חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה ההבדל בין אופציות בינאריות לפורקס

אם אתם מתעניינים בשוק ההון, ונוהגים לעקוב אחר המדורים הרלוונטיים באתרים כמו גלובס, דה מרקר, כלכליסט או ביזפורטל – סביר להניח שיצא לכם לשמוע על אפיק ההשקעה שנקרא אופציות בינאריות – שזוכה פרסומים רבים.

מדובר באפיק השקעה חדש יחסית, שזוכה לתאוצה בשנים האחרונות בישראל – ומתחרה באפיק הפופולרי מאוד של השקעות כפורקס, בקרב משקיעים שמחפשים דרכים לנסות ולהרוויח סכומי כסף גדול במהירות.

ההבדל בין פורקס לאופציות בינאריות גדול – ראשית, פורקס הוא תחום מצומצם יחסית שעוסק רק בהשקעות בשערי מטבע שונים. זהו שוק ענק אמנם שיש בו הזדמנויות רבות, אבל הוא מחייב התמחות והבנה ספיציפית בתחום המורכב הזה, שפעילים בו בנקים מרכזיים, ספקולנטים ענקיים וחברות מכל העולם. אופציות בינאריות הוא תחום נרחב הרבה יותר שמאפשר השקעה גם בשערי מטבע אבל גם במניות, מדדים של בורסות, סחורות ועוד – באמצעות האופציות עליהן.

בפורקס הסיכוי לרווח גדול מושג באמצעות המינוף שמאפשר להשקיע סכומים קטנים יחסית אך לבצע באמצעותם עיסקאות בהיקפים גדולים פי כמה וכמה. באופציות בינאריות הסיכוי לרווח גבוה נובע מהתשואה שמציעים האתרים למסחר – שיכולה לנוע סביב 70% להשקעה מוצלחת.

בהכללה – ניתן לומר שהשקעה של אופציות בינאריות (שמבוססת על בחירה בין שתי אפשרויות בכל רגע – בהתאם להערכה שלכם לבי כיוון האופציה עד לפקיעה) מתאימה יותר לאנשים שאין להם ידע רב בשוק ההון ואינם מתכננים להקדיש לכך זמן רב. זו השקעה קלה להבנה שמתאימה לכל אחד. השקעה בפורקס מתאימה יותר לאנשים שמתכננים להיכנס לנושא לעומק, ללמוד אותו, אולי אפילו לקחת קורסים – ולהפוך למשקיעים רציניים.

בכל מקרה – בשני המקרים מדובר בהשקעות בסיכון גבוה מאוד ולכן מומלץ שלא להשקיע באפיים האלה כספים שמיועדים לחיסכון לטווח ארוך, אלא רק כספים שהמשקיע יכול להרות לעצמו לסכן אותם.

 



תגיות המאמר: אופציות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עופו איתנו על תוכן שיווקי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סנונית - שירותי תוכן

מאת: סנונית - שירותי תוכןטיפול בעור16/06/14902 צפיות
על פי ההערכות, קרוב ל-90% מבני הנוער סובלים במהלך ההתבגרות מאקנה. זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר בקרב בני נוער וצעירים וההתמודדות איתה יכולה להיות לא פשוטה ולגרום לסבל רב לסובלים ממנה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע16/06/141052 צפיות
אם אתם מחפשים בימים אלה מסלול לימודים שיפתח לכם פתח לקריירה משתלמת וארוכה, ואם יש לכם משיכה אל עולמות הטכנולוגיה, כדאי לכם לשקול לימודים במסגרת של מסלול לתואר הנדסאי מכשור ובקרה.

מאת: סנונית - שירותי תוכןבריאות ורפואה כללי02/10/131116 צפיות
אחת הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם המערבי בשנים האחרונות, בעיה שהולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר גם במדינות העולם השלישי, היא מחלות לב שנגרמות בשל אורח חיים לא בריא.

מאת: סנונית - שירותי תוכןביטוח - כללי29/07/131288 צפיות
אם יש לכם ראש למספרים, אם מתימתיקה לא מפחידה אתכם – ואם אתם מתלבטים בימים אלה באיזה מסלול לימודים כדאי לכם לבחור – שווה לכם לשקול להירשם למסלול של לימודי ביטוח.

מאת: סנונית - שירותי תוכןלימודי תעודה ומקצוע29/07/131123 צפיות
מחפשים בימים אלה מסלול לימודים ומתלבטים באיזה מסלול כדאי לכם לבחור? שווה לכם לשקול להירשם ללימודים לתואר של הנדסאי חשמל.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןתכשיטים28/07/131402 צפיות
אם אתן מחפשות דרך למצוא תכשיטים מקוריים ומיוחדים שיהלמו את הלבוש שלכן ויאפשרו לכן להתבלט בשטח, שווה לכן לשקול לחפש מעצבי או מעצבות תכשיטים מקוריים שעובדים באופן עצמאי ומוכרים את מרכולתם ישירות דרך האינטרנט.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214038 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193455 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193241 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910500 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192998 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182839 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181751 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica