חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על טיולון לתינוק

מאת: שירה טהורות06/03/2013771 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שצריך לדעת על טיולון לתינוק
כאשר התינוק שלכם מתחיל לשבת זה הזמן לבחור עבורו טיולון לתינוק שיחליף את העגלה הכבדה והגדולה ששירתה אתכם נאמנה עד כה. בדרך כלל השלב הזה מגיע בסביבות גיל חצי שנה, אז גם התינוק מתחיל להתעניין יותר ויותר בסביבה וירצה לראות את הדרך והנוף בטיולכם מחוץ לבית. בשונה מעגלה, טיולון לתינוק הוא לא סגור והוא אינו עוטף לחלוטין את הגוף, אלא מאפשר לשבת בנוחות אך עם זאת בצורה בטיחותית בעזרת קשירה מתאימה של רצועות.

בבואכם לבחור טיולון לתינוק יש להתייחס למספר פונקציות. ראשית כדאי להתייחס למשקל. בשונה מעגלה הטיולון צריך לשרת פעוט שדקה אחת ידרוש את עצמאותו ויתרוצץ סביבכם, וברגע אחר ירצה להתכרבל, לישון או לשבת. כך תמצאו את עצמכם רגע אחד נסחבים עם טיולון ריק שלצדו פעוט שמתרוצץ ושיש להשגיח עליו בשבע עיניים, וברגע אחר יהיה עליכם להרים טיולון ובתוכו ילד עקשן המסרב לעלות לבד את המדרגות שלפניכם. בקיצור כדאי לקנות טיולון לתינוק שיהיה לכם נוח ופשוט להרים, להוריד ולהסתובב אתו, גם כשתהיו עייפים ומותשים מיום ארוך.

פונקציה נוספת שכדאי להתייחס אליה בבואכם לרכוש טיולון לתינוק היא הגלגלים. לשם הנוחיות שלכם רצוי מאוד לבחור בטיולון שגלגליו מאפשרים לכם תנועה חלקה וטובה. כדאי לבדוק זאת בטרם הקניה ולשם כך מומלץ להסתובב מעט עם הטיולון בסביבת החנות. בנוסף, כדאי לבחור בטיולון שיש לו גלגלים איכותיים שלא ישחקו במהרה, כי אחרי הכול מדובר במוצר שיסתובב אתכם לא מעט, יתכן שגם במשטחים פחות נוחים כמו חצץ או שביל טבעי.

אלמנטים נוספים שכדאי לשים לב אליהם הם הבד, שיהיה איכותי וניתן לניקוי, מצבי הישיבה כאשר ההעדפה היא לכמה שיותר מצבים, ומקום האחסון כשההמלצה היא לשים לב אם יש לכם מספיק מקום על הטיולון להניח את החפצים שתיקחו אתכם. מעבר לכל אלה רצוי לבחור טיולון לתינוק שהקיפול שלו נוח וקומפקטי. הדבר יקל עליכם במצבים שונים בחיי היום-יום.

אם קניתם עגלה בעלת שלדה שעליה מלבישים אביזרים בהתאם לצורך, תוכלו לוותר על קניה של טיולון נפרד ופשוט לחבר את מצב הטיולון על השלדה שלכם. היתרון הגדול בכך הוא כמובן שחסכתם לכם קניה של טיולון חדש, ושאתם יכולים להמשיך וליהנות משילדה חזקה בעלת גלגלים איכותיים וקיפול נוח ולהמשיך ולחבר את כל האביזרים הנלווים שהיו לכם בעגלה עד כה.

 



תגיות המאמר: טיולון לתינוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה ט

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132066 צפיות
לא אחת קיים בלבול בקרב האוכלוסייה בין עולם הפסיכולוגיה לתחום הפסיכיאטריה, וזאת ככל הנראה משום ששני המקצועות נוגעים לנבכי הנפש. אולם, למען האמת מדובר בשני מקצועות שונים לחלוטין, שלכל אחד מהם מסלול לימודים משלו והכשרה מקצועית אחרת. אז מהם בדיוק ההבדלים בין השניים ואיך יודעים למי לפנות כשיש בעיה הדורשת טיפול?

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132013 צפיות
פסיכולוג הוא מטפל בעל הכשרה מקצועית, ויש בידיו את הניסיון והכלים לעזור בבעיות נפשיות שונות ומגוונות. הפסיכולוגים משתמשים בגישות טיפוליות שונות, אך המשותף לכולם היא המטרה לעזור לפתור בעיה של המטופל או למנוע אותה מראש. בבואכם לבחור אישיות טיפולית מקצועית רצוי לפנות אל פסיכולוג מומלץ שנבחר בקפידה. הנה כמה סיבות טובות לכך:

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131994 צפיות
לא פשוט למצוא פסיכולוג מתאים, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים איש מקצוע בתחום זה. קיימים מבחר פסיכולוגים מומלצים, אבל איך בעצם יודעים שהם מתאימים לכם ואיך בוחרים? כדי לעזור ערכנו עבורכם מספר המלצות בדרך אל הטיפול, הכוללים דברים שכדאי לעשות או לחלופין שעדיף להימנע מהם.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131959 צפיות
כאשר ילד צריך טיפול פסיכולוגי, הדבר עלול להרתיע ולהבהיל את ההורים, במיוחד אם עד כה מעולם לא היו זקוקים לשירות של פסיכולוג ואינם נתקלו בילדים שזקוקים לטיפול כזה בסביבתם הקרובה. אולם, טיפול פסיכולוגי בילדים הוא שכיח ונפוץ, ויכול לסייע רבות לילד, כך שכלל אין צורך להירתע ורצוי שלא לדחות את הפנייה. ניתן לטפל בילדים כבר בגיל הרך, וכן לטפל בילדים גדולים יותר בגילאי בית ספר וילדים בשלב גיל ההתבגרות, כאשר סוג הטיפול מותאם כמובן ספציפית לגיל ולמקרה.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131989 צפיות
נפש האדם היא סבוכה ומורכבת, וכאשר קיימת בעיה כלשהי, ניתן לפנות אל פסיכולוג, מטפל מקצועי שבידיו ארגז כלים להתמודדות עם מגוון קשיים נפשיים. במקרים רבים טיפול פסיכולוגי נוחל הצלחה, גם אם לעיתים לוקח זמן ארוך עד שהן המטופל והן הסביבה מרגישים בשינוי חיובי. אולם, גם לטיפולים אצל הפסיכולוג אין מאה אחוזי סיכויי הצלחה, כאשר לאי הצלחה יכולות להיות סיבות רבות.

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/131932 צפיות
הורות זה דבר טבעי, מאז ומעולם הולידו בני האדם צאצאים ולא נדרשו ללימוד מיוחד על מנת למלא את התפקיד נאמנה. מצד שני הדרכות הורים הפכו לנפוצים מאוד ומבוקשים על ידי הורים רבים בכל רחבי הארץ. אז מדוע בעצם ללכת אל הדרכה כזו? הנה כמה סיבות טובות:

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/132066 צפיות
טיפול משפחתי הוא טיפול פסיכולוגי שנועד לפתור בעיות שונות ומגוונות בתוך הגרעין המשפחתי. הנחת היסוד של טיפול כזה היא שהיחיד או הפרט הוא לא אטום בודד, אלא חלק ממערכת גדולה יותר, ושבכוחה של אותה מערכת משפחתית להשפיע על הפרטים המרכיבים אותה. הטיפול שם דגש הן על הפרט והן על מערכות היחסים בין הפרטים בתוך המשפחה, ולפיכך כולם יחד שותפים לתהליך. הדגש יכול להיות על מערכת היחסים שבין ההורים, על מערכת היחסים שבין ההורים לילדים, על מערכת היחסים בין הילדים, או שילוב של מערכות היחסים השונות.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214010 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204593 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204639 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica