חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מים מינראליים/מתקני מים - לשתות ישר מהטבע

בשנים האחרונות, רוב המשרדים והמוסדות מחזיקים מתקני שתייה, אשר מאפשרים שתייה של מים מינראליים, מים נקיים, אשר שייכים לאחת החברות הגדולות בתחום. רוב המשרדים והמוסדות השונים, ויתרו על האפשרות להגיש מים מהברז.

ובכן, אי אפשר להאשים אותם. איכות המים בישראל נמצאת בירידה מזה שנים, יותר ויותר פעמים אנו שומעים על זיהומי מים, קריסה של צינורות קיימים, חשש למחלות ועוד. זו הסיבה שמשרדים ומוסדות המכבדים את עצמם, מחזיקים מיני בר מים, ממנו אפשר ליטול הן מים קרים והן מים חמים במידת הצורך. בשנים האחרונות, גם בבתים הפרטיים אנו מגלים לא מעט מטבחים אשר יש בהם בר מים.

אז נכון, תמיד אפשר להתקין מסנני מים, אשר יאפשרו לנו לשתות מים נקיים, אך הם לא יהיו מטוהרים ונקיים כמו מים מינראליים המוגשים לנו מתוך בר מים או מתקני מים ביתיים.

ישנם מספר דברים חשובים שצריך לדעת, בטרם בוחרים לרכוש בר מים. ראשית, מדובר במים הנמכרים לנו מטעם אחת החברות של מים מינראליים. אותם חברות, מהם אנו מזמינים את המתקן, מביאות לנו גם מיכלים גדולים של מים מינראליים, אותם מניחים על המתקן, ומחברים לצינור אשר דרכו עובר המים אל הברז, ודרך הברז אנו יכולים למזוג לנו מים.

במשרדים או במוסדות שונים, אותם מתקנים, דורשים כמובן כוסות אותן יש לקנות בעצמנו. שם משתמשים בכוסות פלסטיק בעוד שבבית אצלנו, נשתמש בכוסות רגילות. הבדל נוסף בין בר מים ביתי למתקן שתייה משרדי הוא, עצם העובדה שבר המים הביתי, יכול להיות קטן מאוד, לא תמיד יכיל מיכל, אלא לפעמים יכיל מטהרי מים, וכך נהנה ממים רגילים שעוברים טיהור. הבר יונח על השיש, בדיוק כמו היה מכונת קפה או כל מכשיר אחר. מתקן המים המשרדי יהיה גדול יותר, מאחר והוא צריך לשמש את כל עובדי המשרד ואורחיו. בשני המקרים, יש לשמור על הניקיון של הפייה, על מנת שלא יצטבר שם לכלוך ואבנית, אשר יגרמו לזיהומו.

נקודה נוספת חשובה היא, לזכור להזמין את מיכלי המים למשרד, לפני שהמיכל האחרון נגמר. החברה בדרך כלל באה באותו יום או יום למחרת, להביא מיכלים חדשים (הכמות תלויה בצרכים של המשרד), הם ידאגו לחבר את המיכל הראשון, כאשר שאר המיכלים תצטרכו לחבר בעצמכם, שתגיע השעה לכך.

מים מינראליים, כמו שאוהבים לומר, הם מים מהטבע. הם מים נקיים ומטוהרים. עם זאת, אסור לשכוח, שגם הם עוברים תהליך מסוים במפעלי החברה, ולא אחת תהליך זה נפגם. רק בשנת 2009, היה מקרה חמור של זיהום, שגרם להורדת אלפי בקבוקים של מים מינראליים מהמדפים בגלל זיהום. לכן חשוב לשים לב, לא רק עם איזו חברה עובדים, אלא גם לקרוא מעת לעת בעיתון, מה מתרחש, כדי לא לגלות, שאתם צורכים מים מזוהמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף יהלומי

מאת: אסף יהלומישיער24/03/131131 צפיות
אי שם בשנות התשעים החל להיכנס לחיינו המושג, החלקת שיער. שנים ידענו ודיברנו על החלקה אבל זה לא קיבל את המינוח הזה, עד שפתאום מעצבי שיער מובילים יותר ומובילים פחות החלו לפרסם החלקות שיער מסוגים שונים שהם עושים, ומה אתם יודעים בנות ישראל רצו להחליק את שיערן. עד היום אגב מעצבים מחליקים שיער.

מאת: אסף יהלומיגינון24/03/13944 צפיות
כשהיינו צעירים, בני 15-16, נהגנו לעבוד בחופשות בגינון, זה נראה לנו עבודה פשוטה וקלה, גוזמים ענפים, מקצרים עשבים קצת חם , אבל בגדול זו עבודה טובה למי שאוהב לעבוד בשטח. כשגדלנו הבנו שגינון זו עבודה לאנשים רציניים, שמוכנים להשקיע קצת יותר מחודש חודשיים בתחום. אז התחלנו להעסיק גננים.

מאת: אסף יהלומיקורסים וסדנאות24/03/131470 צפיות
אם תמיד סיפרו לכם שיועצי השקעות זו עבודה משתלמת - הם צדקו. למרות שהשוק לא פשוט, ולמרות שהלקוחות לא תמיד מרוצים, העבודה כיועץ השקעות היא עבודה שמכניסה לא מעט כסף, בעלת תנאים מעולים וקביעות. חולמים להיות יועצי השקעות? החלום לא רחוק. היום כל אחד יכול לקחת קורס בנושא מבלי כל תואר אקדמי או ידע קודם בתחום.

מאת: אסף יהלומילימודי שפות24/03/131029 צפיות
תארו לעצמכם שאתם הולכים לראיון עבודה או לפגישה חשובה עם לקוח עסקי בינלאומי פוטנציאלי שיכול להניב לעסק שלכם עשרות ואולי מאות אלפי שקלים, ואולי - יותר. כל הראיון מתקיים באנגלית, ובמהלך השיחה אתם משתמשים במילה שנראית לכם תמימה למדיי

מאת: אסף יהלומירשלנות רפואית24/03/131156 צפיות
במהלך שני העשורים יש הכפלה של כמות התביעות כנגד רופאים ומוסדות רפואיים בגין רשלנות רפואית, זה לא שהרופאים הפכו פחות טובים או שהמוסדות הפכו מרושלים יותר, אלא זה העיקרון הצרכני והתודעתי. אחנונ למדנו יותר על הזכויות שלנו כמטופלים ואנחנו עומדים על הדרישות שלנו לקבל טיפול איכותי ונכון.

מאת: אסף יהלומיריהוט 24/03/131049 צפיות
בסקר שנערך בשנת 2004 על ידי מכון גיאוקרטוגרפיה, 70% מהנשאלים ענו כי סובלים מחום במשך רוב חודשי השנה. קיימות שלוש דרכים להעברת חום: העברה- ממוצק למוצק (לא כל כך רלוונטי לגבינו כיוון שלרוב אנו מרכיבים נעליים, המבודדות אותנו טוב מהאדמה), הסעה- דרך מעבר גזים (רוב רובו של החום המעיק עלינו, והפיתרון היחיד לבעיה זו הוא מיזוג אוויר), וקרינה (חלק נכבד, כחמישית מהחום שאנו מקבלים מהסביבה).

מאת: אסף יהלומיניקיון06/03/131019 צפיות
נדמה שאחד המקצועות הכי מעניינים בתחום הניקיון הוא ניקוי חלונות בגובה. מי לא היה רוצה לרחף מדי יום בין שמיים לארץ, כמו ציפור, לעשות סנפלינג, ולהשקיף על העולם מגבוהה. טוב, יש מי שמפחד מזה אבל מי שלא יכול ליהנות מעבודה מאתגרת ומעניינת.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205264 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205184 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205488 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205577 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195886 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196092 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183089 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica