חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בעל עסק קטן – מה עם חנות וירטואלית?

מאת: פזית ספירשיווק רשתי04/03/20131764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כבר שנים אתם חולמים להקים את העסק יחד. לבנות בעמל כפיכם את החנות הזו, לצבוע את הקירות ולהרכיב את המדפים. לסדר את המוצרים על המדפים כמו שתמיד חלמתם, תכננתם ורציתם. יש לכם מן תמונה כזו, איך כל מוצר מתיישב ליד המוצר החבר שלו, והם מתקשרים בשקט בלילה, כשאף אחד לא נמצא כדי להקשיב להם ולהפריע. אבל אתם יודעים שזה ממש לא נכון. זה לא רווחי. זה יכניס אתכם לצרות, חובות, יגרור בעיות. זו חנות שתהיה ממוקמת באותו מקום שפעם חשבתם שיהיה מרכז כל כך מוצלח, אבל אז הייתה תנופת בניה והתפתחות של החלק האחר של העיר, ודווקא אתם נשארתם שוממים. ומי יודע מה יהיה מחר...

והמוצרים שלכם מוצלחים. בזה אין כל ספק. מקוריים, ונחשקים. אין לכם בעיה למכור אותם, אבל אין לכם מספיק חשיפה. אז מה עושים?

חנות וירטואלית כמובן. חנות וירטואלית היא בדיוק הפתרון שלכם לעסק הקטן עליו חלמתם ואותו תכננתם בפירוט כה רב. חנות וירטואלית אותה אתם תעצבו, אותה תבנו במקום במלט ולבנים, בצבע ובמדפים, באופן וירטואלי. על ידי בניית אתר משלכם, שייראה בדיוק כפי שתמיד חלמתם שתראה חנותכם, עם אותם צבעים ואותם מדפים. מחולקת לאותם חדרים שבהם יתגוררו אותם חפצים. ולכל חפץ תוכלו להוסיף סיפור קטן, ולכל פריט תוכלו להרכיב צוות חברים. כי חנות וירטואלית איננה מקובעת. ניתן להזיז הכל ממקום למקום.

וכן מגיע החלק הכי מוצלח בעסקה. העסק הקטן שלכם, שמוכר את המוצרים שלכם שאתם כל כך גאים בהם, שאף פעם לא ידעתם איך תצליחו לשווק אותם ולהביא אותם לתודעתם של אנשים שמעבר לדרי שכונה ג', הופכים בן לילה (או שבועיים) להצלחה אינטרנטית... חנות וירטואלית אחת קטנה, אדם אחד ששלח לינק לחבר ששלח לעוד אחד שקנה ושלח הלאה וכן הלאה וכן הלאה, והמוצרים שלכם מתחילים להתגלגל. וזו חנות וירטואלית אחת קטנטנה. מזל שלא פתחתם קניון.

עכשיו רק צריך לקוות שבאמת תוכלו גם לעמוד בקצב הדרישה, שהלא חנות וירטואלית אינה נסגרת. הזמנות נכנסות 24/7

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פזית ספיר

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131339 צפיות
מסיבת ריקודים נחמדה ביחד עם קייטרינג חלבי זהו שילוב מיוחד ומנצח שיכול רק לעזור באירוע שלכם בגן אירועים הנוצץ .

מאת: פזית ספירהפקת אירועים17/07/131198 צפיות
אין כמו חתונה לבנה של קייטרינג חלבי שהוא בעצם צריך לדאוג לאוכל הטעים שמוגש באירוע של החתונה הנוצצת יותר ויותר ישראלים פונים לאוכל החלבי לצורך האירוע שלהם .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131148 צפיות
מנות טעימות במיוחד אפשר לקבל היום מחברת קייטרינג חלבי שתוכל להעניק לכם אוכל מצוין ללא הוצאה כספית גדולה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131207 צפיות
אירוע טעים ומיוחד במינו יכול להיות בקלות קייטרינג חלבי איכותי כזה שבאמת יעניק לאירוע מאכלים חלביים מתוקים וטעימים שהעין תדע גם לאכול .

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131130 צפיות
אירוע כגון כנס הוא אירוע עסקי ולכן יש להשקיע מאמץ וחשיבה באירוע שכזה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים01/07/13990 צפיות
אם גם יש לכם סתם אירוע צדדי ואין ביכולתם להכין קייטרינג לאירוע יש כיום מגמה הולכת וגוברת של חברות קייטרינג חלבי שנותנות אפשרות גם להזמנות קטנות שמאפשרות לסגור חורים .

מאת: פזית ספירבר אירועים01/07/131026 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים לאירועים כמו בפארק מכיוון שיש פחות צורך במקום להכיון את האוכל וכבר לא לדבר על העשן הכבד שמגיע לכל פינה .

מאמרים נוספים בנושא שיווק רשתי

עדיין מתלבט/ת אם לעסוק בתחום שיווק רשתי? מאמר זה יסביר לך מה זה שיווק רשתי, איך הוא עובד, במה שונה משאר העיסוקים – מידע חשוב ושימושי שיסייע לך לקבל החלטה שיכולה לשנות את חייך.

מאת: מאיר סוויסה שיווק רשתי07/09/152676 צפיות
הובלות בחיפה של פריטים בודדים כאשר חושבים על הובלות בחיפה לבטח גם אתם מדמיינים משאית גדולה וצוות סבלים המתמודד עם תכולה מלאה של דירה. לכן, כדאי לדעת כי חברת הובלות בחיפה מציעה גם שירות הובלות של פריטים בודדים כמו מכונת כביסה, מקרר, ספה, שולחן אוכל וכדומה. שירות הובלות של מטענים קטנים ופריטים בודדים מיועד ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים ומוצע במחירים הוגנים ומשתלמים. לחברת ההובלות יש צי רכבים גדול ומגוון הכולל גם טנדרים ורכבים מסחריים בגדלים שונים וברשותה גם משאיות להובלות קטנות.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי08/05/152035 צפיות
Managing personal finances takes more than just tracking dollars and cents. It is actually more to do with common sense. Managing your finances is something that is learned and most individuals learn the tough way. Take the following advice seriously and learn to implement positive changes into your finances in order to live a happier and stress free life.

מאת: רוי ורלשיווק רשתי09/04/152139 צפיות
It is an unfortunate that the topic of bankruptcy is quite common nowadays.The recent downturn has played a large role. You need to educate yourself so that you can simplify the process. This article is going to give you with that knowledge.

מאת: כתיבת מומחיםשיווק רשתי10/12/142002 צפיות
אם לפני עידן האינטרנט, הדרך היחידה למכירת מוצרים הייתה פתיחה של חנות או עסק והצעת מוצרים למכירה לקהל הרחב, הרי שהיום כל אחד יכול להיות מוכר. אפשר למכור פריטים משומשים שנמצאים כבר ברשותנו ואין לנו עוד צורך בהם

מאת: uppersiteשיווק רשתי18/03/147549 צפיות
עם זאת, מה חשוב לדעת? חשוב להבין שאמנם מדובר על "חבילת השיווק האולטימטיבית" אבל אם אדם שאיננו מקצועי מבצע את הפעולות הללו, הרי שלא רק שהדבר לא יהווה קידום יעיל אלא שהלקוח ישלם על עבודה לא יעילה ועלול למצוא את עצמו נענש על ידי גוגל במקרים מסוימים.

מאת: דניאל seoשיווק רשתי10/03/132047 צפיות
כולנו אוהבים לראות סדרות שקשורות לעולם המשפט, יש הרבה מאוד זוהר בעולם הזה, לפחות בטלוויזיה, אבל המציאות היא הרבה יותר קשוחה בזה. במציאות עורכי דין הם אנשים שעובדים מאוד קשה, לא תמיד מרוויחים הרבה כסף ובאמת, נקרעים בין הרצון לחיות בשקט לבין הרצון להתפרנס

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica