חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליות – ליהנות מכל העולמות

מאת: אופניים-חשמליותאופניים28/05/2013873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים פתרון התניידות נוח, פשוט וידידותי לסביבה? אם כן, אופניים חשמליות הם בדיוק הפתרון הטוב ביותר עבורכם. אם אתם מתגוררים בעיר גדולה או אולי ביישוב קטן ומעוניינים להגיע מנקודה לנקודה, אך לא באמצעות רכב או תחבורה ציבורית, האופניים האלה יעשו עבורכם את העבודה מצוין ויחסכו לכם זמן, כסף, וכל זאת לצד הנאה רבה.

כיצד זה עובד

כפי שמרמז שמם, מדובר בפתרון חשמלי, הפועל בעזרת מנוע המפעיל אותו. אופניים חשמליות מותאמות באופן אישי לכל רוכב ורוכב והם כוללים מגוון רחב מאד של דגמים מסוגים שונים. המנוע ששייך לאופניים אלה נחשב לאחד המנועים האיכותיים בתחום זה ושייך לחברת Brushless. מי שמחפש פתרון ברמה גבוהה וגם הזדמנות לדווש ללא כל הפרעה, מדובר באפשרות נהדרת ומענה מצוין. כמו אופניים שאינם חשמליים, גם לאופניים אלה יש בלמים, מושב נוח ובטיחותי, ממסרת הילוכים, צמיגים באיכות גבוהה וכל האלמנטים האחרים. ההבדל היחיד הוא שיש להם גם מנוע, שמפעיל אותם וחוסך מהרוכב את ההפעלה שלהם באופן עצמאי, על ידי דיווש.

יתרונות האופניים

במקום לרכוש רכב, שוודאי יעלה לכם לא מעט, או אולי אופניים רגילים, אופניים חשמליות יכולות להציע לכם לא מעט יתרונות ולהיות כלי תחבורה מצוין. אופניים אלו מתאימות לנסיעה עירונית, אין צורך ברישיון נהיגה כדי לרכוב עליהן וכמובן גם אין צורך בדלק. הן נחשבות לידידותיות לסביבה, שכן אינן פולטות גז בעת הפעלתן וכמובן, וזו גולת הכותרת שלהן, אפשר ליהנות בהן מרכיבה ללא כל מאמץ. פשוט עולים עליהן, מתיישבים בנוחות ויוצאים לדרך.

לסיכום

 

אז, אם אתם מחפשים פתרון תחבורתי נוח ויעיל, רוצים לחסוך בכסף, ובו זמנית גם לעזור לשמור על הסביבה, אופניים חשמליות יאפשרו לכם לעשות זאת, ואפילו גם להיכנס לכושר אם תרצו. תוכלו לנסוע למקום העבודה שלכם עם האופניים, למסעדה בערב או אפילו לצאת לנסיעת טיול בסוף השבוע. מגוון האופניים החשמליות המוצעות כיום יעזור לכם ליהנות מהאופניים הנוחים ביותר והמותאמים לכם באופן אישי, כך תוכלו לנצל את יתרונותיהן ולדווש בהנאה רבה. אל תשכחו להמליץ גם לחברים, כדי שיחד תוכלו לצאת לנסיעה משותפת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

EcoFun | אופניים חשמליות

אקופן היא חברה המתמחה בעיצוב פיתוח ובניית כלי תחבורה חשמליים אישיים
תחום התחבורה החשמלית האישית הוא תחום מתפתח בעולם ועכשיו גם בישראל.
האג'נדה של אקופאן היא לקדם את התחום ולהצעידו קדימה בישראל.

לפרטים:

03-6826001

http://ecofun.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופניים-חשמליות

מאת: אופניים-חשמליותאופניים28/04/131003 צפיות
כיום, ניתן לראות כי רבים מרוכשי האופניים בוחרים דווקא בסוג החדש והמעודכן אשר כולל מנוע וסוללה המאפשרים להגיע במהירות למקומות רבים וללא מאמץ. עם זאת, מה עושים אם זה לא מכבר נרכשו אופניים חדשות ומשוכללות ואין צורך להחליף אותן באחרות?

מאת: אופניים-חשמליותאופניים17/03/13954 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות מודעות רבות של אופניים חשמליים להשכרה וכן אופניים חשמליות למכירה. אם אתם מעוניינים להתנסות בחוויית נסיעה באופניים עם מנוע בוודאי תשמחו לקחת אופניים למספר שעות של התנסות, אך אם אתם מחובבי האופניים המושבעים קרוב לוודאי שתתעניינו באופניים המוצעות למכירה.

מאת: אופניים-חשמליותאופניים20/12/12937 צפיות
בשנתיים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר בוחרים להגיע לעבודה ולנקודות שונות ללא מאמץ וזאת באמצעות אופניים חשמליות מתקפלות. אם בעבר, רבים לא ראו נסיעה באופניים כדרך אטרקטיבית להגיע לעבודה משום המאמץ הפיזי הכרוך בפעולה זו, כיום המצב השתנה.

מאת: אופניים-חשמליותאופניים16/12/12971 צפיות
בשנים האחרונות, עלתה הפופולאריות של האופניים החשמליות. ניתן לייחס זאת למספר גורמים. ראשית, כמובן, ההיבט הכספי. כיום, אחזקת רכב הופכת למשימה בלתי אפשרית עבור רבים, ומשימה כמעט בלתי אפשרית עבור אחרים.

מאת: אופניים-חשמליותאופניים22/11/12934 צפיות
זה לקח זמן מה, אבל בסוף השתכנעת. יכול להיות שזה בגלל הפקקים, הוצאות אחזקת המכונית העצומות או אפילו שלילת הרישיון שלך, אבל העובדה היא שכל ההמלצות עזרו, והחלטת גם אתה להצטרף לאוכלוסיית רוכבי האופניים החשמליים. הנה שלושה טיפים שיסייעו לך לבחור אופניים חשמליים שיתאימו לצרכים שלך כמו כפפה ליד.

מאמרים נוספים בנושא אופניים

מאת: nirאופניים30/05/213893 צפיות
תזונה לרוכבי אופניים - חשוב מאוד לדעת שאכילה לא נאותה במשך השבוע, לאלו הרוכבים בעיקר בסופי השבוע, לא מאפשרת הרזייה או הורדת אחוזי שומן ! עוד מידע >>

מאת: עידן אברהמיאופניים21/02/182350 צפיות
הטכנולוגיה העכשווית מאפשרת ליהנות מאינספור אפשרויות חיוביות ומעולות לשפר ולשדרג את איכות החיים של כל אדם ובכל מצב. הדבר המדהים אפילו יותר, הוא שניתן לעשות זאת גם תוך שמירה על איכות הסביבה ויצירת ערך רב גם לדורות הבאים. כל זה משתלב באופן מובהק ברכישת אופניים חשמליים בתור אמצעי התחבורה העיקרי בחיינו.

מאת: עידן אברהמיאופניים17/02/182015 צפיות
מנעולים לאופניים כל דבר בעל ערך דורש יחס עדין ומחושב – משום שאחרת אפשר לאבד אותו מהר מאוד. ולפיכך, כאשר רוכשים זוג אופניים, חשוב מאוד שלא להקל ראש בכל הקשור לבטיחות שלו ולדאוג לרכוש גם מנעול לאופניים שילווה אתכם נאמנה כל זמן שהאופניים נמצאים ברשותכם. לכן סקר שוק בתחום מנעולים לאופניים על מנת לבחור את האופציה הנוחה ביותר מצד אחד, אך גם כזאת שתשדר לגנבי האופניים הפוטנציאליים שאין להם מה לחפש כאן.

מאת: ענת אמראופניים16/07/152478 צפיות
בשביל רובנו, רכיבה על אופניים היא מקסימום תחביב. אך, בשביל עוד ועוד אנשים, אופניים הם ספורט ממכר. בכתבה פה נספק לכם כמה טיפים שאולי יעזרו לבחור ולקנות זוג אופניים איכותי.

מאת: ענת אמראופניים25/06/152135 צפיות
כולנו מכירים את האופניים הירוקות של תל אופן וכולנו רואים מדי יום אנשים רוכבים ברחובות על אופניים. בעיר, לרוב, אנו רואים אופניים פשוטות יחסית שנועדו לרכיבה יומיומית בתנאים נוחים סך הכל.

מאת: ענת אמראופניים28/04/152245 צפיות
הכל על רכיבה נכונה ושדרוג האופניים.

מאת: elichai rubinאופניים24/02/151901 צפיות
ם בעבר האופניים הרגילות היו מונעות על ידי כוח רגליו של האדם, כיום אופניים חשמליות מונעות על ידי מנוע עזר אשר נמצא על האופניים עצמם. שדרוג זה התאפשר בעיקר של התפתחות בשני תחומים עיקריים - תחום הסוללות אשר אפשר יצירת סוללה קלת משקל ובעלת קיבולת אנרגיה רבה ובתחום המנועים שאפשר לייצר מנוע חזק וקטן מספיק אשר יניע את האופניים, אך לא יצור עומס על הרוכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica