חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השבחת נכס לאחר תמא 38

מאת: לי באומןאבטחת הבית03/03/20131005 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זוגות צעירים שמחפשים היום מקום למגורים מתקשרים לרכוש דירות. הסיבה המרכזית היא כמובן מיעוט הצע הדירות במרכז לעומת הפריפריה, ובעקבות כך עלייה משמעותית בעלות דירה ממוצעת. אין ספק שיש קשר רב בין תהליכים פוליטיים וחברתיים לבין הקושי של זוגות רבים להגיע לדירה.

צעירים צריכים היום להסתפק בדירות מאוד ישנות או לעבור לפריפריה על מנת להתחיל את חייהם המשותפים. עם זאת, ניתן להסתכל על כך גם באופן קצת שונה. בתים ישנים נוטים להיות דווקא מציאה לא רע בכלל, במיוחד אם מדובר בנכסים שאמורים לעבור השבחה מסוימת כמו פינוי בינוי או אפילו באם מדובר באפשרות ל תמ"א 38 .

תמא 38 היא בהחלט אפשרות מעולה שבני הזוג הצעיר צריכים לקחת בחשבון בדרכם למצוא נכס. בעוד פינוי בינוי דורש תהליך ארוך, שכרוך גם במציאות מגורים חלופיים, הרי ש תמ"א 38 הינה תוכנית שלרוב מתבצעת יותר במהירות, וההשבחה של הנכס היא כמעט מיידית.

לרוב, בתוכנית תמא 38 יש השבחה חיצונית של המבנה, הוספת מעליות, ובניית ממדים בתוך הדירות או בבניין עצמו. תוכנית תמא היא למעשה הדרך בה המדינה מנסה לתת מענה לבנייה שהסתיימה לפני שנות השמונים של המאה הקודמת, ובה לא היה חיזוק מבני לפי הסטנדרטים שקבועים היום.

המטרה של התוכנית היא להתגונן בפני רעידות אדמה, אבל ברור לחלוטין שהשינוי שמחוללת התוכנית הוא לא רק בטיחותי אלא מאפשר לבעלי הנכס להשביח את ערך הנכס שלהם, ולשפר את תנאי המחייה שלהם בצורה משמעותית.

 



תגיות המאמר: בית, תמא 38, תמא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובבת מדורי אומנות וספרות, אוהבת לכתוב על נושאים מגדריים, תרבות, אומנות וגוף.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי באומן

מאת: לי באומןנישואין30/04/131182 צפיות
כיום יש מבחר מאוד מגוון של טבעות אירוסין . בעבר הטרנד הרגיל היה טבעות אירוסין סוליטר- כלומר שאבן החן נמצאת במרכז הטבעת. כיום יש המון אופציות, והמבחר של טבעות אירוסין מיוחדות הוא כמעט אין סופי. במידה והגבר בוחר לבד את הטבעת סביר להניח שהוא ממש הולך לאיבוד בין כל הצורות, הצבעים, הדגמים והרקעים. איך ניתן לעזור לגבר שלך לבחור טבעת היטב?

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133367 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: לי באומןרפואה משלימה30/04/131679 צפיות
שנים רבות סירבתי אפילו לבדוק מה זה רפואה משלימה. הייתי אומרת שאני לא רוצה ללכת למשהו שרק משלים, ולא מספק את השירות העיקרי. דווקא הסביבה שלי היתה בדיעה אחרת- ולא פעם אנשים אמרו לי שאם הרפואה הקונבנציונלית זקוקה למשהו משלים- סימן שהיא לא מספיקה כשלעצמה. עד לשבועות האחרונים לא השתכנעתי, אבל כיום אני יותר פתוחה לכל התחום הזה.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין28/04/131077 צפיות
למעשה, לכל אורך שלבי תכנון החתונה והנישואין עצמן יש דעות סותרות באשר למהות של הדברים. יש הרואים בחתונה ובכלל בנישואין כמבטאת משהו טהור וחשוב, ויש אחרים שרואים בכך מנהג שאבד עליו הכלח. ניקח לדוגמא את טקס הענקת טבעת האירוסין.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין15/04/131163 צפיות
הענקת טבעת אירוסין יכולה להיות מאוד מרגשת ומשמחת, אך היא גם יכולה לגרום לתחושות רבות ולא פשוטות לעלות לפני השטח.אם כי מדובר במנהג, יכולה לעורר אצל אנשים שונים רגשות מועצמים, ולעיתים לא פופורציונליים. אנשים שאוהבים אחד את השני ורוצים להתחתן, נתקעים פעמים רבות על נושא ההצעה עצמה, שיש סביבה מתח ומיתולוגיה רבה. איך זה אמור לקרות? מי אמור להציע? כמה כסף ותכנון הושקעו בכך?

מאת: לי באומןשיפוצים25/03/131125 צפיות
בנייה אקולוגית היא בנייה שמתוכננת כך שהמבנה ואנשיו יוכלו להפיק תועלת מהמשאבים הסביבתיים וזאת על ידי הפחתה בצריכה של שימוש בחשמל. לבנייה אקולוגית קשר הדוק עם תכנון של חלונות של מבנה חדש או בשיפוץ מבנה קיים.

מאת: לי באומןרפואה משלימה11/03/131096 צפיות
מי לא חווה כאב ראש בחייו? הרי בעידן המודרני כשאנחנו חשופים לכל כך הרבה גירויים ולעיתים אפילו בו זמנית, הראש שלנו צריך להכיל כל כך הרבה שלפעמים מתוך כל המאמץ הזה הוא פשוט כואב. יש אנשים שלוקחים כדור לכאב ראש ברגע שהם מרגישים ולו ניע קטן באזור הרכות או אפילו כאב עדין וכמעט בלתי מורגש.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201618 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201312 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201185 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191535 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191962 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181791 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181441 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica