חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתעוררים באמצע הלילה?

מאת: גל דרייבלטשינה 18/02/2013728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכולנו זה קרה - אנחנו נכנסים למיטה המפנקת שלנו עם המצעים הנעימים ונרדמים בקלות... עד שלפתע אנו מתעוררים מחלום רע או סתם כך בלי סיבה, בשעה לא אידיאלית. אנחנו מנסים לחזור לישון - חוזרים למיטה, עוצמים את העיניים ומוצאים את עצמנו מתהפכים מצד לצד במשך שעות, נרדמים חצי שעה לפני שהשעון המעורר מצלצל, צריך לקום.

הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לחזור לישון במהרה:

אל תדליקו את האורות רק בגלל שקמתם, תנו לעצמכם הזדמנות להישאר באווירה הרגועה שהייתם בה ובחושך ששרר בחדר - אם אתם חייבים להדליק אור כלשהו, הדליקו אור קטן שלא יפזר הרבה אור בחדר.

תשכבו במיטה, עם עיניים עצומות, ותנסו לא לחשוב על המחשבה שאתם לא מצליחים לחזור לישון, ועל העובדה שאתם שוכבים במיטה עם עיניים עצומות ומנסים להירדם. זה בטוח לא יעבוד ורק ילחיץ אתכם יותר. תחשבו מחשבות נעימות ורגועות ופשוט תתנתקו מכל הדברים המעיקים והמבאסים - כמו זה שאינכם יכולים להירדם.

כמו שיעל הרדימה את סיסרא בעזרת חלב, כך גם אתם יכולים להירדם, בעזרת כוס חלב חם, נסו את זה.

אם אתם מתעוררים בגלל שאתם רעבים והבטן שלכם מקרקרת, קומו למטבח ותאכלו משהו. אתם לא תוכלו להירדם אם תישארו רעבים ומומלץ לעשות את זה בהקדם - תאכלו משהו קטן ולא כבד מדיי, כך שהגוף לא יצטרך לעבוד על הפירוק שלו זמן ממושך.

במידה ואתם באמת לא מצליחים להירדם לאורך זמן, התהפכויות במיטה לא יעזרו. קומו לסלון, פיתחו את הטלויזיה ותעייפו את עצמכם. אל תעשו פעולות מסובכות מדיי שיעירו אתכם במקום להרדים.

תנסו להירגע - תנשמו נשימות ארוכות ועמוקות והתמקדו בהם, כשמתמקדים במשהו מונוטוני, ממש כמו ספירת כבשים, זה עוזר לגוף להירגע ובסופו של דבר - להירדם.

אם אתם מכורים למחשב או לאייפון, הרחיקו אותם מהמיטה כך שלא תתפתו להדליק אותם כשתתעוררו - זה רק יוביל לגלישה ממושכת ברשת האינטרנט וירחיק אתכם מהשינה הרצויה.

לילה טוב!

אישה במצעים

 



תגיות המאמר: שינה, מצעים, לישון, takeanap


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

takeaNAP - עיצובים בטקסטיל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל דרייבלט

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161545 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152976 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151891 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151639 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144540 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144926 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148672 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica