חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ משכנתאות

מאת: בר רפאליחוק ומשפט - כללי10/03/2013917 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

לפני שניגשים לעניין הכול כך כבד ומשמעותי הזה של לקיחת משכנתא כדאי מאוד להיעזר בכל הנושא של ייעוץ משכנתאות. כאשר מחליטים על לקיחת משכנתא זה ללא ספק צעד רציני וההתחייבות במקרים רבים היא לכמה עשרות שנים ויכולה להגיע גם אפילו עד עשרים או שלושים שנה. הסכום כסף אותו מקבלים במהלך לקיחה של משכנתא הוא גדול מאוד, פעמים רבות זוהי ההלוואה הגדולה ביותר אותה לוקח אדם במהלך חייו.

ההתחייבות היא גדולה ומשמעותית ועל מנת לוודא כי אתם עושים את זה תוך כדי בחינה של כל האפשרויות וכל ההטבות שיכולות להגיע לכם כדאי מאוד שתלכו לשמוע דברים שקשורים לכך, ואת זה עושים בעזרתו של ייעוץ משכנתאות. בנקים שונים מציעים נושא של ייעוץ משכנתאות ויכולים להציע לכם מהם כל הדרכים לקחת משכנתא ואיפה כדאי לכם לעשות את זה. אולי עדיף שתלכו לשמוע ייעוץ משכנתאות אצל חברה חיצונית לבנק מפני שתמיד כדאי לשמוע דעה ממישהו אובייקטיבי ולא מהבנק שגם יכול להציע לכם את אותה משכנתא.

דבר חשוב נוסף כאשר מחליטים על לקיחת משכנתא הוא הנושא של ביטוח משכנתאות וזה עניין חשוב מאוד מפני שאין לדעת בתקופה של כל כך הרבה שנים קדימה אילו דברים יכולים לקרות ואולי חס וחלילה יכולים לקרות כל מיני דברים שלא יאפשרו לכם לשלם את המשכנתא עליה התחייבתם. ביטוח משכנתאות יכול למנוע את הדברים האלה ולעזור לכם לשלם במידה ונקלעתם לבעיה כלשהי. גם הנושא של ייעוץ משכנתאות יכול לעזור לכם לבחור את ביטוח המשכנתא הנכון והמתאים ביותר עבורכם ולכן כדאי להיעזר בו. משכנתא היא החלטה גדולה וחשובה ולפני שלוקחים את הצעד הגדול הזה כדאי לשמוע כמה שיותר פרטים מכמה שיותר גורמים מקצועיים מפני שכל אחד מציע תנאים מעט שונים.

יש שלבים בלקיחת משכנתא וצריך לדעת אותם, אך לא כולם מודעים לכך וצריך אדם מקצועי המתמחה בתחום בכדי שיסייע בבחירת המשכנתא המתאימה. ניתן למצוא מאמרים בנושא משכנתא שיכולים לעזור לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בר רפאלי

מאת: בר רפאליאימון אישי11/09/131118 צפיות
קואצינג, או אימון אישי בעברית, הוא תהליך שצבר תאוצה בלתי רגילה בעשור האחרון, שבו בעצם אדם הולך לייעוץ מקצועי במטרה לשפר היבטים מסוי

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131075 צפיות
ציפוי שיש משמש כיום יותר ויותר מעצבי פנים עבור שיפור מראה בית המגורים . ציפוי שיש עשוי להתאים לחלקים שונים בבית המגורים שלנו ל

מאת: בר רפאליעיצוב פנים18/07/131190 צפיות
החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש לבית המגורים עשויה לעשות במקרים רבים את ההבדל בין בית מגורים רגיל לבית מגורים שנראה יוקרתי ומעוצב בקפידה . החשיבות הדקורטיבית של עמודי שיש למטבחים לבנים היא רבה מאוד במיוחד בכל הקשור לחלק העיצוב של בית המגורים שכן עמודי שיש מקנים למרחב פנימי של

מאת: בר רפאליפרסום באינטרנט09/07/131306 צפיות
עולם הפרסום היום הוא עולם אכזרי במידה רבה, אשר מחדיר לנו מוצרי פרסום מכל עבר - מוצרי פרסום מגיעים אלינו משילוטי חוצות, פרסומות בטלוויזיה, מודעות בעיתון, אתרים באינטרנט, וערוצי שיווק רבים נוספים. המפרסמים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי שאנחנו כקהל נהיה חשופים לסביבת מוצרי פרסום שלהם.

מאת: בר רפאליריהוט 02/07/131845 צפיות
בתים רבים מחפשים מזנונים לטלויזיה. ישנם שימושים שונים שאפשר לעשות עם מזנונים לטלויזיה, מעבר להיותם מוסיפים רבות לעיצוב הבית והסלון וליופיו החיצוני

מאת: בר רפאליעיצוב פנים16/06/131307 צפיות
בבואו של הצרכן הישראלי לבנות ביתו אחרי זמן מה עולה השאלה כמה כיורים להתקין בבית ? ומדובר בשאלה פרקטית וטובה . מדוע ? ובכן , התקנה של כיורים בבית מבטיחה נוחות וכעת נביא לכך דוגמאות . סוג הכיורים עליהם אנו מדברים הוא כיורים מפורצלן ומדוע כיורים מפורצלן ? ובכן , כיורים מפורצלן הם הכיורים הנפוצים ביותר בעלי המחיר ההגיוני ביותר למוצר שימושי כגון כיור . כיורים מפורצלן נהוג להתקין במקומות רבים בבתים ( לא שכולם עושים זאת כמובן ) ובשל כך נתייחס אליהם כאל סוג הכיורים ה – " דיפולט " .

מאת: בר רפאליבניין ואחזקה - כללי16/06/131072 צפיות
משטחי שיש משטחי שיש למטבח הינם משטחי עבודה פופולאריים מאוד בישראל ובעולם כולו. הסיבות לכך הן רבות ומגוונות. שיש הוא חומר שמתאים מאוד לעיצוב הבית גם בגלל היופי שלו וגם בגלל הפונקציונאליות שלו, ולכן, בעיקר מסיבה זו הוא זוכה לפופולאריות רבה, אך לא רק בגין סיבה זו.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231629 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212074 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211928 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211585 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211260 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201805 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica