חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג לעסקים קטנים

כל עסק קטן יודע שכדי לשרוד בעולם התחרותי של ימינו עליו להצטיין ולבלוט מעל המתחרים, אחד המרכיבים הבסיסיים ביותר של בניית בולטות היא מיתוג העסק. מהו מיתוג? האם כל עסק קטן חייב להיות ממותג?

מהו מיתוג? איך הוא תורם לעסק שלך?

מיתוג הוא תהליך בו יוצרים לעסק/ שירותים/מוצרים זהות ברורה שניתנת לזיהוי בקלות על ידי הצרכן. המיתוג נועד לשקף באמצעים ויזואליים, קוליים ומילוליים ערכים שאנו רוצים לקשר למוצר/שירות למשל: רוח צעירה, בטיחות, רצינות, מקצועיות, קלילות, טעם טוב, אמינות ועוד המון אפשרויות אחרות. תהליך מוצלח של מיתוג נעשה על ידי הבנת העסק לעומקו והקהל הייעודי שלו והתאמת צבעים, לוגו, צורות, סלוגנים וכו' ליצירת מותג מזוהה. מיתוג נכון יעשה על ידי חברת מיתוג מקצועית שיודעת לנתח את העסק ואת השוק ולהתאים את המיתוג הנכון.

האם עסקים קטנים זקוקים למיתוג?

כל עסק ששואף לפתח בסיס לקוחות איתן, שרוצה להגדיל מכירות ולנצח את מתחריו חייב למתג את עצמו. ללא מיתוג, בשוק רווי תחרות קשה מאוד לשמור על נאמנות הלקוח, לגרום ללקוחות לזהות את המוצרים והשירותים, להזדהות איתם ולשמור אמונים למוצר/שירות שלכם. ניתן לטעון כי עסקים קטנים זקוקים אפילו יותר למיתוג מאשר חברות ענק מבוססות. בעוד שחברת ענק יכולה להרשות לעצמה להפסיד חלק מסוים מבסיס הלקוחות למתחרים, עבור עסק קטן מדובר בלא פחות מאסון כלכלי. מיתוג לעסקים קטנים תומך ביצירת שם לעסק ולמוצריו ושירותיו, בשיווק ובפרסום אפקטיבי - אלמנטים שלא ניתן לוותר עליכם כחלק מאסטרטגיה לבניית עסק מצליח.

האם כל עסק קטן זקוק למיתוג?

ישנם עסקים קטנים שיכולים לוותר על תהליך המיתוג ועל תהליכים שיווקיים גדולים בכלל. עסקים אלו כוללים בתי עסק שלא מסתמכים כלל על תהליכים שיווקיים אלא על קהל מקומי ומאוד וספציפי. הדוגמא הטובה ביותר היא מכולות שכונתיות. מכולת שכונתית לא זקוקה לשיווק, היא מתקיימת אך ורק מלקוחות קבועים וכמות קטנה של לקוחות מזדמנים. די למכולת השכונתית במיקום טוב (רחוק ממכולות אחרות, קיוסקים וסופרמרקטים) ומחירים נוחים. כמובן שגם מכולת שכונתית יכולה לערוך מיתוג מוצלח מאוד שיעזור לה למשוף יותר לקוחות מהאזור.

 



תגיות המאמר: מיתוג, חברת מיתוג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורי גורוביץ'

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי גורוביץ'

מאת: אורי גורוביץ'מיתוג אישי 22/05/131135 צפיות
המשמעות של מותג טוב, הכרחית וחשובה לחברה, משמעותה היא פניות רבות של לקוחות פי כמה וכמה על פני חברות אחרות אשר ממותגות באופן שגוי. מיתוג יעיל יגרום ללקוחות להעדיף חברות מסוימות על פני חברות דומות להן אשר יתנו את אותו השירות, אך מיתוג שנעשה להן לא פיתח תחושת מחויבות, השתייכות ורצון אמוציונלי גבוה אצל קהל הלקוחות אליו פונים

מאת: אורי גורוביץ'טלפונים סלולריים27/02/13993 צפיות
שוקלים להוסיף אפליקציה לעסק שלכם? יש לכם רעיון לאפליקציה מיוחדת וחדשנית? לא בטוחים כמה צריך להשקיע בפיתוח האפליקציה? רגע לפני שאתם מתחילים, כדאי לדעת מה משפיע על מחירה של אפליקציה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211338 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211186 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211042 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211216 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201065 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201058 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20925 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica