייה להיעלם. כל אשר סגרתם העלו על הנייר, חתמו והחתימו את נותן השירות על חוזה, הכניסו סעיפים לשינויים , שיכולים להשתנות..

פנקו את עצמכם בכוס קפה, שימו מוסיקה נעימה, התיישבו על הכיסא, ערסל או ספסל בגינה החדשה, הקסומה והיפה- ותנו לעצמכם להרגיש קצת שלווה... הצליחו!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131136 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131130 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131157 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131174 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131183 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131110 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאת: ירון וקניןשיפוצים10/02/13849 צפיות
שמרתם קצת כסף בצד ואתם רוצים לחדש את הבית? אם חשבתם ליהנות מבית משופץ ואף לעלות את מחיר הנכס שלכם, שיפוצים בבית הם הדבר הנכון עבורם.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191767 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182242 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811147 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181664 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183828 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174181 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica