חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתגעגע לוועדת קישוט בבית הספר?

בעשור הנוכחי אפשר לומר שלא מוכרחים לסיים את התיכון בכדי להשיג עבודה. בגרות לא תמיד מהוו המדד לגבי העתיד הכלכלי והמקצועי, אך למרות זאת, זה אחלה של תוספת בקורות החיים וכמובן יתרון גדול למי שרוצה להמשיך ללימודים אקדמאיים . ומה אתם הייתם רוצים? זה הזמן לדעת יותר על השכלה גבוהה בישראל.

גמרתם עבודה מועדפת? הגיע העת למצוא מקצוע שתוכלו לבנות עימו עתיד,, יש לקחת ברצינות את עניין העתיד והשכלה לקבוע מועד שיתאים לכם. אם תחכו יתר על המידה תתקלו בקשיים שתרצו להשתלב שוב במסגרת לימודים. אל תהססו, תחליטו מה מעניין אתכם ועשו את זה!.

יש לכם בגרות? הבגרות חשובה לכל מי שמעוניין לגשת ללימודים במכללה , אם אין לכם תעודת בגרות, אפשר להשלים די מהר , אם אתם צריכים להשלים או לשפר, יש המון אפשריות לכך. חשוב ללמוד בבתי ספר שבהם יש אווירת לימוד נעימה שמציעים תגבור בעת הצורך ויחד עם זאת צוות חינוכי ומקצועי. ואם אתם אחרי שירות צבאי- תוכלו ללמוד על חשבון הפקדון.

להוציא 800- אין ספק שפסיכומטרי הוא מכשול לכל הבוחרים במסלולי התואר אבל אתם יכולים!, ציון גבוה עם הממוצע של הבגרות מחושב לקראת לימודי התואר. ממוצע גבוהה וההחלטה תהיה בידיים שלכם, אם זה לא הצליח לכם אל תניחו לחלום לגווע, לרבים לוקח יותר מפעם אחת זה הולך טוב יותר בפעם השנייה.

לימודי הנדסה או קורס אינטרנט? אולי זה ישמע מטורף אבל כמעט מחצית מהאזרחים בישראל יש תואר. יש לכם מקצוע בראש? "הבעיה" היא שרבים לא בוחרים את המקצוע שיכול להתאים להם ומבזבזים שלוש שנים יקרות על תואר במקצוע שהם לא יפתחו בו קרירה. לכן לא צריך למהר. בדקו את אפשריות התעסוקה כושר ההשתכרות בתחום האם מדובר בתפקיד מבוקש? ורק שתהיו בטוחים קבלו החלטה.

מתכננים את העתיד? תתחילו לבנות קרירה! לימודי כימיה מעניין אתכם? למה לחכות? גם נשים וגם גברים עושים עוד צעד לקורסים בכל תחום מכללות ובתי ספר- ארצנו היא מעצמת לימודים והמגוון גדול מאוד: לימודי תואר, לימודי חשמל, מחשוב שוק ההון ועוד, אתם צריכים רק לחפש את מה שהכי מרתק אתכם ותתחילו לצעוד. השכלה היא העתיד שלכם!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131139 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131133 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131159 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131177 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131185 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131112 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214003 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204854 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182257 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181742 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181661 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181531 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica