חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה תעדיפו מיחזור או תיקון אייפון?

מאת: שירה לויטכנולוגיות חדשות13/03/20131276 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קנייה ומכירה של אייפונים ניידים משומשים

כולנו מכירים את הדילמה שמלווה קנייה של אייפון חדש, גם אם צריך תיקון אייפון וגם אם הוא במצב תקין לחלוטין. ההתמודדות המחודשת עם נציגי השירות של חברות הסלולר, החבילות השונות שמרוב פרטים, אותיות קטנות, תעריפים מוזלים ולא מוזלים ומבצעים שהולכים ובאים בכל יום או שבוע מבלבלות את הצרכנים והתחושה הכללית שאתה מספר ולא בן אדם, מביאה צרכנים רבים שרוצים להנות משירות טוב בכל הקשור לקנייה אייפונים ושל מכשור נלווה לטלפונים אלו למצוא אלטרנטיבות בשוק הפרטי.

בשנים האחרונות ישנה תנופה של ממש בכל הקשור למכירת אייפונים משומשים בחנויות ששייכות למגזר הפרטי. בחנויות אלו ניתן לרכוש אייפונים הדורשים תיקון פשוט, אך גם אייפונים משומשים תקינים לחלוטין. צרכנים רבים פונים לחפש תשובות לתחושות הקשות שמגיעות מחברות הסלולר בחנויות הקטנות, שמביאות אייפונים משומשים וסמרטפונים של חברות שונות, חלקם דגמים ישנים ואהובים שכבר אי אפשר להשיג דרך חברות הסלולר וחלקם דגמים חדשים שמתחרים בגאווה עם מחירי הטלפונים האלו אצל החברות הגדולות והמוכרות.

חבילה מושלמת במקום אחד

חברות פרטיות איכותיות מציעות לא רק מכירה של טלפונים ניידים, אייפונים ואחרים, משומשים באיכות טובה, אלא גם קנייה מהציבור הפרטי שרוצה להיפטר מאותם טלפונים ניידים שנשכחו מאחור וחברות הסלולר מסרבות לקבל אותם במסגרת recall או כל שיטה אחרת שנהוגה כיום בכל כך הרבה תחומים אחרים ("תן לנו את הישן שלך ואנחנו ניתן לך חדש" וכו'). היתרון של חברות שמתעסקות ב-recall  כזה הוא היכולת להיפטר מהמכשירים הישנים, לעשות מכך כסף ובעצם לחסוך במקום ובהתעסקות עם כל המכשור שמצטבר בבית ומעלה אבק.

אותו מכשור שעבורנו נראה כל כך מיותר עובר עכשיו לידיים של לקוחות אחרים, שמחפשים את המוצרים האלו דרך חנויות לממכר אייפונים משומשים. כך כולם מרוויחים - המוכרים נהנים מסילוק של המוצרים המיותרים להם ורווח נקי ישר לכיס, הקונים מקבלים את המוצר בו חשקו מבלי להתעסק עם הבירוקרטיה של חברות הסלולר והשירות הבעייתי לפעמים שלהן והסביבה שלנו נהנית מעוד מוצר ממוחזר שמחליף ידיים ולא נזרק אל הפח ללא שימוש וללא יכולת מיחזור.

ובכל זאת...למה לקנות משומש?

לא כל הצרכנים יסכימו מיד לקנות אייפון משומש או ממוחזר. המחשבה על וירוסים, בעיות שאנחנו לא יודעים עליהן ורצון להתהדר במכשיר חדש ובוהק, עלולים להביא רבים לוותר על התענוג. אבל ישנן כמה סיבות שמחזקות את הטענה שמיחזור ומכירה של אייפונים משומשים הוא הפתרון עבור רבים מאיתנו. הסיבה הראשונה היא כלכלית. חברות הסלולר מחייבות את הצרכנים להיכנס להסדרי תשלום ארוכי טווח ולהתחייב למספר תשלומים רב, חנויות שמציעות אייפונים משומשים למכירה, מציעות את המכשיר במחיר אחיד וקבוע ואין צורך להתחייב לתשלומים רבים ואפילו במידה ותצטרכו תיקון אייפון למכשיר שכבר רכשתם הם ישמחו לעשות זאת במחיר סביר שלא מחייב אתכם בחוזה דרקוני.

מתי תעדיפו תיקון אייפון על פני קניית משומש?

בנוסף, החששות לגבי איכות האייפונים המשומשים יימנעו במידה ותבחרו בחנות ממכר טלפונים ניידים משומשים שהיא אמינה ומוכרת. תוכלו לקבל את כל האינפורמציה על מצב הטלפון הנייד שאתם קונים, על התיקון שעבר או על המצב שלו כשהתקבל בחנות. העובדה שיש לכם פנים וכתובת מסודרת לפנות אליה במידת הצורך, ואין צורך להמתין שעות או לקחת חופש מהעבודה כדי לבדוק משהו לגבי המכשיר הנייד שלכם בתחנות השירות של החברות המוכרות, מסייעת גם היא להחלטה לבחור בטלפון נייד משומש. במידה ומחיר התיקון גבוה בעשרות אחוזים ממחצית עלותו של מכשיר חדש, כדאי להעדיף רכישת אייפון חדש או משומש על פני תיקון אייפון שברשותכם.

לבסוף, המחשבה כי תרמנו בקצת לאיכות הסביבה, בכך שבחרנו שלא לקנות טלפון נייד חדש אלא לקבל באהבה טלפון נייד משומש ואיכותי שהיה נזרק לפח בלי שום סיבה, עוזרת גם היא להחלטה להתנסות ברכישה של טלפון בשיטה זו.

אין ספק שהיום יותר מתמיד, אנשים מחפשים פתרונות צרכניים שישרתו אותם ולא את החברות הגדולות. כצרכנים מותר לנו לדרוש שירות אישי ונוח, תיקון אייפון ולא החלפתו, כתובת קבועה לפניות במקרה של תקלות או בעיות ומחיר מצוין ומשתלם ללא התחייבויות ארוכות טווח שכולאות אותנו במלכודות כאלה ואחרות. חנויות פרטיות לקנייה ומכירה של אייפונים מספקות את הפתרון המלא.

בתחום תיקון אייפון תל אביב היא אחת הערים המובילות בארץ. תוכלו למצוא בה מעבדות רבות לתיקון אייפונים וכתוצאה מהתחרות יורדים מחירי התיקון והשירות. אז אל תתעצלו ותגיעו לתל אביב (אם אתם לא גרים בה כבר) ותוכלו להנות ממגוון רחב של מוצרים ושירותים לתיקון האייפון שלכם. רוב המעבדות יציעו לכם גם אפשרות לקנייה ורכישה של אייפונים משומשים כך שתוכלו להנות ממחירים מוזלים ולהתחדש במכשיר ללא חת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה לוי

מאת: שירה לוישיער11/04/131199 צפיות
בימינו השתלת שיער הינה דבר נפוץ, אך לא כולם יודעים שיש מספר סוגים של השתלת שיער והם שונים במהותם זה מזה. מרבית האנשים מכירים את שיטת השתלת הרצועה אך לא רבים מכירים שקיימות שיטות נוספות. שיטות נוספות להשתלת שיער במאמר שלפניכם.

מאת: שירה לויתחבורה ורכב - כללי11/03/131267 צפיות
תהפוכות ושינויים עברו על ייצרני הקלנועיות בארץ ובעולם על מנת להתאימן לצרכיהם המשתנים של הלקוחות. אם בתחילת הדרך נראו דגמים בודדים של קלנועיות הרי שכיום ניתן לראות מגוון עצום של קלנועיות עם מאפיינים ייחודיים לכל דגם ודגם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: שירה לויהפסקת עישון 14/01/138965 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד על ההבדלים בין עישון סיגריה רגילה לבין עישון סיגריה אלקטרונית ולגלות את יתרונותיה הבולטים של הסיגריה האלקטרונית. הסיגריה האלקטרונית מהווה תחליף בריא יותר לסגריה הרגילה ובכך מפחיתה את הצורך בעישון אצל האדם.

מאת: שירה לויעיצוב14/01/131357 צפיות
תאורת בית הינה מבין הגורמים בעיצוב פנים אשר ניתן לרכוש בכל עת, גם לאחר סיום בניית הבית. לכן איננו צריכים לייחס חשיבות רבה לבחירת תאורה בטרם בניית בית, או שיפוצו. אלא ניתן להשקיע בכך את מירב תשומת הלב בכל שלבי הבנייה או השיפוץ.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162019 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161913 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161645 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143390 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142678 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144381 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138347 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica