חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוחרים באופניים הנכונים

מאת: אופניים-חשמליותאופניים17/03/2013953 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות ניתן לראות מודעות רבות של אופניים חשמליים להשכרה וכן אופניים חשמליות למכירה. אם אתם מעוניינים להתנסות בחוויית נסיעה באופניים עם מנוע בוודאי תשמחו לקחת אופניים למספר שעות של התנסות, אך אם אתם מחובבי האופניים המושבעים קרוב לוודאי שתתעניינו באופניים המוצעות למכירה. מאמר זה יגולל בפניכם מה הן הנקודות החשובות בעת בחירת אופניים עם מנוע חשמלי ומהם כללי התחזוקה של אופניים אלו.

הבחירה הנכונה של האופניים

בחירת אופניים חשמליות המיועדות למכירה יכולה להיות משימה פשוטה או משימה מורכבת ביותר. הכל תלוי בסדר העדיפויות שלכם ובהגדרה של בדיקות מדויקות טרם הרכישה:

• מטרה - הדבר הראשון אותו יש לעשות הוא להחליט מהי המטרה שלשמה אתם מחפשים אופניים חשמליות למכירה. בהתאם לתשובה שלכם המוכר יוכל להציע לכם את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלכם. כאן חשוב מאוד להגדיר למוכר בחנות האם אתם מתכננים לנסוע כל יום למרחקים ארוכים (לעבודה וחזרה), האם אתם מעוניינים להצמיד לאופניים את מזוודת העסקים שלכם או להסיע כל יום בדרך לעבודה את הילד לגן, האם אתם מתגוררים במושב או קיבוץ או שמא המסלולים שלכם עירוניים לגמרי ועוד. התשובות הללו יתנו למוכר הערכה באשר לדפוס המשתמש שלכם באופניים חשמליות ובהתאם הוא יוכל להציע לכם דגם או שניים המתאימים לכם.

• נתונים אישיים - הנתונים שלכם ישפיעו על האופניים המתאימות לכם ולכן חשוב מאוד לא להתבייש ולומר למוכר כמה אתם שוקלים ומה הגובה שלכם. זכרו, ביישנות יכולה לגרר קנייה של דגם אופניים אשר אינו מתאים לכם.

• אחסון - אם אין לכם מקום חיצוני ואתם מתכננים לגרור את האופניים קומה או שתיים במדרגות, קרוב לוודאי שאינכם מודעים למשקל של אופניים חשמליות סטנדרטיות. כאן ההמלצה היא לבחור אופניים חשמליות קלות משקל אשר ניתן לקפל, לסחוב בקלות ולמקם בקרבת מקום אליכם.

נקודות חשובות

טיפולים- חשוב לקחת בחשבון כי אופניים צריכים טיפול יסודי מדי חודשיים שלושה, דבר אשר יבטיח את אריכות ימיהם.

סוללה- לא לתת לה להתרוקן לגמרי (בדיוק כמו מיכל הדלק של הרכב).

שרשרת- לא לשכוח לשמן לעיתים קרובות עם חומר סיכה מיוחד המיועד לכך.

לחץ אוויר- תמיד יש להקפיד על לחץ אוויר בהתאם להוראות יצרן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

EcoFun | אופניים חשמליות

אקופן היא חברה המתמחה בעיצוב פיתוח ובניית כלי תחבורה חשמליים אישיים
תחום התחבורה החשמלית האישית הוא תחום מתפתח בעולם ועכשיו גם בישראל.
האג'נדה של אקופאן היא לקדם את התחום ולהצעידו קדימה בישראל.

לפרטים:

03-6826001

http://ecofun.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופניים-חשמליות

מאת: אופניים-חשמליותאופניים28/05/13872 צפיות
מחפשים פתרון התניידות נוח, פשוט וידידותי לסביבה? אם כן, אופניים חשמליות הם בדיוק הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אם אתם מתגוררים בעיר גדולה או אולי ביישוב קטן ומעוניינים להגיע מנקודה לנקודה, אך לא באמצעות רכב או תחבורה ציבורית, האופניים האלה יעשו עבורכם את העבודה מצוין ויחסכו לכם זמן, כסף, וכל זאת לצד הנאה רבה.

מאת: אופניים-חשמליותאופניים28/04/131001 צפיות
כיום, ניתן לראות כי רבים מרוכשי האופניים בוחרים דווקא בסוג החדש והמעודכן אשר כולל מנוע וסוללה המאפשרים להגיע במהירות למקומות רבים וללא מאמץ. עם זאת, מה עושים אם זה לא מכבר נרכשו אופניים חדשות ומשוכללות ואין צורך להחליף אותן באחרות?

מאת: אופניים-חשמליותאופניים20/12/12936 צפיות
בשנתיים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים להגיע לעבודה ולנקודות שונות ללא מאמץ וזאת באמצעות אופניים חשמליות מתקפלות. אם בעבר, רבים לא ראו נסיעה באופניים כדרך אטרקטיבית להגיע לעבודה משום המאמץ הפיזי הכרוך בפעולה זו, כיום המצב השתנה.

מאת: אופניים-חשמליותאופניים16/12/12966 צפיות
בשנים האחרונות, עלתה הפופולאריות של האופניים החשמליות. ניתן לייחס זאת למספר גורמים. ראשית, כמובן, ההיבט הכספי. כיום, אחזקת רכב הופכת למשימה בלתי אפשרית עבור רבים, ומשימה כמעט בלתי אפשרית עבור אחרים.

מאת: אופניים-חשמליותאופניים22/11/12931 צפיות
זה לקח זמן מה, אבל בסוף השתכנעת. יכול להיות שזה בגלל הפקקים, הוצאות אחזקת המכונית העצומות או אפילו שלילת הרישיון שלך, אבל העובדה היא שכל ההמלצות עזרו, והחלטת גם אתה להצטרף לאוכלוסיית רוכבי האופניים החשמליים. הנה שלושה טיפים שיסייעו לך לבחור אופניים חשמליים שיתאימו לצרכים שלך כמו כפפה ליד.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: sharondan80אופניים01/12/151880 צפיות
חשוב להקפיד למקסם את רמת הבטיחות, שכן אמנם הכתוב לעיל מהותי אך לא פחות הדגש של אבזור נלווה לרוכב האופנוע שניתן למצוא בחנויות מתמחות לציוד אופנועים.

מאת: vodplaceאופניים30/06/151857 צפיות
כל אדם שאופניים יקרים לליבו והשימוש שלו בהם הוא יום-יומי יגיד לכם שמנשא לאופניים הוא דבר חיוני ואפילו הכרחי על מנת לשנע את האופניים ממקום למקום

מאת: ענת אמראופניים07/04/151569 צפיות
עבור רובנו, רכיבת אופניים היא לכל היותר אמצעי תחבורה. אך, עבור יותר ויותר אנשים, רכיבה זה התמכרות של ממש. במדריך הבא תהנו מכמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולרכוש זוג אופניים איכותי.

מאת: יעקב שמילאופניים28/12/142002 צפיות
בחירת צמיגים לאופניים אולי נשמעת כמו אחת הבחירות הפחות חשובות אך המומחים יסכימו כולם שהוא חשוב מאין כמותו.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: אופניים חשמליותאופניים15/07/143893 צפיות
סוללת הליתיום : מצבר המשתמש במספר מרכיבים כימיקליים כדי לייצר אנרגיה בכמות של פי 2 מהסוללות הרגילות שאנו משתמשים בהן ביום יום. הן מנוצלות בעיקר במכשירים חשמליים ניידים משום היכולת החזקה שלהן והאפשרות להטעינן מחדש... סוללות ליתיום משמשות אותנו יום ביומו ומחזיקות מעמד בדרך כלל שנה עד שלוש +- ... אך הבעיה בסוללות ליתיום היא שהן נחלשות עם הזמן ערך הסוללה ירד בכ 15% ברבעון +- .

מאת: עידואופניים30/06/143947 צפיות
הדרך הנכונה ביותר לבחור לכם את זוג האופניים החשמליות הבא שלכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica