חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לנקות את המחסן? - ד"ר פוליש

מאת: אילון לחמןניקיון05/03/2013806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המחסן בבית צובר בלאגן רב ואבק למכביר. אמנם המחסן צריך להכיל ציוד שאינו בשימוש באופן שוטף, אך אין זה אומר שצריך לבלגן אותו. לפניכם מספר טיפים לשמירה על מחסן מסודר ונקי.

מאת: דוקטור פוליש

במהלך השנה כאשר אנו מסדרים את הבית, אנו נוהגים להעביר חפצים בצורה לא מסודרת ומבוקרת אל המחסן בבית. לרוב בבתים משותפים, המחסן הוא חדר ריק שפשוט הופך למחסן במהלך הזמן ואילו בבתים פרטיים המחסן הוא חדר חיצוני לבית שאמנם מיועד להיות מחסן, אך אין שום סיבה לשמור על בלגן במחסן. עם הזמן וככל שנעמיס את המחסן בחפצים, הבלגן ישרור והלכלוך יחגוג. כיצד אפשר למנוע זאת ?

נתחיל בלעשות סדר בבלגן. חישבו מראש מה אתם מעוניינים להשאיר במחסן ומה עדיף לכם לזרוק. תתפלאו כמה מקום יישאר לכם במחסן. אחרי שהחלטתם מה אתם צריכים להשאיר, סדרו את מה שנשאר בצורה מאורגנת בין דברים שאתם צריכים באופן מיידי ועליהם להיות זמינים לבין דברים שכמעט ואין להם שימוש.  רצוי להתקין כמה מדפים על הקיר במידה ויש מקום, כך תוכלו לנצל מקום נוסף ולהשאיר את הרצפה נקיה ופנויה.

חשוב להעביר סמרטוט לח ויבש על המדפים אחת לשבוע. זיכרו כי המדפים צוברים אבק שמצטבר גם על הציוד המצוי על המדפים. בעזרת ניקוי אחת לשבוע תוכלו לשמור על ניקיון המדפים והציוד. במקביל חשוב לנקות את הרצפה במחסן. לאחר שפיניתם מקום וזרקתם ציוד שאינו בשימוש יהיה קל יותר לנקות את המחסן המלוכלך. במידה ומדובר ברצפה רגילה, שיטפו אותה כמו את שאר חלקי הבית עם סבון, מים ומגב. במידה ומדובר בפרקט חשוב לשמור עליו ולנקות אותו כפי שנמסר מלכתחילה כמו שמנקים פרקט. שיהיה בהצלחה.

דוקטור פוליש יעניק לכם שירותי ניקיון מתקדמים, בזמן אמת ובאיכות מעולה. כאן תוכלו למצוא את מיטב המומחים לניקיון, מפוליש ועד הדברה!
צרו קשר עם ד"ר פוליש -
שיחת חינם 1800-39-39-30

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
ד"ר אילון לחמן, רופא נשים (גניקולוגיה ומיילדות). בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון ומומחה בתחום הגניקולוגיה ומיילדות ומנתח בעל שם ומוניטין. נמנה מבין הגניקולוגים המובילים בארץ  וזאת בעקבות מקצועיות ושיטות חדשניות אותן הוא מיישם בעבודתו באופן תדיר.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אילון לחמן

מאת: אילון לחמןבריאות נשים20/01/147861 צפיות
גיל המעבר הוא תופעה חדשה יחסית, שנולדה עקב כך שתוחלת החיים הוארכה. אם לפני כ-150 שנה, תוחלת החיים של נשים הייתה עד גיל 50, כעת תוחלת החיים בעולם המערבי היא עד גיל 84.

מאת: אילון לחמןבריאות נשים22/12/131195 צפיות
בדיקת האולטרסאונד היא בדיקה שבה מתאפשר מבט על העובר ברחם בזמן אמת ובחינת מצבו הבריאותי ותנועותיו, דרך שידור של גלי קול וקליטת הדים מוחזרים. בדיקות האולטרסאונד נועדה למטרות רבות במהלך ההריון, כמו: קביעת מיקום ההריון ותקינותו, בדיקת מספר העוברים, תיעוד גיל ההריון, ביצוע בדיקות אנטומיות כמו שקיפות עורפית וסקירת מערכות, הערכת משקל העובר וקביעת מיקום השלייה.

מאת: אילון לחמןבריאות נשים04/11/13950 צפיות
בימים האחרונים השתתפתי בכינוס שדן בעתיד הרפואה ההריונית והעוברית בנוכחות מנהלי מחלקות בכירים מכל הארץ. במהלך הכינוס הועלתה בין השאר סוגיית העישון בקרב נשים הרות. בכינוס אף הועלתה הצעה להמליץ לנשים מעשנות, להפסיק לעשן שלושה חודשים לפני הכניסה להריון.

מאת: אילון לחמןבריאות נשים13/10/13894 צפיות
נשים רבות שהשימוש בגלולות למניעת הריון לא נוח עבורן, יכולות מזה מספר שנים להשתמש במדבקות למניעת הריון. המדבקות האלה, כך מסתבר, נוחות לשימוש ובעלות אפקט זהה לזה של גלולות.

מאת: אילון לחמןבריאות נשים03/10/131054 צפיות
כריתות רחם הן ניתוח נפוץ בקרב נשים. ניתוח זה מתבצע דרך הבטן או הנרתיק, בהתאם לאופי הבעיה: רחם שרירני, גידולים ממאירים, דימומים שאינם סדירים, צניחת רחם ועוד.

מאת: אילון לחמןבריאות נשים01/08/131053 צפיות
חלק מהנשים ההרות מרגישות שהן עצמאיות מספיק ומעוניינות "להרגיש" את חווית הלידה, ולכן בוחרות ללדת בבית בלידה טבעית. בישראל מדובר במיעוט של נשים שבוחרות ללדת בבית.

מאת: אילון לחמןבריאות ורפואה כללי02/06/131629 צפיות
לעתים עולות מספר שאלות בנושאי הריון שלא תמיד יודעים כיצד לתת עליהן מענה. הפוסט הנ"ל בא על מנת לעשות סדר בדברים.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211488 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181261 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181314 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171803 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171957 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171649 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161609 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica