חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשדות לגניבות בעסק

מאת: ליאור חקירותחקירות10/11/2009770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעובדים בעסק השפעה רבה על תפקודו. במסגרת עבודתם לעובדים סמכויות שונות אשר לעיתים הם עלולים לנצל על מנת לפגוע בעסק במכוון. גניבות ציוד, גניבות כספים, הדלפות מידע ופגיעות אחרות עלולות להוביל לנזק חמור לעסק. כאשר קיים חשד כי אחד העובדים פוגע בעסק, ניתן לפנות אל חוקר פרטי לשם בירור המתרחש. בעזרת חקירות פרטיות ניתן לבדוק את העסק לעומק ולגלות האם החשדות לגניבה מוצדקים. החוקרים יבצעו את החקירה מבלי לפגוע ביחסי העבודה הקיימים בעסק ובמהלכה יאספו ראיות על הפגיעה בעסק וכן יגלו את האחראי לה.

הפנייה אל חקירות פרטיות יכולה לסייע גם אם אין חשד להתרחשותה של גניבה בעסק בהווה, אך יש רצון למנוע אותה בעתיד. על ידי חקירות ניתן לבדוק את העסק לעומק ולגלות האם קיימות בו פרצות אבטחה אשר עלולות להקל על פגיעה בו. חוקרים פרטיים יכולים לבחון את העסק על היבטיו השונים תוך שימוש במגוון אמצעי חקירה. לאחר החקירה ניתן יהיה לדעת באופן ברור מה הם הסיכונים השונים הקיימים בעסק ולדאוג לאבטחת העסק כך שתימנע גניבת ציוד, גניבת כספים ופגיעות אחרות.

עסק שאינו מאובטח כראוי עלול להיפגע מגניבות מידע, גניבות כספים או פגיעות אחרות. על מנת למנוע פגיעות שונות ונזק לעסק, חשוב לשמור עליו מאובטח כראוי ולוודא כי לא קיימות פרצות אבטחה אשר עלולות להקל על פגיעה בו. על ידי פנייה אל חוקרים ניתן לבדוק האם קיימים סיכונים בעסק. במקרה בו קיים חשד כי קיימת פגיעה בעסק בהווה המתבצעת על ידי אחד מהעובדים, ניתן לפנות אל חוקרים פרטיים במטרה לגלות מה מתרחש ולמצוא ראיות לפגיעה בעסק.

ליאור חקירות הינו משרד חקירות המיומן בביצוע חקירות בעסק במקרה של חשד לגניבה או רצון לאתר פרצות אבטחה הקיימות בו. על ידי פנייה אל המשרד ניתן לאתר סיכונים בעסק או לגלות האם מתרחשת פגיעה בעסק ומי האחראי לה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור חקירות

מאת: ליאור חקירותעסקים - כללי31/10/10954 צפיות
הסתכסכתם עם השכנים? הם עושים לכם רעש? גונבים מכם מים? שטח? עושים לכם נזק בגינה? אז נכון שאתם יכולים לנסות ולהוכיח זאת בעצמכם אך קרוב לוודאי שהם יחכו שתצאו מהבית, קרוב לוודאי שהם לא יעשו זאת מול הפנים שלכם ובטח שלא פעם אחר פעם. לכך יש חוקרים פרטיים.

מאת: ליאור חקירותעסקים - כללי26/10/10795 צפיות
גניבה או פריצה לעסק עשויה לגרום לנזק רב. בין אם מדובר בגניבה של כסף או של מידע רגיש והעברתו למתחרים, השכרת שירותי משרד חקירות הכרחית כדי לדאוג לאבטחת מקומות במגזר העסקי. ניתן גם להיעזר בשירותי ייעוץ של חוקר פרטי על מנת לבדוק נקודות חולשה באבטחה של העסק ובמיגון שלו.

מאת: ליאור חקירותחקירות14/05/09782 צפיות
חקירות אזרחיות מתקיימות במגוון תחומים ויכולות לסייע בענייני יום- יום שונים. חוקרים הינם אנשים המיומנים באיסוף מידע וגילוי עובדות ויכולים לסייע, תוך שימוש באמצעי חקירה שונים, לגילוי פרטים על נושא החקירה. המידע שנאסף במסגרת החקירה יכול לסייע פעמים רבות להבנת המצב טוב יותר.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171556 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171789 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152864 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152185 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152341 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142862 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143241 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica