חפש מאמרים:
שלום אורח
19.02.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג לעסקים קטנים

כל עסק קטן יודע שכדי לשרוד בעולם התחרותי של ימינו עליו להצטיין ולבלוט מעל המתחרים, אחד המרכיבים הבסיסיים ביותר של בניית בולטות היא מיתוג העסק. מהו מיתוג? האם כל עסק קטן חייב להיות ממותג?

מהו מיתוג? איך הוא תורם לעסק שלך?

מיתוג הוא תהליך בו יוצרים לעסק/ שירותים/מוצרים זהות ברורה שניתנת לזיהוי בקלות על ידי הצרכן. המיתוג נועד לשקף באמצעים ויזואליים, קוליים ומילוליים ערכים שאנו רוצים לקשר למוצר/שירות למשל: רוח צעירה, בטיחות, רצינות, מקצועיות, קלילות, טעם טוב, אמינות ועוד המון אפשרויות אחרות. תהליך מוצלח של מיתוג נעשה על ידי הבנת העסק לעומקו והקהל הייעודי שלו והתאמת צבעים, לוגו, צורות, סלוגנים וכו' ליצירת מותג מזוהה. מיתוג נכון יעשה על ידי חברת מיתוג מקצועית שיודעת לנתח את העסק ואת השוק ולהתאים את המיתוג הנכון.

האם עסקים קטנים זקוקים למיתוג?

כל עסק ששואף לפתח בסיס לקוחות איתן, שרוצה להגדיל מכירות ולנצח את מתחריו חייב למתג את עצמו. ללא מיתוג, בשוק רווי תחרות קשה מאוד לשמור על נאמנות הלקוח, לגרום ללקוחות לזהות את המוצרים והשירותים, להזדהות איתם ולשמור אמונים למוצר/שירות שלכם. ניתן לטעון כי עסקים קטנים זקוקים אפילו יותר למיתוג מאשר חברות ענק מבוססות. בעוד שחברת ענק יכולה להרשות לעצמה להפסיד חלק מסוים מבסיס הלקוחות למתחרים, עבור עסק קטן מדובר בלא פחות מאסון כלכלי. מיתוג לעסקים קטנים תומך ביצירת שם לעסק ולמוצריו ושירותיו, בשיווק ובפרסום אפקטיבי - אלמנטים שלא ניתן לוותר עליכם כחלק מאסטרטגיה לבניית עסק מצליח.

האם כל עסק קטן זקוק למיתוג?

ישנם עסקים קטנים שיכולים לוותר על תהליך המיתוג ועל תהליכים שיווקיים גדולים בכלל. עסקים אלו כוללים בתי עסק שלא מסתמכים כלל על תהליכים שיווקיים אלא על קהל מקומי ומאוד וספציפי. הדוגמא הטובה ביותר היא מכולות שכונתיות. מכולת שכונתית לא זקוקה לשיווק, היא מתקיימת אך ורק מלקוחות קבועים וכמות קטנה של לקוחות מזדמנים. די למכולת השכונתית במיקום טוב (רחוק ממכולות אחרות, קיוסקים וסופרמרקטים) ומחירים נוחים. כמובן שגם מכולת שכונתית יכולה לערוך מיתוג מוצלח מאוד שיעזור לה למשוף יותר לקוחות מהאזור.

 



תגיות המאמר: מיתוג, חברת מיתוג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי גורוביץ'

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי גורוביץ'

מאת: אורי גורוביץ'מיתוג אישי 22/05/13568 צפיות
המשמעות של מותג טוב, הכרחית וחשובה לחברה, משמעותה היא פניות רבות של לקוחות פי כמה וכמה על פני חברות אחרות אשר ממותגות באופן שגוי. מיתוג יעיל יגרום ללקוחות להעדיף חברות מסוימות על פני חברות דומות להן אשר יתנו את אותו השירות, אך מיתוג שנעשה להן לא פיתח תחושת מחויבות, השתייכות ורצון אמוציונלי גבוה אצל קהל הלקוחות אליו פונים

מאת: אורי גורוביץ'טלפונים סלולריים27/02/13655 צפיות
שוקלים להוסיף אפליקציה לעסק שלכם? יש לכם רעיון לאפליקציה מיוחדת וחדשנית? לא בטוחים כמה צריך להשקיע בפיתוח האפליקציה? רגע לפני שאתם מתחילים, כדאי לדעת מה משפיע על מחירה של אפליקציה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: רונית אלפסיעסקים קטנים ובינוניים02/08/19842 צפיות
האם לעבוד מהבית או לשכור משרד? לחלקנו התשובה ברורה, יש המעדיפים לעבוד מהבית ויש שעבורם הנושאר טאבו והם חייבים משרד. להלן טיפים שיסייעו לכם לבחור את המשרד האולטימטיבי עבורכם.

ענף שירותי האחסנה הוא תחום רחב של אחסון ציוד לעסקים, אחסון תכולת דירה, השכרת מכולות או אחסנה במכולות. היכן, כמה ומה כדאי לבדוק קודם.

מאת: gal ganonעסקים קטנים ובינוניים01/07/18330 צפיות
כאשר אנחנו נוסעים נסיעה ארוכה או נסיעה ליעד קרוב יותר הדבר האחרון שאנחנו רוצים שיקרה הוא שיהיה לנו תקר בגלגל. תקר בגלגל יכול לשבש את לוח הזמנים שלנו ולהפוך את סדר היום שלנו לכזה שיש בו הרבה אי נעימות ועיכובים. במקרה שיש לנו תקר בגלגל אנחנו לא צריכים להתאמץ ולהזיע עד שנצליח להחליף לבד את הגלגל ולתקן אותו. כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין שירות החלפת גלגל כזה שאנשי מקצוע יבואו לכל מקום בו אנחנו תקועים ויחליפו לנו באופן מהיר ומאוד נוח את הגלגל עם התקר לגלגל קבע חדש שיוכל לשמש אותנו במשך זמן רב.

מאת: תמריץ לעסקיםעסקים קטנים ובינוניים05/01/18485 צפיות
המאמר מפרט מגוון תמריצים ודרכים לקידום המכירות של חנויות פרטיות במרחב הקמעונאי.

מאת: דניאל קולעסקים קטנים ובינוניים07/11/17794 צפיות
איך בוחרים נכון חברת הובלות? הבחירה הנכונה תהיה חברה מקצועית, אמינה ואחראית, חברה עליה תוכלו לסמוך בעיניים עצומות. אם אתם מחפשים חברת הובלות כזאת, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו. כחברת הובלות מובילה בעלת מוניטין אנו מחזיקים בכל הציוד החדיש הדרוש לביצוע כל סוגי ההובלות, רישיונות, רכבי הובלה תקניים וצוות עובדים מקצועי, מסור ואדיב.

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים07/08/17683 צפיות
כיום ניתן לדבר על ערך נתפס מול ערך ריאלי של מוצר או שירות עבור לקוח. ההבדל או הפער בין שני אלה עשוי לרוב להיות בעל השפעה מכרעת על תהליך המכירה. קיים צורך בגישת מכירות שונה, כזו שנותנת ללקוח ערך מוסף אמיתי שמתאים לתפיסת עולמו. ראשית, הערך-המוסף האמיתי של מוצרים ושירותים רבים מוטל בספק. סקרים מראים שלמעלה מ- 78% מהחברות כיום איננן מבדילות ולכן גם אינן מספקות את הערך שאותו לקוח ציפה לו. האחוז הגבוהה הזה נובע בעיקר כי חברות מתעניינות בדבר אחד. האם נשיג יעדים? איך יושפעו התוצאות העסקיות? ופחו

מאת: מאירעסקים קטנים ובינוניים27/07/17826 צפיות
רק 59% מצוותי מכירות משיגים מכסות, 47% מאבדים מההצעות עקב "חוסר-החלטה" של לקוחות מחזור מכירה ארוך. היקף העסקאות הממוצע מצטמצם, כמעט 50% כאשר חברות צריכות לשפר את יעילות תהליך המכירה ויכולת של מחלקת מכירות לשפר מכירת מוצרים משלימים או תחליפיים או משדרגים. יוזמות רבות לשיפור יעילות המכירות אינן עונות על הציפיות של הלקוחות ומנגד סגנון של מכירות "מסורתיות" כמו תהליך מכירה מבוסס D2D, כבר אינן מספקות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica