חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עו"ד יניב גבריאל- מניעת תאונות דרכים

מאת: דניאל seoדיני מיסים28/02/20131784 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תאונותדרכים הן אחת הסיבות השכיחות ביותר המובילות למוות ופציעה. תאונותהדרכיםבישראל נמצאות בתקופות רבות במגמת עלייה. על אף הפרסום הרב שאמורלמנועתאונות כאלה ואחרות ועל אף האכיפה ההולכת וגוברת, תאונות דרכיםבמדינת ישראלהן עדין שכיחות וגובות מחירים כבדים מהנוסעים על הכביש.תאונות דרכים הןתאונות שעשויות להוביל לנזקים רבים הנוגעים לנוסעים וכןלכלי הרכב. ביטוחהחובה מכסה בעיקר את הנפגעים בתאונה על ידי מימון ההוצאותהרפואיות ותמיכהברמת ההכנסה החודשית, עם זאת, הפגיעות משתנות ויכולותלכלול גם את הרכביםעצמם. מלבד היותן מצערות מאד, תאונות דרכים עשויותלהוביל לגל שלם שלסידורים בירוקרטים ותביעות שונות שיש להגיש ולכן צריךלהיעזר בסיוע של גורםמקצועי כגון עו"ד תאונות דרכים.

גורמים מקצועיים המסייעים בקבלת פיצוי לנפגעי תאונות דרכים:

בארץ, החוק מחייב נתינת פיצוי לנפגעים כתוצאה מתואנות דרכים. ישנןחברותרבות המציגות את עצמן כמסייעות ועוזרות בייצוג הולם מול חברותהביטוחובתהליך השגת הפיצויים לחלקיו השונים. חברות אלה, אינן מונותבשורותיהן עו"ד תאונות דרכים מוסמכים ולכן במקרה של הגעה לבית משפט הן לא יוכלו לייצג את הלקוחמשוםשבית המשפט בארץ לא מעניק לחברות אלה את הרשות לייצג. לכן, במקריםשלתביעות במטרה לקבל פיצוי עקב מעורבות בתאונת דרכים, הסמכות שעשויהלהתאיםלצורך ייצוג זה היא של עו"ד תאונות דרכים מוכר בחוק העוסק בתחום.

איך בוחרים עו"ד תאונות דרכים לטיפול בנושא זה?

התחום המשפטי בו עוסקים עורכי דין המטפלים בתביעות הפיצויים שלנפגעיתאונות דרכים הוא תחום הנזיקין. חשוב מאד שכאשר אנו פונים לחיפושעו"דתאונות דרכים לטיפול בתיק שלנו נדע לבחור בעורך דין מומחה בתחוםהספציפילנו. לכן, עורך דין לענייני משפחה למשל, עד כמה שהוא מומחה בתחומו ובעל שם מצוין יישאר מומחה לדיני משפחהולאיתאים לצרכי התביעה שלנו הנוגעת לפיצויים בעקבות תאונות דרכים.בקיצור,כאשר בוחרים עו"ד תאונות דרכים צריך לבחור בעורך דין מומחה לדינינזיקיןובעל ניסיון רב. לסיכום- תאונות דרכים הן אירוע מצער ביותר שמנחיל לנו נזק פיזי, נזק נפשי ונזק כלכלי.אמנםהבריאות של הגוף ושל הנפש קודמות לטיפול בענייני הפיצויים הכספיים אךהללנו לשכוח מהם. עו"ד תאונות דרכים יכול לספק לנו שירות אמין ומקצועישיגדילמשמעותית את רמת הפיצויים שנקבל וזה חשוב מאד גם לצורכי התאוששותמהתאונה.

 



תגיות המאמר: עורך דין, יניב גבריאל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196094 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191326 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161891 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא דיני מיסים

מאת: בנימין קלינגרדיני מיסים14/01/222139 צפיות
פורסם תזכיר חוק הכולל שורת תיקונים בחוק מיסוי מקרקעין נושא מיסוי מקרקעין תאריך פרסום 13.01.2022 תזכיר חוק שפורסם היום (ה') 13.1.22 להערות הציבור כולל שבעה תיקונים מוצעים בחוק מיסוי מקרקעין (שבח ורכישה) שמטרתם עידוד מכירת קרקעות לבנייה למגורים, הרחבת מדרגות מס הרכישה לרוכשי דירה יחידה ותיקון עיוותי מס שונים. התיקונים המוצעים צפויים לעודד מכירת דירות מגורים בטווח הקרוב ומתוך שאיפה להביא להגדלת היצע ולהורדת מחירי הדירות. התזכיר פתוח להערות הציבור עד 3/2/22 בשעה 23:59

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים30/12/201163 צפיות
בית המשפט השלום, גזר על מהנדס כימיה, במסגרת הסדר טיעון; הטלת עונש - 33 חודשי מאסר בפועל וקנס בגובה חצי מיליון שקלים, זאת בנוסף ובכפוף לתשלום כל המס, בגין ההכנסה שהושמטה -38 מיליון. המהנדס הורשע בהעלמת הכנסות של 38 מיליון שקלים בחשבונות בנק UBS בשוויץ, לאחר שמכר את חלקו בחברה שהיה שותף בבעלותה ברומניה. המהנדס הודה בהשמטת ההכנסה בסך 38 מיליון ₪.

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים30/12/201184 צפיות
בשבועות האחרונים, הופיעו או התקשרו למשרדי, אזרחים ישראלים תמימים ומזדמנים, המחזיקים מטבעות דיגיטליים, בעיקר ביטקוין. להפתעתם, הללו התבקשו על ידי מחלקת המודיעין של רשות המסים, למלא טפסים הדורשים מהם גילוי מלא על נכסיהם והמס בהתאם. האזרח צריך למלא את הטופס, תוך ציון הנכסים אותם הוא מחזיק בארץ ובחו"ל. השאלות המופנות לאותם אזרחים הינן כלליות, תוך בקשה להצהרה על נכסים. רשות המיסים מכוונת לנכסי הביטקוין, מאחר ואלה הם נכסיהם העיקריים של מקבלי טפסי ההצהרה.

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים26/10/201408 צפיות
חוקי המס בישראל קובעים, כי מתנות פטורות ממס וזאת כל עוד הן ניתנו בתום לב. אולם, פסק דין תקדימי מחייב בבית המשפט העליון מיום 18 באוקטובר 2020, קבע כי הכנסות הרב – המערער, נכנסות בגדר סעיף 2(1) בפקודת מס הכנסה המחייב במס "השתכרות או רווח מכל עסק או משלח יד שעסקו בו תקופת זמן כלשהיא". המשמעות של הפסיקה המחייבת שהתקבלה בבית המשפט העליון הינה, שמעתה ואילך, ידוענים, מקובלים ולמעשה כל אדם בעל פרופיל חברתי – ציבורי – תקשורתי גבוה, צריך לדווח על שווי המתנות שלו, וכן – גם מחתונות ואירועים משמחים אחרים

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים10/09/201069 צפיות
בימים אלה – חודש דצמבר 2016, הופיעו במשרדי, סידרה חדשה של אזרחים תמימים ומזדמנים אשר להפתעתם התבקשו על ידי רשות המיסים להסביר את מקורות הכנסתם בגין: נסיעות לחו"ל, ריבוי דירות, דירות יוקרה, רכבי יוקרה.

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים10/09/201113 צפיות
רשות המסים קיבלה מידע על חשבונות של 35 אלף ישראלים בארה"ב

מאת: איתמר כוכבידיני מיסים10/09/20997 צפיות
נציבות תלונות הציבור על שופטים והמפקח לפי סימן ה' 1 לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ"ד- 1984 הכפופה למשרד המשפטים פרסם חוברת הסבר על חובת הגשת הצהרת הון של שופט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica